چهارشنبه، مرداد ۲۱، ۱۳۹۴

ترجیح داد دخترش بمیرد ولی دست نامحرم به او نخورد !

      ترجیح داد دخترش بمیرد ولی دست نامحرم به او نخورد !




خبر غرق شدن و مرگ یک دختر ۲۰ ساله و ممانعت پدرش از نجات دادن او واقعا  شوکه کننده و غیر قابل تصور است .

اما  شنیدن دلیل ممانعت پدر برای نجات دخترش  که لمس نکردن نامحرم در هنگام نجات او باشد انسان را شدیدا به تفکر و میدارد که چطور یک پدر بخاطر یک اعتقاد مذهبی راضی به مرگ فرزندش میشود؟


دامنه جهالت تا کجاست ؟


و جهالت تا کجا میتواند در یک انسان اثر کند ؟


اگر یکی از افراد نجات غریق با لمس بدن دختر سبب نجات او میشد آیا خدا شاکی میشد و زمین و زمان را بهم میریخت ؟


آیا فرشتگان شیون میکردند و عرش الهی بلرزه در می آمد ؟


آیا دین اسلام فرو میریخت و آبرو برای پیامبر باقی نمی ماند؟


آیا اکنون خدا شادان و خندان از رعایت احکامش توسط پدر آندختر است ؟


یا آنکه الله ملنگ بوده و یادش نبوده که چنین موقعیتی هم برای بنده هایش پیش می اید تا حکمی جدا در  مورد آن ابلاغ کند ؟!


آیا این یک قتل عمد و آن پدر یک جنایتکار نیست ؟


میگویند حتی پدر با ماموران نجات غریق درگیر شده و از رفتن آنها هم با دعوا و درگیری فیزیکی جلوگیری کرده ...!!


تنها میتوان به اینگونه افراد گفت که تو را به آن خدائی که میپرستید اگر چنین طرز تفکری دارید لطفا زن و بچه و خانواده خود را لب دریا نبرید و همان در حوض  خانه تان  شنا کنید و به این دلخوش و امیدوار باشید که خداوند در آن دنیا به شما جلیقه نجاتی بدهد که دو سرش را دو ملائکه میگیرند و در هیچ آبی غرق نمی شود...!!

[[   دویچه وله - پدری اجازه نداد دختر ۲۰ ساله‌اش را که در ساحل دوبی در حال غرق شدن بود، نجات دهند. او به پلیس گفته است که نمی‌‌خواسته دست "نامحرم" به بدن دخترش بخورد. رسانه‌های امارات متحده عربی دوشنبه (۱۰ اوت/ ۱۹ مرداد) خبر تکان‌دهنده‌ای را منتشر کردند: پدری غرق شدن دخترش را به نجات او توسط "نامحرم" ترجیح داد.
به گفته احمد برقیبه، معاون مدیر بخش جستجو و نجات دوبی، این پدر همسر و فرزندانش را برای پیک‌نیک به ساحل دریا برده بود. بچه‌ها در حال شنا بودند که ناگهان دختر جوان شروع به فریاد زدن می‌کند.
زمانی که دو نجات‌غریق برای کمک به او به سوی دریا می‌دوند، پدر که گویا بسیار هم قوی‌هیکل بوده، جلوی آن‌ها را می‌گیرد و مانع این کار می‌شود. او حتی با نجات‌غریق‌ها دست به یقه می‌شود، تا نگذارد برای نجات جان دخترش وارد ‌آب شوند.
به گفته احمد برقیبه، این پدر به نجات‌غریق‌ها گفته است: «ترجیح می‌دهد دخترش بمیرد تا این‌که مردان نامحرم به او دست بزنند و حیثیت‌اش را لکه‌دار کنند.» او اضافه کرد که اگر دخالت پدر نبود و نجات‌غریق‌‌ها اقدام می‌کردند، احتمالا دختر زنده مانده‌ بود.]]







هیچ نظری موجود نیست: