یکشنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۴

هشت سال جنگیدند تا به حرف همان خدا بیامرز برسند !!

    هشت سال جنگیدند تا به حرف همان خدا بیامرز برسند !!

1439455207710_7037_879.jpg


















واقعا خیلی مسخره هست که دو حکومت هشت سال جنگ راه بیاندازند و مردم را به کشتن بدهند و مملکت را ویران کنند و نه آن یکی به سردار قادسیه تبدیل شود و نه این یکی از راه کربلا به قدس برسد و فتنه را در جهان رفع کند و پس از هشت سال جنایت و تخریب به همان نتیجه ای که شخص مورد نفرت هر دوی آنها یعنی محمد رضا شاه فقید ( یا همان خدابیامرز مصطلح مردم ) پانزده سال قبل و در اوج اقتدار صلاح دانسته  و تصمیم گرفته و به شخص صدام حسین تحمیل کرده بود , برسند و آنرا بعنوان اصل منسجم پایان جنگ ابلهانه و ویرانگر خود قرار دهند !

و جالب اینجاست که این پیشنهاد یعنی همان پیمانی که شاهنشاه فقید پانزده سال قبل بدون هیچ گونه خونریزی و بمب و موشک به صدام تحمیل کرد ,  از سوی جمهوری اسلامی  و توسط آقای سیروس ناصری به برادر مظلوم عراقی صدام حسین ارائه و پیشنهاد گردیده است !

فقط کسی نبود به اینها بگوید : شما که خبر مرگتان آخر هم همان پیمان شاه طاغوتی را میخواستید پیشنهاد کنید , خو ب مگه مرض داشتید این همه جوان را به کشتن دادید ؟    

من فکر میکنم این یکی (( جام مسهل )) اهدائی برادر مظلوم صدام حسین کافر به جمهوری اسلامی بوده تا اثر ((جام زهر )) قبلی را بشورد و پایین ببرد ....

 متن نامه صدام حسین، ساعت 10:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 24 مراد 1369 به وقت تهران به شرح زیر از رادیو صوت الجماهیر بغداد قرائت شد:


«بسم‌الله الرحمن الرحیم


حضرت رئیس جمهور، علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی‌، رئیس جمهوری اسلامی ایران.

پس از اتکال بر خداوند متعال و به نیت از بین بردن تمامی موانعی که بر سر راه ایجاد روابط برادرانه میان تمام مسلمانان و از جمله برادران مسلمان ایران وجود دارد و به منظور فعال ساختن جدی و هماهنگ کردن برادران مومن جهت رویاروئی با اشراری که می‌خواهند به مسلمانان و امت عرب ضربه بزنند و برای این که ایران و عراق را از تحریکات و بازی‌های قدرت‌های شرور بین‌المللی و وابستگان آنان در منطقه بازداریم‌ و به منظور هماهنگی با روح اصولی که در 12 اوت 1990 به منظور ایجاد صلح دائمی و همه جانبه در منطقه اعلام کردیم و خواست ما از آن نامه برقراری صلح دایم و همه جانبه در منطقه بود و برای آن که از هرگونه بهانه‌ای که مانع از همکاری و موجب افکار بد شود،ممانعت کند و همچنین برای این که امکانات عراق‌،دور از صحنه رویارویی عظیم معطل نماند و به منظور به کار گرفتن آنها در جهت اهدافی که مسلمانان و اعراب شرافتمند به حق برآن توافق دارند و دوری جستن از تداخل سنگرها و کینه‌ها و بغض‌ها و برای آن که خیرخواهان راه خود را در بازگشت روابط عادی خواهند یافت‌،به عنوان ثمره مذاکرات از زمان نامه 1990/4/21ما، تا آخرین نامه شما در هشتم اوت 1990،به عنوان حل نهایی و روشنی که جای هیچگونه ابهامی باقی نگذارد،

تصمیمات زیر را اتخاذ کردیم‌:


1 -موافقت با پیشنهاد شما که در نامه جوابیه مورخ هشتم اوت 1990 توسط «برزان ابراهیم تکریتی‌» نماینده ما در ژنو از آقای سیروس ناصری نماینده شما دریافت شد. پایه قرار دادن قرارداد 1957 به عنوان اصول منسجم با آنچه که در نامه 30 ژوئیه 1990 به ویژه در مورد تبادل اسرا و بندهای 6 و 7 از قطعنامه 598 آمده است‌.


2 - بر اساس آنچه که در بند اول این نامه و آنچه که در نامه مورخ 30 ژوئیه 1990 آمده است‌، ما آماده‌ایم هیاتی را به تهران بفرستیم و یا هیاتی توسط شما به بغداد اعزام شود تا موافقتنامه‌ها را جهت امضا آماده کند.


3 - به عنوان ابتکار حسن نیت‌، ما از روز جمعه هفدهم اوت ( 69/5/26) نیروهای خود را از مرزهای شما فرا می‌خوانیم و تنها نیروهای سمبلیکی را به عنوان نگهبانان و پلیس مرزی باقی می‌گذاریم تا در شرائط طبیعی به وظایف روزمره خود عمل کنند.


4 - کلیه اسرای جنگ با تمام تعداد بازداشت شدگان را فوراً از راه مرزهای زمینی از جمله خانقین و قصرشیرین و مناطقی که مورد توافق دو طرف خواهد بود، آزاد خواهیم کرد و ما اولین گام در این زمینه را روز جمعه هفدهم اوت برخواهیم داشت‌.

آقای رفسنجانی رئیس جمهور، با این تصمیم ما، همه چیز روشن و تمام خواسته‌ها و مسائلی که برآن تکیه می‌کردید، تحقق می‌یابد و چیزی نمانده است مگر آن که موافقتنامه‌ها آماده و امضا شود تا هریک از ما جهت ورود به زندگی جدید، اشراف واضح داشته باشیم‌.


همکاری ما باید در سایه اصول اسلامی و احترام متقابل و دورکردن طرف‌هایی باشد که خواستار شر برای منطقه هستند و قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و شاید با یکدیگر همکاری کردیم تا خلیج‌، دریاچه صلح و امن و خالی از ناوگان و نیروهای خارجی باشد که بدخواه ما هستند. بعلاوه همکاری در مسائل حیاتی دیگر- والله اکبر والحمدلله

صدام حسین - رئیس جمهوری عراق - 23 محرم.»                                        منبع خبر : ایسنا   

مرتیکه بی ناموس گور بگور آخر نامه وعده همکاری در خلیج ( انهم نه خلیج همیشگی پارس ) را هم داده و این ابلهان هم همانطور ( خلیج خالی ) آنرا قبول کردند ...!!

هیچ نظری موجود نیست: