چهارشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۹۲

خبرهایی که مخاطب را گیج و گمراه میسازد !

خبرهایی که مخاطب را گیج و گمراه میسازد !

باز هم سایت کلمه دست به انتشار خبری در مورد میر حسین موسوی و زهرا رهنورد زد که تناقضات آن اعتبار و صداقت سایت کلمه وصحت اخبار و گزارشاتش را بطور  کلی و در مجموع به  زیر سوال میبرد !



و اما خبر جدید!


در این خبر آمده :  جمعی از معلمان و خانواده های زندانیان سیاسی به دیدن مادر خانم زهرا رهنورد میروند که دست بر قضا و از سر حسن تصادف و کاملا اتفاقی و ناگهانی میر حسین و زهرا رهنورد هم آنجا بودند و ماموران هم دچار ابهام شدند که آخر اجازه ملاقات با آنها را هم به این گروه داده اند!!

آیا هیچ عقل سلیمی قبول میکند که مدیران و مسولان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی انقدر مشنگ و گیج باشند که وقت ملاقات افرادی که برای نظام چشم فتنه و خطر محسوب میشوند و هنوز بخاطر ترس و وحشت از واکنش مردم هیچ فیلم و عکس یا خبر رسمی  و موثقی از آنها چاپ و منتشر نکرده و نمیکند را همینطوری یلخی و آبدوغ خیاری تنظیم کنند , که با ملاقات ١٢ تن از خانواده های زندانیان سیاسی که از نظر امنیتی و اطلاعاتی بدترین اشخاص برای این ملاقات اتفاقی محسوب میشوند (( اگر فک و فامیل و در و همسایه ها بودند باز یک چیزی !)) , تقارن پیدا کند ؟


 و بدتر آنکه آن دو[ موسوی و رهنورد ] را در حین بازگشت از مطب پزشک که بردن و آوردن آنها به بیمارستان و نزد پزشک خود مستلزم برنامه ریزی دقیق و حساب شده و آمادگی و آماده سازی میباشد,  بوده است!!


در این دیدار کوتاه , خانم رهنورد به معصومه دهقان گفته :  

 که مدتی پیش ناگهان وزن کم کرده و چند بار بیهوش شده است.

دقت کنید که ایشان به طور ناگهانی کاهش وزن پیدا کردند و نه یکبار بلکه چند بار از حال رفتند و بیهوش شده اند , که نشان از وخامت حال عمومی ایشان دارد...


ولی همسر ایشان آقای موسوی که باید در کنار ایشان و با هم در حصر باشند و هستند  ادعا میکنند و هنگام خداحافظی گفته اند : "بدانید که حال ما خوب است."!!

اگر حالشان خوب است که چرا خانم رهنورد کاهش وزن داشتند و چند بار بیهوش گردیده اند ؟

و اگر حالشان خوب بود که چرا دکتر رفتند و از مطب پزشک برمیگشتند ؟

و چطور میر حسین که میداند زهرا خانم چند بار بیهوش شدند میگوید که حالشان خوب است ؟

و چرا خانم رهنورد این حرف را به معصومه دهقان گفته است و چه منظوری داشته ؟

خلاصه ما که آرزو به دل ماندیم که یکبار فقط یکبار محض رضای خدا هم که شده این جرس یا کلمه خبری از آنها منتشر کند که جای حرف در آن نباشد و تناقض نداشته باشد!

 

هیچ نظری موجود نیست: