یکشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۴

بالاخره فهمیدند که مشکلات از بی عرضگی مسئولان است !

    بالاخره فهمیدند که مشکلات از بی عرضگی مسئولان است !

「‫تغذیه دام‏ها‬‎」の画像検索結果        「‫مسئولین‬‎」の画像検索結果

سرانجام در قشر آخوندها , آخوند جوادی آملی پس از دانستن یک نمونه کوچک از شاهکار مسئولان (( کمبود خوراک دام بعلت  تحریم علوفه دامی و در پی آن تغذیه دام‏ها به وسیله گندم‏ های وارداتی ! )) اقرار کرد که مشکلات مملکت نه بخاطر تحریم ها  بلکه از بیعرضگی مسئولین و دولتمردان است !

البته ایشان هنوز پی به بیشعوری و نفهمی مسئولین نامحترم نبرده اند و یا شاید برده اند و رویشان نشده که این حقیقت را هم بیان کنند !!


چرا که در هیچ کجای دنیا شما گاودار و یا دامدار و چوپان بیسوادی را هم  پیدا نمیکنید که بجای علوفه  به گاو ها گندم وارداتی بدهند که بخورند !

  「‫مسئولین‬‎」の画像検索結果          「‫تغذیه دام‏ها‬‎」の画像検索結果

 
ولی مسولین ما چنین کاری کردند و بدتر آنکه از آنطرف به نانوائی ها اختیار عمل دادند که هر چقدر دلشان خواست نان را گران کنند و چنان در این راه مصمم و قاطع بودند که دستور دادند اگر نانوائی نان ارزان فروخت سریعا در آن را ببندند و مهر و موم کنند !!

و با این حساب باید یقین داشته باشیم که این مسئولین یا گاوها را هم یکی از نژادهای انسانی میدانند  و آنها را جز آدم حساب کردند و یا بی تعارف خودشان گاو تشریف دارند و باید منتظر باشیم که بزودی با تصویب یک طرح دوفوریتی به گاوها هم یارانه بدهند !

( من خودم با شناختی که از نمایندگان مجلس دارم حدس دوم را تایید میکنم...)

البته من خدمت آقای جوادی آملی عرض کنم که یکی از همین مسئولین که فرمودند همشهری خودشان جناب شیخ صادق لاریجانی آملی میباشند که ایشان بجای گندم دادن به گاوها , مملکت را با سلاخ خانه و کشتارگاه اشتباه گرفتند و از بیعرضگی خودشان در پیشگیری از جرائم روزی چند نفر را بجرم قاچاق سلاخی و اعدام میکنند و من در اینجا از ایشان خواهش میکنم که اول این لالائی و یاسین را در گوش همشهری خودشان بخوانند ...من الله التوفیق

[[  آیت‏ الله جوادی آملی: مشکلات کشور از بی عرضگی مسؤولان است/ همه چیز را ناشی از تحریم ها ندانید .  حضرت آیت‏ الله جوادی آملی  با انتقاد ار فسادهای مالی در کشور اظهار داشت: بسیاری از گرانی‏ ها محصول اختلاس‏ ها، دزدی‏ ها و بی‏کاری‏ ها است و مسؤولان سعی نکنند همه مشکلات را به گردن تحریم‏ها بیاندازند.وی تأکید کرد: در کشور صدها هزار زمین حاصل خیز در کنار دریا وجود دارد اما مسؤولان از تحریم شدن علوفه دام و در پی آن تغذیه دام‏ها به وسیله گندم‏ های وارداتی می‏ نالند؛ در صورتی که اگر مسؤولان بی عرضه نبودند همین زمین‏ها باید کشور را از واردات علوفه به کشور بی نیاز می‏کرد.]]


منبع خبر :
http://www.rajanews.com/news/209244  


「‫تغذیه دام‏ها‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: