یکشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۴

شورای نگهبان , مخزن متراکم حماقت یا مکان خدایان سیاه بازی ؟!

 شورای نگهبان , مخزن متراکم حماقت یا مکان خدایان سیاه بازی ؟!


آیا  تابحال به عملکرد شورای نگهبان دقت کردید و از خودتان پرسیدید : چطور این شورا فقط سه رئیس جمهور منتخب دوره های آخر را  تایید و تعیین صلاحیت  کرده ولی با همه آنها  مشکل پیدا کرده است؟!!

(( توجه داشته باشید زمانیکه شورای نگهبان کسی را تعیین صلاحیت میکند یعنی او را هم رقمه از فیلتر گذراندند و صددرصد او را قبول دارند و سلامت و شایستگی و سرسپردگی و صلاحیت او را تایید میکنند ))


 خودتان کمی دقت کنید :


سید محمد خاتمی را تعیین صلاحیت کردند  و ۸ سال رئیس جمهور شد ولی حالا میبینیم حتی نشان دادن چهره او هم ممنوع میباشد و جرم محسوب میگردد !


محمود احمدی نژاد را تعیین صلاحیت کردند  و او هم ۸ سال رئیس جمهور بود ولی حالا از آوردن نام او هم اکراه دارند و از او برائت میجویند و حمایت و روابط خود را با او کتمان میکنند !!


و حالا هم با حسن روحانی که او را هم  تعیین صلاحیت کردند و ۲ سالی از ریاست جمهوری او میگذرد کل انداختند و با او یکه به دو و او را تهدید میکنند !!!


(( و بد نیست بدانیم که میرحسین موسوی و مهدی کروبی را هم این شورا تعیین صلاحیت کرد ولی آنها بعد از ۳۰ سال انقلابی بودن یکهو تبدیل به سران فتنه شدند و آنها را ناپدید کردند و اینک بسیاری از اعضای آن خواستار اعدام آنها میباشند!))


خوب بگو مرض دارید چنین کسانی را تایید و تعیین صلاحیت میکنید که بعد به دردسر بیفتید و آنها را لعن کنید؟!




این رفتار شورای نگهبان با کسانی که خودش پس از تائید و تعیین صلاحیت نموده در هر صورتی تف سربالا میباشد و نشان از این دارد که این شورا ؛

یا محل  و مخزن متراکمی از افراد احمق و نفهم و  ندانم کار است که هر فردی را نفهمیده و نسنجیده و نشناخته تعیین صلاحیت میکنند و سپس با او مشکل پیدا میکنند و مشغول کوبیدن او میشوند...

 و یا جا و مکان خدایان فریب و سیاهبازی میباشد که با اینکارها مردم را سر کار میگذارند و سیاه ,میکنند تا به بقای خود و ادامه دهند و حقوق های میلیونی بگیرند و رانت های جدید پیدا کنند و از رانت های بدست آورده خود محافظت بنمایند!؟؟

بد نیست بدانید نبض و نظم جامعه و زندگی و معیشت مردم در دست افراد این شورا میباشد!!


بیایید یکبار این نهاد و وظایف این شورا را بطور خلاصه با هم مرور کنیم :


[[    شورای نگهبان قانون اساسی از جمله نهادهای نظارتی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تمامی قوانین مجلس شورای اسلامی پیش‌از اجرا، به تأیید این شورا می‌رسد تا مغایر قانون شرع و قانون اساسی نباشد. تأیید صلاحیت نامزدهای تمامی انتخابات سراسری کشور به جز انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز در حیطهٔ وظایف این شورا جای دارد.
این شورا از دوازده عضو تشکیل شده‌است که شش عضو از این دوازده تن فقهایی هستند که با حکم رهبر عزل و نصب می‌شوند و شش عضو دیگر حقوقدانانی هستند که با معرفی رئیس قوه قضاییه و رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند. دبیر شورای نگهبان بالاترین مقام رسمی این شورا است و در حال حاضر احمد جنتی دبیر کنونی آن است.]] منبع ویکیپدیا






 

هیچ نظری موجود نیست: