پنجشنبه، مرداد ۲۲، ۱۳۹۴

زنهای اروپائی عاشق زندگی به شیوه زنهای ایرانی هستند !؟

  زنهای اروپائی عاشق زندگی به شیوه زنهای ایرانی هستند !؟



بله تعجب نکنید , کاملا درست شنیدید !

این حرف را آخوند محمدباقر عبادی نماینده‌ی بیرجند در مجلس شورای اسلامی  در یک سخنرانی در شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی گفت:


 «زن‌های اروپایی از تفکر و فرهنگی که غرب برای آن‌ها ارائه کرده، فراری هستند و عاشق شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی‌ها هستند».


منبع خبر : http://taghato.net/article/12443

باور کنید راست میگه !!

الان همین مساله در اروپا معضل بزرگی شده و مجله تایمز نوشته که :


-  ملکه انگلیس شخصا با جارو دم در بندر لیورپول وایستاده و از خروج و فرار زنان انگلیسی جلوگیری میکنه ...


- خانم مرکل خانمهای آلمانی را جمع کرده و داره در مورد مزایای زندگی به شیوه آلمانی براشون سخنرانی میکنه ...


- خانم  فدریکا مورگینی رئیس اتحادیه اروپا داره از داد زدن مردهای ایرانی برای خانم ها میگه و ادای داد زدن محمد جواد ظریف را درمیاره که آنها را بترسونه ...


- و روسای جمهور کشورهای اروپائی قول ازادیهای اجتماعی بیشتری را به خانم ها دادند و متعهد شدند که از این من بعد شستن کلیه ظروف آشپز خونه و زائیدن بچه را فقط به آقایون محول کنند.

 
ولی خانمهای اروپائی در مقابل تمام اینها یکصدا گفتند که عشق این چیز ها  سرش نمیشه ...,


و اصلا میگن که خیلی از زنهای اروپائی کارشون از عشق گذشته و سر به کوه و بیابون گذاشتند .


این در حالیست که میگویند خانم کاترین اشتون در حالیکه چادر چارچوق کرده و یک عکس بزرگ آقای جلیلی را در دست گرفته خانمهای اروپائی  را به عشق بیشتر به شیوه زندگی زنهای ایرانی تهییج میکنه و از مزایای مردان بسیار آقای ایرانی برای اونها تصنیف های شاد کوچه بازاری میخونه ...


        

به هر حال من میگم بهتره اول بریم ببینیم که منظور آقای عبادی کدوم دسته از زنهای اروپائی هستند ؟


و ایشان کجا با خانم ها اروپائی برخورد داشتند که چنین مطلبی را فهمیدند ؟


البته این حق خانم و ضعیفه و عیال و منزل جناب آخوند عبادی هست که که همین امشب خفت ایشان را بچسبند و ته و توی قضیه را در بیاورند که حاج آقا با چه نیت و چه شگردی میخواهد پای زنان اروپائی را به ایران باز کنند ؟؟!


هر چند شاید منظور ایشان از زنهای اروپائی اون دسته از زنهائی باشند که در سفرهای اروپائی ایشون سر کنسول های سفارت ها برای خستگی مسافرت را از تن در کردن به ایشون معرفی کردند و از دلارها ی هزینه سفر ایشان از جیب مردم مستفیض و برخوردار شدند و انعام گرفتند , هست و آنها را میگویند !


و آن زنان اروپائی ! هم چون این سخاوت را از حاجی دیدند به دماغشان بوی کباب خورده و غافل از این هستند که نه بابا اینجا دارند خر داغ میکنند  !!؟


ولی نه تو رو خدا شما یه نگاه به این عکس بندازید ببینید هیچ علائمی از جنون گاوی یا آنفولانزای خوکی یا مالیخولیای اسبی در وجنات ایشان میبینید ؟!


الحمدلله ایشان بجز لبهاش که شبیه لبهای شتر هست هیچگونه اختلافی دیگری با یک آدم ندارد واز نیم رخ هم درست مثل جانی دپ میمونه و مو نمیزنه ...!!


و حتما خانم های اروپائی ایشان را دیدند که عاشق سبک زندگی ایرانی شدند ؟!
 

 

 

هیچ نظری موجود نیست: