یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۴

چرا مردم ایران و عراق عصبانی ترین مردم دنیا هستند ؟!

           چرا مردم ایران و عراق عصبانی ترین مردم دنیا هستند ؟!



مردم ایران و عراق پس از کسب مقام غمگین ترین مردم جهان در سال گذشته توسط موسسه نظر سنجی گالوپ  , بار دیگر مشترکا به کسب مقام عصبانی ترین مردم در نظر سنجی امسال این موسسه شدند و به این افتخار نائل آمدند .


[[ ایرانی‌ها و عراقی‌ها «عصبانی‌ترین» مردم جهان به شمار می‌آیند. ۴۹ درصد پاسخ‌دهندگان این دو کشور گفته‌اند که به تازگی عصبانی شده بودند. بر اساس نظرسنجی موسسه گالوپ، مردم ایران در کنار عراقی‌ها «عصبانی‌ترین» مردم جهان به شمار می‌آیند. در نظرسنجی این موسسه آمریکایی که نتایج آن جمعه ششم شهریور در نشریه ایندیپندنت منتشر شده، این هم آمده که مردم عراق، ایران و کامبوج، دارای بالا‌ترین میزان «تجربه‌های منفی روزانه» در جهان نیز هستند.]]


منبع خبر :
http://www.radiofarda.com/content/f14_gallup_iranians_most_angriest_people_in_world/27215994.html


آخه مسئولان و برادران محترم موسسه نظر سنجی گالوپ ,

قربون اون نظر سنجی هاتون برم که با صد من عسل هم نمیشه داد پایین ...


آخه فدای اون آمار هاتون بشم که بدتر ما رو عصبانی و عصبانی تر میکنه ...


نه , خودتون بگین ؛


شما اگه بجای ما  بودید و رئیس جمهورتون توهم سردار قادسیه شدن بسرش میزد و یا رهبرتون هوس به قدس رفتن از راه کربلا رو میکرد و به خاطر همین هشت سال میجنگیدید و همدیگه رو میکشتین و کشور خودتون را ویران میکردید و جوانهای خودتون را به کشتن میدادیدو آخرش میفهمیدی که همه اینها کشک بود و هشت سال موش آزمایشگاهی کشورهای سازنده تسلیحات جنگی بودی و هر چی نفت برکت خدا را فروختی رو هم بردی و پولشو تو جیب همونها ریختی ...عصبانی نمیشدی ؟


نه , خدائی اگه وجدان دارید , خودتون بگین ,


شما اگه بجای  ما بودید و این جنگ احمقانه تمام میشد ولی جای اینکه مقصرین آن دادگاهی شوند , بانیان همان جنگ مردم کشورتو با شیمیائی میکشتند  و یا چند هزار جوان زندانی را در زندانها قتل عام میکردند و دو قورت و نیمشون از مردم باقی بود ...عصبانی نمیشدی ؟


نه , تو رو به حضرت عباستون خودتون بگین,


شما اگه بجای ما بودید و امید داشتید که جنگ تموم میشه و وضعیت بهتر میشه و خیال میکردید که بعد از هشت سال بدبختی هاتون تموم میشه و میتونی چند صباحی را در آرامش جون بکنی ولی نه تنها اینطور نشه که بعد از ۲۵ سال از اتمام جنگ وضعت خراب تر از اون زمان بشه و و اصلا کاری بکنند که حسرت اون زمان را بخوری...
عصبانی نمیشدی ؟



نه , اگه آدم هستین و انسانیت سرتون میشه , خودتون بگین ؛


شما اگه بجای ما بودید و با این همه مصیبت ها امیدوار بشی که امریکا میخواد بیاد و شما رو نجات بده و حتی از شروع یک جنگ دیگه خوشحال بشی ولی یارو بیاد ده سال نفت تون رو مفت ببره و آخرش هم شما به آغوش جانورانی بنام داعشی ها بندازه و خودشو کنار بکشه ...عصبانی نمیشی ؟


یا شما اگه بجای ما بودید و بعد از سی سال شیطان بزرگ و و محور شرارت گفتن و پیام نوروزی برای مردم بزرگ ایران فرستادن , درست همون وقتی که همین مردم بزرگ بلند شدند و داد میزنند ( با اونائی یا با ما ؟) و درست در اوج بحبوحه همون شیطان بزرگی که خیلی ها بهش امیدوار بودند سی هزار نیروی خودشو از بغل گوش محور شرارت خارج بکنه و حالا هم به هوای مذاکرات اتمی با هم کنار رودخونه قدم بزنند و دل بدهند و قلوه بگیرند و مردم بزرگ ایران را به ت...ش هم حساب نکنه ...عصبانی نمیشدی؟


نه , خدا وکیلی خودتون بگین ؛


شما اگه بجای ما بودید و میدیدی که کشورت را یه مشت آفت و انگل بنام آخوند (( که شما ها خیلی دوستشون دارید و قدیم ها در پشت پرده با کیک و انجیل و یا موشک و وینچستر طلاکوب باهاشون مغازله  و زد و بست میکردید ولی حالا علنی دست انداختن گردن هم و با هم سلفی میندازین و فردا تو مجله چاپ میکنید )) یک جا و یک ملت را به اسم بردن به بهشت زورکی و با چوب و چماق و توسری و روسری و جای دیگه و یه ملت بدبخت دیگه رو به اسم دفاع از حرمین شریفین و کمک با آمپول  تقویتی سردار سلیمانی  بیچاره میکردند و به خاک سیاه مینشوندند و هر وقت هم ملت ها شون قصدی کردند که نجات پیدا کنند به بهانه تحریم و بمب اتمی و مواد شیمیائی و حقوق بشر و سازمان امنیت و سازمان ملل و اینا  بهشون فشار آوردند و بدتر  آنها را در تنگنا گذاشتند و در اصل با همین آخوندها همکاری میکردند...عصبانی نمیشدی ؟


اگر بگی نه عصبانی نمیشدم که  دروغ میگی و به گور پدرت میخندی ...


ولی مطمئن باش اگه جای ما بودی عصبانی که هیچی میزدی و خودتو نفله میکردی...


در حالیکه ببینید تازه ما چقدر امید داریم و خوشحال هستیم که میخواهیم با قایق پلاستیکی و پاسپورت جعلی فرار و مهاجرت بکنیم و بریم امریکا گرین کارت بگیریم... !!!؟






                 

 

هیچ نظری موجود نیست: