یکشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۲

آقای علیرضا منادی , غرب یا شهرک غرب ؟

آقای علیرضا منادی , غرب یا شهرک غرب ؟

  

علیرضا منادی٬ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت :

«با ایستادگی عالمانه و مدبرانه رهبر عزیزمان , غرب تمام قد در مقابل ایران زانو زدند تسلیم شده و در ژنو پای قراردادی را امضا کردند که در آن غنی‌سازی در ایران را به رسمیت شناختند.»

البته این ایستادگی عالمانه و مدبرانه و فرزانه رهبر عزیزشان همان نرمش قهرمانانه یا رزمش ذلیلانه است که اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمن را با قبول تمام خواسته های آنها به نمایش گذاشتندو به جهانیان نشان دادند و آنها را وادار نمود که درخواست جمهوری اسلامی برای غنی سازی ٢/٧٥ درصدی را بپذیرند.

غرب اول خیلی اصرار داشت که که جمهوری اسلامی ٩٩/٩٩ درصدی غنی سازی کند که با رد این پیشنهاد از جانب جمهوری اسلامی غرب بسته غنی سازی ٤٩/٥ درصدی را با یک جعبه شیرینی و یک دسته گل فرستاد که جمهوری اسلامی پس از خوردن شیرینی , گل و بسته آنها را پس فرستاد وبا درایت تمام و ایستادگی انقلابی  بر همان غنی سازی ٢/٧٥ درصدی نه یک کلام بیشتر و نه یک دهم درصد کمتر پافشاری کرد.

غربی ها به کمک صهیونیست جهانی و با تهدید نظامی و تحریم اقتصادی سعی کردند جمهوری اسلامی را وادار به پذیرش غنی سازی ٢٢/٥ درصدی بکنند .
ولی جمهوری اسلامی با قلدری سردار نقدی و نشان دادن عکس سردار سلیمانی , این تهدیدهای نظامی دشمن غربی را تبدیل به فرصت خرید اسلحه کشورهای عربی از غربی ها کردند.

که این حرکت انقلابی میتوانست سبب فروپاشی اقتصادی آن غربی ها از بیرون و درون شود وهمچنین همین فرصت  سبب تحکیم دوستی و همبستگی بیشتر جمهوری اسلامی با کشورهای عربی منطقه  و غیر منطقه گردید.

اما غرب که دید تحریم های اقتصادی آنها سبب شکوفاندن و شکوفائی هر چه بیشترشکوفه شد و جمهوری اسلامی با بسته بندی و فروش این شکوفه ها تبدیل به قطبی در بازار گل و گیاه جهان شد و ایران توانست که با صادرات فراورده های داروئی و سنتی و خشکبار و تخمه پسته وآجیل مشکل گشا , چند برابر فروش نفت خودش کسب درآمد بکند , شکست را پذیرفت و به قبول نشست در مذاکرات شد و به پذیرش آن تن درداد .

جمهوری اسلامی نیز با دیدن این خفت و ذلت دشمن تصمیم گرفت که از موقعیت استفاده کند و بستن نیروگاه فردو و رقیق کردن اورانیوم های ٢٠ درصدی به ٥ درصدی را که بر اثر اشتباه کارمندان روسی و کره شمالی ٢٠ درصدی غنی سازی شده بود را به غرب پیشنهاد و در مذاکرات به آنها  اعمال کند.

غرب که از این همه اقتدار جمهوری اسلامی به خودش چون مار میپیچید مجبور شد که قسمتی از اموال و پولهای بلوکه شده را به صورت ظاهری و قسطی آزاد کند و همچنین غربیها در چند نوبت با خواهش و تمنا و التماس بسیار توانستند جمهوری اسلامی را به قبول دریافت پول نفت های قبلا فروخته شده به هند و چین و کره جنوبی و ژاپن ,راضی کنند .

که جمهوری اسلامی اول با مخالفت شدید به این پیشنهاد و رد آن خودی به غرب نشان داد , ولی بعد دریافت آن دلارهای فروش نفت مملکت را برای کمک به حماس و حزبالله و و کمک به دولت بشار اسد در سوریه قبول کرد و پذیرفت .

جمهوری اسلامی چنان غرب را در جهان تحقیر و سکه یه پول کرد که جمهوری دومنیکن و ترینیداد و توباگو غرب را در صورت دخالت در امور همسایه گان آنها به حمله نظامی تهدید کردند !

و چنین شد که بقول آقای علیرضا منادی غرب تمام قد  در مقابل جمهوری اسلامی زانو زد .          

حالا ما فقط حیران این هستیم که چطور غرب میتواند تمام قد زانو بزند ؟

و اصلا زانو زدن تمام قد چطوری هست  و چگونه میزنند ؟

آیا زانو زدن های قبلی نیمه قد و یا نصف هیکل بوده ؟

و آیا منظور آقای منادی از غرب , کشورهای بلوک غرب و غربی ها هست ,یا همین بچه های شهرک غرب خودمان ؟؟؟

                 

هیچ نظری موجود نیست: