دوشنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۲

شب عید است , لطفا سهم مرا زودتر بدهید

شب عید است , لطفا سهم مرا زودتر بدهید

یا تا آخر امسال سهم مرا بدهید یا این چهارنفر را هرچه زودتر اعدام کنید .

  

ایسنا  خبرگزاری دانشجویان دقیقا سهم هر ایرانی را از بدهی های میلیاردی فقط چهار نفر , فقط این چهار نفر :

 «م.ز» معروف به سلطان وثیقه 12 هزار میلیارد تومان،

بابک زنجانی 13 هزار میلیارد تومان،

مه‌آفرید امیرخسروی سه هزار میلیارد تومان و

حسین هدایتی پنج هزار میلیارد تومان

      

http://www.isna.ir/fa/news/92121912690/سهم-هر-ایرانی-از-بدهی-این-4-نفر

را حساب کرده و نوشته :

با توجه به محاسبات سرانگشتی و نه‌چندان دقیق فوق، رقم بدهی این چهار نفر بین 81 هزار میلیارد تومان تا 99 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

 که اگر بخواهیم از این رقم سهم ایرانی را بپردازیم، به هر شهروند ایرانی یک میلیون و 80 هزار تا یک میلیون و 320 هزار تومان خواهد رسید.

حجم پول‌هایی که به هر ایرانی در مدت 39 ماه گذشته تحت عنوان یارانه نقدی پرداخت شده است تقریبا یک میلیون و 730 هزار تومان بوده است.

اما اگر بخواهیم این عدد را با زمانی که جلوی رانت این افراد گرفته شده است یعنی سال 91 مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که این چهار نفر به اندازه کل ملت ایران پول گرفته‌اند!!

 و در حالی که بارها زمان پرداخت یارانه جلو و عقب شده است و برخی از مردم برای گرفتن چندرغاز باید در صف عابربانک می‌ایستادند،

 

این آقایان بدون نوبت و با کمال افتخار، هزاران میلیارد تومان از پول این کشور را در جیب گذاشته‌اند و در حال رکوردشکنی در مسابقه بدهی به ایرانیان هستند.
 
مشکلات اقتصادی کشور از یک‌سو و کمبود منابع مالی دولت برای پرداخت یارانه‌ها یا هزینه طرح‌های عمرانی در سال 93 در حالی است که مبالغی که توسط چهار نفر به طور مشکوک دریافت شده و پرونده آنها در محاکم قضایی مفتوح است، بیش از 33 هزار میلیارد تومان است.

          

هیچ نظری موجود نیست: