یکشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۳

آیا مسئولین ایرانی حق دارند که ناراضی بشوند ؟

آیا مسئولین ایرانی حق دارند که ناراضی بشوند ؟

عجب روئی دارند این مسئولین ایرانی !

 

٣٥ است که مردم از بی کفایتی و بی مسئولیتی همین مسئولین روزگارشان سیاه شده و و بخاطر بی مسئولیتی و ندانم کاری های شان خون دادند و جون دادند و دم بر نیاوردند ولی ...

    نارضایتی مسؤولان ایرانی از استفاده گسترده حجاج ایرانی از اینترنت

مسؤولان ایرانی از استفاده گسترده حجاج ایرانی از اینترنت در زمان حج ناراضی هستند."

سایت اینترنتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت" نوشت: وبگردی گسترده زائران به ویژه جوانان و نوجوانان در سفر عمره موجب نگرانی دست اندرکاران فرهنگی این سفرها شده است.

دست اندرکاران فرهنگی این سفرها معتقدند که این کار، سبب اتلاف وقت زائران و غفلت آنان از حضور در مناسک، نمازها و عبادات اسلامی در مسجد الحرام می شود.
منبع خبر : http://www.asriran.com/fa/news/328193/نارضایتی-مسؤولان-ایرانی-از-استفاده-گسترده-حجاج-ایرانی-از-اینترنت
آیا تابحال یکی از این مسولین نگران تلف شدن وقت مردم در صف های اتوبوس و بانک و اداره جات و خرید نان و شیر و سبد کالا و دریافت یارانه و نوبت  بیمارستان ها و گذرنامه و الی ماشالله ...بودند و از آن ناراضی شدند ؟

آیا فقط وقت و زمان در مراسم حج که آنهم برای زائرین ایرانی بیشتر جنبه سیاحتی و تجارتی دارد تا زیارت خانه خدا و انجام فریضه ( باور ندارید به دیدن بازگشت حاجی ها و باری که با خود آوردند بروید و پی حرفهای آنها بنشینید !) اهمیت دارد و نباید تلف شود ؟

     
فقط مسولین مراقب باشند که شیطان زائرین را گول نزند که خدائی نکرده در اینترنت  یک وقت  به سراغ سایت پلی بوی و سایت های پورنو بروند که آنوقت مسئولین دلسوز هم  باید برای غسل  کردن حاجی ها و زوار کلی اتلاف وقت کنند و از مراسم غافل شوند !    

هیچ نظری موجود نیست: