یکشنبه، مرداد ۱۱، ۱۳۹۴

بدبخت احمدی نژاد , از شش جهت ... !؟

                         بدبخت احمدی نژاد , از شش جهت ... !؟




احمدی نژاد در همایش حامیان خود که در دانشگاه ایرانیان تهران! برگزار شد گفت :

امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه‌ای برای هجمه و توهین به دولت‌های نهم و دهم پیدا می‌کند. هر کس هرچه در دست دارد، می‌زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می‌زند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه می‌زند، در واقع از ۶ جهت هجوم آورده‌اند.


از شش جهت !؟


یعنی از راست و چپ  , از جلو و عقب  , و از بالا و پایین هجوم آورده اند و لابد یکی از جلو سنگ می اندازد و یکی از پشت لگد ( تیپا ) میزند و آن دیگری از بالا شمشیر و یا توسری میزند و آن دیگری هم حتما از پائین نیزه فرو میکند و الی ماشالله ...


بگو آخه مرد ناحسابی ,


تو را که هم جناح راست و هم جناح چپ و هم کسانی که هم جلوتر و هم عقبتر از تو در این نظام بودند و هستند و هم از بالا که حاکمین باشند و هم از پائین که مردم هستند مورد هجوم قرار داده اند و با هر چه که دم دستشان هست تو را یا میزنند و یا می اندازند و یا میکشند و یا فرو میکنند ...!

خوب دیگر چه مرض و آزاری  داری که بمانی و دانشگاه ایرانیان راه اندازی کنی ؟


تو که خودت معترف هستی از شش جهت مورد تهاجم و فشار و ضرب و شتم قرار گرفتی آیا ما جهت هفتمی داریم و تو میشناسی که به آن پناه ببری ؟


تو آیا جهت هفتمی را داری که به آن سمت و جهت بروی ؟


یا آنکه میخواهی یکمشت جوان بدبخت ساده دل را با خودت به وسط معرکه ببری تا به آن بیچاره ها هم , از شش جهت فشار و نیزه و چک و لگد وارد آید و بزنند ؟


بدبخت احمدی نژاد و حامیانش که هنوز باور ندارند و نمیخواهند باور کنند که :


                 بابا ! آن ممه را دیگر لولو برد ...


 

هیچ نظری موجود نیست: