چهارشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۲

پس این صهیونیست جهانی به سرکردگی آمریکا کی میخواد با من تماس بگیرد؟

پس این صهیونیست جهانی به سرکردگی آمریکا کی میخواد با من تماس بگیرد؟




شورش  رو در آوردند .....

پس کی ؟
بابا زندگی خرج داره ....

پول آب و برق و گاز و اینتر نت و اجاره خونه ، داره .....

همین اینترنت ، به غیر از آبونمانش ، برق که مصرف میکنه ، نمیکنه ؟

بابا چند ساله ، اگه نیم ساعت وقت داشتیم و نوشتیم و لینک کردیم ...

از عظما بگیر تا رحیمی خجسته معاون احمدی نژاد رو بهش گیر دادیم و براش نوشتیم و پست گذاشتیم ،

کلی افشاگری و آگاه سازی و خبر رسانی کردیم .....

هیچی به هیچی ...!

پس این صهیونیست جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار ،کی میخواد با من تماس بگیرند؟

کی میخوان با یک مامور دختر خوشگلشون ،  تو چت روم ها یا فیس بوک  با من رابطه برقرارکنند منو اغفالم بکنند ؟

بعد  یواش یواش خرم کنند و سرم رو گول بمالند و منو یهودی بکنند و بعدش هم نوکر صهیونیست ها بشم .

آقا حالا دختر خوشگل تپل مپل تو دم دستگاهتون نبود هم نبود,

 یه خانم جا افتاده مسن تا  شصت و هفت ساله هم قبول.باحجاب هم بود,بود .....

شما تماس بگیرید ....


پس کی میخوان از طریق رابط هاشون بصورت ناشناس در کشور های اروپائی به من لب تاپ و آی پد و لوازم کامپیوتری و جاسوسی بدن؟

به امام حسین دیگه لب تاپم داره زوزه میکشه و نیم ساعت طول میشه بالا بیاد ./

تماس بگیرید دیگه ...... 

 پس کی از اون  دلار های نفتی عربستان که وهابی ها از طریق سلفی هاشون 
میدن ، به من هم  میلیونی دلاری بدن ، تا منو  مزدور قلم بدست خودشون بکنند ؟

شما هرچی دادید دادید، خدا بده برکت من زیاد اهل مادیات نیستم....

فقط شما تماس بگیرید....
بخدا مردیم از بی تماسی .... 

به حضرت عباس دلم لک زده برای مزدور قلم بدستی نوکر اجانبی و مهره استکبارجهانی شدن .......

آقا دلار نفتی عربستان نشد هم نشد ، ما مشتری هستیم.... ،

پوند انگلیس ، یوآن چین ، روبل روسی ، ین ژاپن ، دلار مالزی ، دلار زیمباوه ، آقا پول رایج جیبوتی ، زنگبار ، بورکینافاسو رو هم قبول میکنیم ...

جون مادرتون تماس بگیرید ...!

قسطی هم قبول میکنیم با اقساط بلند مدت ،بدون بهره ...

آقای دشمنان نظام ، تورو خدا تماس بگیر ....

لاقل یه چشمک بزن .!

آقا ، براندازی نرم و سخت ، شل و سفت ، کوتاه و بلند ، چاق و لاغر ،
رنگ و وارنگ و  مدل به مدل هم بلدیم و میکنیم ....

آقا ،  براندازی مخملی ، فا ستونی ، کرباسی ، چلواری  از روی جورنال های همین مزون امسال براتون میکنیم و میدوزیم وبرپا میکنیم  که کیف کنید ،
پول مارک هاشو هم خودم میدم.

 شما تماس بگیرید .

آقای صهیونیست جهانی ، چنون پایه باورهای مذهبی و دینی رو داغون و تخریب میکنیم و صدمه میزنم که مهندس های ژاپنی رو هم  بیارند ، نتونند یه پایه اش رو هم درست بکنند ....

تورو خدا تماس بگیرین .  

آقا بخدا من متن دفاعیه و معذرت خواهی از رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا 
 و امت شهید پرور رو هم نوشتم و  آماده کردم  تو دادگاهای فرمایشی شون بخونم ..

روزی نیم ساعت هم تمرین متنبه شدن و موش مردگی رو برای اعترافات
 تلویزیونی 
 ، بدون از روی متن خواندن و اشاره برادران بازجوی گمراه امام 
زمان انجام میدم ...

و چنون نور ایما نی در دلم بتابونم که صدا و سیما رو نور برداره .....

فقط شما یه تماس ، نشد یه اشاره هم بکنید ، من با کله اومدم ......... 

نه بابا ،شما کاسب نیستین.... ،

اینهمه التماس رو به جبرئیل کرده بودم ،


تا حالا سه چارتا وحی منزل هم برام آورده بود !

میرم پیش برادر حسین ،

ببینم صهیونیست های غا صب به سرکردگی استکبار جهانی اونها کجاست؟
و میتونم آدرسشونو  ازش بگیرم یانه ؟   

هیچ نظری موجود نیست: