چهارشنبه، مرداد ۲۱، ۱۳۹۴

بالاخره حکم شرعی حجاب اسلامی هم تبدیل به منبع درآمد شد

   بالاخره حکم شرعی حجاب اسلامی هم تبدیل به منبع درآمد شد


نظام مقدس ! جمهوری اسلامی پس از ۳۷ سال سر و کله زدن با زنان ام القرای اسلام  , پس از آنکه نتوانست این فریضه الهی و حکم شرعی - آخوندی  حجاب را در کشور جا بیاندازد و آنرا اعمال کند تصمیم گرفت لااقل از این راه منبع درآمدی بسازد و کسری های بودجه دولت , بعلت اختلاس مسولین غیرتمند را از این طریق جبران بنماید و همچنین همچنان برای اجامر بسیجی و نیروهای خودسر و قسمتی از نیروی انتظامی ایجاد اشتغال کندو آمادگی آنها را برای سرکوبی حفظ بنماید ! 
 
پس بخاطر همین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ( همان طویله یا اصطبل مورد نظر مردم ) همزمان با سنگ اندازی و مخالفت با توافق هسته ای و استیضاح وزیران و دادن کارت زردهای مختلف طرح جریمه صد هزار تومانی برای ( کشف حجاب !) را نیز تصویب کردند!


 نصرالله پژمان‌فر، نماینده مشهد و کلات و از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورا، افزایش بی‌حجابی در جامعه را دلیل ارائه این مصوبه می‌داند. او  در گفت‌وگو با «ایران وایر» گفت :


[[  نمایندگان در این طرح پیش بینی کردند که علاوه بر آن مجازات‌هایی که برای ارتکاب این جرم‌ها وجود دارد و باید سرجای خودش باقی بماند، یک سری جریمه هم برای این مسائل قرار بدهند که امکان اجرایی کردن این جرائم بسیار سهل است و در مقابل این اعمال مجرمانه اگر ما نمی‌توانیم مجازات‌هایی را داشته باشیم حداقل جریمه داشته باشیم.]]


توجه فرمودید !؟


یعنی ایشان ادعا میکنند که پس از حکم ((  یا روسری یا توسری )) و فرو کردن منگنه و پونز برای چسباندن روسری در سر خانم ها و ضرب و شتم های خیابانی و دستگیری و هتک حرمت های گسترده به بانوان و زنهای ام القرای اسلامی در این ۳۷ سال  , تازه نمیتوانند مجازات هائی را داشته باشند و چون مملکت بی سر و صاحب است و امکان اجرائی کردن این احکام مثل آب خوردن سهل و آسان هست پس لااقل تا میتوانند جریمه ای بکنند و از این راه و یا از طریق همان حکم شرعی پولی به جیب بزنند ...!!


حالا دیگر بستگی به عقل و هوش و میزان درآمد و موجودی خانم ها و بانوان عزیز کشور اسلامی دارد که با این بامبول جدید آقایان چگونه برخورد میکنند و چه تمهیدات و شگرد هائی برای دور زدن این طرح و مبارزه و پوز زنی در مقابل زیاده خواهی آقایان حکومت اسلامی در نظر خواهند گرفت و بکار خواهند بست ؟!!


 

اما یک نکته در مورد بیان کشف حجاب در مصاحبه نماینده مشهد با ایران وایر :

[[ شما از کشف حجاب صحبت کردید. قبلا از بدحجابی صحبت می‌شد اما این بار صحبت از کشف حجاب است. مگر کشف حجاب هم در ایران صورت می‌گیرد؟


بالاخره مواردی دیده شده. بعضی‌ها در غرب نشسته‌اند و جوانان را تحریک می‌کنند که حجاب شان را بردارند و فلان کار را انجام دهند. به اسم آزادی جوانان را فریب می‌دهند و کسانی که بی دقت هستند و خام، گاهی فریب می‌خورند و این کار را می‌کنند و فکر می‌کنند دارند با حجاب مبارزه می‌کنند. حجاب برمی دارند، عکس می‌گیرند و  می‌گذارند در شبکه‌های اجتماعی. کسی هم نیست بگوید ای جوانان عزیز با شرع و دین خدا که نمی‌شود مبارزه کرد. آن‌ها دین ندارند و شما را هم به بی‌دینی تشویق می‌کنند. ما این طرح را گذاشتیم که جوانان این کار را ترک کنند.]]

همانطور که میدانید کشف حجاب مربوط به دوران رضا شاه بزرگ میباشد و کشف حجاب به دستور و توسط ایشان صورت گرفت و این امر در انحصار او و حکومت پهلوی بوده و میباشد , حالا که جمهوری اسلامی با این جریمه بستن به کشف حجاب برای خودش منبع درآمدی درست کرده و درآمد زائی میلیاردی میکند پس یا درصدی از درآمد این کار را به بازماندگان آن مرحوم بدهد یا لااقل برای شادی روح آن مرحوم , نمایندگان مجلس بعد از ترک صحن علنی مجلس با صدای بلند فاتحه ای برای او بخوانند و صلواتی نثار روح آن بزرگوار بنمایند... !  


منبع خبر :
http://iranwire.com/features/7891/  


هیچ نظری موجود نیست: