شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۴

تنها توانائی و تخصص جمهوری اسلامی و مردان آن !

   تنها توانائی و تخصص جمهوری اسلامی و مردان آن !

「‫جمهوری اسلامی‬‎」の画像検索結果

داشتم وبلاگ یکی از دوستان را نگاه میکردم , لینکی در مورد طلاق و روابط عاطفی گذاشته بود و خیلی جالب در اول آن نوشته بود که :

تخصص این رژیم به گند کشیدن همه چیز است !

اول خنده ام گرفت ...


ولی کمی که دقت کردم دیدم این دوست گرامی راست گفته و  به نکته بسیار درستی اشاره کرده و یک واقعیت را  بیان نموده ...!


الحق و الانصاف اگر خودمان هم کمی دقت کنیم میبینیم جمهوری اسلامی دست روی هر چیزی که گذاشته آنرا به گند کشیده , برای نمونه :


گفتند : سیاست ما دیانت ماست و دیانت ما سیاست ماست , که دیدیم هم سیاست و هم دیانت را به گند کشیدند !


جنگ راه انداختند و احمقانه ترین جنگ دنیا را ۸ سال ادامه دادند و الان دشمن ما شده برادران مظلوم ما و برای آنها بیمارستان و نیروگاه و جاده میسازند !!


گفتند سازندگی و فقط یاد گرفتند سد افتتاح کنند که پس از ۲۵ سال میبینیم مملکت را بکلی ویران کردند و آقایان ذخایر آب چند صد هزار ساله را تبدیل به هندوانه کردند و به کشورهای همسایه فروختند !


گفتند مملکت را با الگوی اسلامی اداره کنیم , که میبینیم طلاق و فقر و فحشا و اعتیاد و دزدی و بی احترامی و نزاع و قتل در جامعه تبدیل به یک امر عادی و نهادینه شده !


تمام دنیا بدون هیچ سرصدا و تنش و جنگ و دعوائی نیروگاه هسته ای ساختند و از فناوری هسته ای استفاده کردند , ولی اینها یک کاری کردند که مردم دنیا الان اسم نیروگاه و انرژی هسته ای و نشست و مذاکرات را میشنوند نیمی از آنها جلوی دهنشان را میگیرند و به طرف مستراح میدوند و نیمی دیگر بدنشان کهیر میزند!


اصلا چرا راه دور برویم ؟


همین اختلاس , بله اختلاس !


اختلاس یک عمل زشت و نکوهیده و غیر انسانی و بدترین نوع دزدی محسوب میشد , چرا که مردم به آن دولتمرد و یا مدیر اطمینان کرده و او را بعنوان مسئول یک نهاد و سازمان قبول کردند که گره کار آنها را باز کند ولی او از این اطمینان سواستفاده کرده و ۳۰۰۰ میلیارد اختلاس میکند و میرود کانادا ویلای دومیلییاردی میخرد و به ریش همه میخندد و آقای رهبر هم میگوید ولش کنید و آنرا

ک----ش -----ش------ ش ش ش  ندهید !!

و الان جوری شده که مردم اگر رقم بعدی اختلاس کمتر از مبلغ قبلی باشد آنرا به تخم پسرشان هم حساب نمیکنند و مینشینند نود فردوسی پور را تماشا میکنند و یا با خوردن هندوانه مشغول دیدن خندوانه  رامبد جوان میشوند و غش غش میخندند!!!


 و یا مجلس , خدا وکیلی این رژیم  با بهانه و اسم  (( حکم حکومتی ! ))  چنان کاری با مجلس کرد که کشورهای دیگر برای حفظ آبرو تصمیم دارند که اسم تمام اصطبل ها و طویله های خودشان را مجلس بگذارند و میخواهند بگردند و برای مجلس یک اسم دیگر پیدا کنند !


 و یا روحانیت , بله هم روحانیت خودمان ...


آقا یک بلائی سر روحانیت آورده اند که روحانی که کارش وعظ و خطابه و جایش مسجد و منبر بود امروزه رئیس جمهور , قاضی القضات , تکنسین اتاق عمل , نماینده تام الاختیار پاره شدن لایه اوزون , متخصص پرتوها و تشعشعات امواج رادیو اکتیویته , منتقد سینمای کلاسیک , رهبر ارکستر , متخصص و مشاور بیماری ها و ناراحتی های جنسی , کارشناس بورس و سهام و اوراق بهادار , صاحب نظر و متخصص در رشته های ورزشی گلف و تنیس و سقوط آزاد , صاحب نظر در تئوری بیگ بنگ و سیاهچاله های فضائی , کارشناس جنگ و صاحب نظر در زمینه موشک های بالستیک , مهندس زیبا سازی شهر و اسلوب خانه سازی , مشاور تربیتی کودک , جراح پلاستیک و زیبائی و عمل دماغ , پزشکی , خلبانی , دامداری , پاندازی , دلقکی , هنرپیشگی و هزار پدر سوخته بازی دیگر بگیر و در رو ....
 و جالب ینجاست که کار خودشان را داده اند به یک مشت تن لش , مفتخور بی غیرت که به اسم مداحی به جای آخوند ها مردم را به گریه بیاندازند و پول در بیاورند تا سهم آنها را هم از گریه و شیون مردم بدهند..!


خلاصه همه کاری میکنند بجز روحانی گری و روحانیتی ...!

 و باید قبول کنیم که حق با همان دوست عزیزی بود که گفت :


تخصص اینها گند زدن به همه چیز است .

اگر باور ندارید خودتان بروید تحقیق کنید و بگردید یا از همان خودشان بپرسید که محض رضای خدا اینها در مدت این ۳۷ سال آیا یک کار (( فقط یک کار )) را درست و حسابی و اصولی و بدون اما و اگر و شاید و باید و حرف مفت به انجام و فرجام رسانده اند ؟؟! 

 ما که ندیدیم , اگر شما سراغ دارید بفرمائید و بگوئید تا ما هم بدانیم !!
 


「‫عکسهای جالب ایرانی‬‎」の画像検索結果

「‫عکسهای جالب ایرانی‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: