یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۴

دو ( جنتی ) زاده و این همه تفاوت ...!

                      دو ( جنتی ) زاده و این همه تفاوت ...!



قربون خدا برم , دو تا داداش و این همه اختلاف ؟

خمیر یکی , تنور یکی , نانوا یکی و این همه تفاوت ؟


نمیدونم شما مصاحبه با حسن پسر نجار نمیر المومنین احمد جنتی را دیدید و خوندید یا نه ؟


( تعجب نکنید , در همه چیز استثنا وجود داره بنابر این بودن یک فرد شرافتمند و زحمتکش و مردم نیازار در خانواده جنتی هم چیز عجیبی نیست و یک استثناست !!)


منبع :  http://www.entekhab.ir/fa/news/222989/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF 


من دیروز خوندم ولی امروز تو سایت ایسنا چشمم به مصاحبه با این یکی پسر نمیرالمنین علی شون افتاد که داشت از کارکرد دو سال وزارتش در ارشاد میگفت و میبافت ...


منبع : http://www.isna.ir/fa/news/94060804793/جنتی-از-تمام-عملکرد-دو-ساله-اش-گفت 


ولی یک لحظه نگاه کردم و دیدم قدرت خدا را ببین , این دو تا با هم برادر هستند و اصلا در هیچ موردی با هم برابر نیستند و زمین تا آسمون با هم تفاوت دارند!!


یه نگاه به عکس هر دو بکنید:



ولی از هر زاویه و از هر منظری که نگاه کنیم میبینیم حسن نجار جنتی یک سر و گردن که هیچی یه کف پا تا فرق سر از علی ارشاد جنتی سرتر هست و اصلا سگش به علی شرف داره...!


قیافه حسن نجار هر چند دور از جونش شبیه باباش هست ولی مردونه و جاافتاده و سینه سوخته هست اما  قیافه علی ارشاد  مثل بادمجون وارفته میمونه و معلوم نیست به کی رفته ؟


حسن نجار جنتی هر چند بلا نسبت و دور از جونش قیافه اش به پدرش رفته ولی معلومه که آدم شریف و زحمتکشی هست و انگار سر سفره پدرش نشسته و نخورده که مثل علی ارشاد جنتی  و باباش حروم لقمه بشه!


حسن نجار جنتی داره نون بازو و زحمت و فن و هنرش را میخوره ولی علی ارشاد جنتی  جا پای باباش گذاشته و نون را تو خون مردم میزنه و میخوره ...


حسن نجار جنتی معلومه با غیرت هست و روزگار بهش فشار آورده و پیر شده ولی معلومه علی ارشاد جنتی که یکسال هم ازش بزرگتره مثل سیب زمینی بی رگ و بی غیرت هست و هنوز موهاش هم سفید نشده و آخ هم نگفته !


حسن نجار جنتی نه تنها دزد نیست بلکه بنده خدا وانت قراضه اش را هم دزدیدند ولی علی ارشاد جنتی  و باباش دزدهائی هستند که بزرگترین دزدی آنها پنهان کردن حقایق و دزدیدن خوشبختی مردم هست .


حس نجار جنتی مثل آدم هر چیزی را که نمیدونه میگه نمیدونم و دروغ نمیگه مثل :


[[   توی این گرانی و تورم چکار می کنید؟
هر کاری مردم می کنند. ما کاری نمی توانیم بکنیم. من معتقدم مسوولان و رجال مملکت باید جلوگیری کنند که نمی کنند. این نتیجه بی تعهدی مسوولان است.]]


((توجه داشته باشید که پدر و برادر ایشان جز مسولان تراز اول کشور میباشند !!))

ولی علی ارشاد جنتی این پدر کذابش دروغ میگه , مثل :


[[ علی جنتی همچنین بیان کرد: تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون عمل کنیم. قانون در مواردی محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است که باید آن‌ها را رعایت کرد. تلاش می‌کنیم همه کسانی که حرفی برای گفتن یا نوشتن دارند بیایند و ابراز کنند. البته این ابراز کردن باید در چارچوب قانون باشد]]


که فقط در مورد کنسرت ها ما دیدیم که چقدر مقید به قانون هستند !!


ولی در کل , حسن جنتی پسر احمد جنتی هم میتونست مثل برادرش یا همه آقازاده های دیگه باشه ولی نشون داد که شرف داره و یک لقمه نان خالی را به صد گوشت گنده شکار تازی ترجیح میده و براش اهمیت بیشتری داره و میگه :


[[  چرا باور نمی کنند پسر یک مسوول عالی رتبه مثل بقیه مردم امرار معاش می کند؟
    خب! حتما از آقازاده ها چیزهایی دیده اند و شنیده اند. ما فعلا با این کارها از قافله عقبیم (با خنده)!


الحمدلله صد هزار مرتبه شکر مشغول به این کاریم. ]]

و یا :


[[ برای خودتان تابحال چه سفارش هایی انجام داده اند؟ وامی؟ پروانه ای؟
هیچی. مثلا خود من از ابتدا تا آخر دنبال کار ساخت خانه ام بودم و خودم ساختم. توی این مدت هم پی ام را در آوردند و خیلی اذیت کردند.]]


ولی علی ارشاد جنتی از قافله عقب نیست و  زمانی استاندار خوزستان بود و بعد استاندار خراسان شد و مدتی هم سفیر ایران در کویت بود. الان هم وزیر است و معلوم نیست خونه اش کجاست و چقدر و از کدام توبره میخوره و میگه :


[[  ما عناصری داریم که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند و تلاش می‌کنند با ابزارهایی که در اختیار دارند ارزش‌های انقلاب را تقویت و تحکیم کنند. یکی از وظایف ما تقویت این جبهه و عناصر مومنی است که تلاششان در این جهت بوده است. گروه دیگری هم هستند که شاید در این حد برای مسائل ارزشی انگیزه نداشته باشند]]


که همه ما با اوج انحطاط فرهنگی و اخلاقی حاکم در جامعه امروزه ایران باید بفهمیم منظور علی ارشاد جنتی از تقویت عناصر  , کدام اراذل و اوباش و کدام ایران ستیزانی هستند !


بد نیست بدانید که یکی دیگر از پسران نمیرالمومنین احمد جنتی بنام حسین جنتی عضو مجاهدین خلق بود و در همان اوایل انقلاب کشته شد...


حالا خودتان حدس بزنید و بدانید که در خانه احمد جنتی از نظر تربیت بچه ها چطور سگ میزده  و گربه میرقصیده که هر کدام  یه جور و کاملا متفاوت بار آمدند!
 



              

 




 

هیچ نظری موجود نیست: