یکشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۹۳

مردم را پای پیاده به کربلا میفرستند و خودشان به کیش میروند!

مردم را پای پیاده به کربلا میفرستند و خودشان به کیش میروند!

    


آیا تابحال فکر کردید آخوندها که این همه از فضائل و برکات عزاداری اربعین حسینی میگویند و ثواب پیاده رفتن تا کربلا را از رفتن به حج بیشتر میدانند و عزاداری در این روز را از واجبات برای هر مسلمانی نشان میدهند , خودشان در روز اربعین کجا هستند و به چه کاری مشغول می باشند ؟

برای مثال ببینید که  آخوند احمد خاتمی با آن  اظهار نظر های تند و افراطی که معرف حضور همه شما هست , در روز اربعین کجا بوده و چه میکرده ؟

[[ به گزارش پارسینه، سید احمد خاتمی در روز اربعین حسینی با حضور در مسجد خاتم الانبیا(ص) کیش با بیان این که عزاداری حضرت امام حسین (ع) توفیق می خواهد، افزود: باید از خدا بخواهیم تا زنده ایم عزادار آن حضرت باقی بمانیم و از راه او که جز سعادت نیست، جدا نشویم. وی با یادآوری این که کیش جزیره ای در خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: جزیره کیش جزیره ای پایبند به دین است که شکوه عزاداری اربعین در آن یکی از جلوه های پایبندی به دین و ارزش های دینی است. خاتمی کیش را جزیره دین مداران خواند و گفت: مسافرانی که با تفکر دیگری وارد جزیره می شوند، باید از حجاب و پاکی اعمال اهالی جزیره کیش خجالت بکشند. ]]
بله , در حالیکه همه تصور میکنند که ایشان با آن افکار افراطی حتما , برای  نشان دادن ارادت و دلبستگی خودش به اهل بیت و امام حسین پیشاپیش کاروان عزاداران حسینی سینه زنان و با پا ی برهنه از مرز مهران رهسپار سرزمین کربلا میباشد ,
ولی میبینیم که ایشان در روز اربعین به جزیره تفریحی و سیاحتی کیش رفتند و لابد با مایو و عمامه برای عزاداران اربعین در مسجد خاتم الانبیا(ص) کیش سخنرانی کردند و به این نتیجه رسیدند که فرمودند :

عزاداری حضرت امام حسین ( ع ) توفیق میخواهد!

 که خدا از این توفیق ها نصیب دیگر مسلمانان نیز بکند.

      
بنظر شما کدام دوستدار اهل بیت و کدام عاشق امام حسین برای عزاداری اربعین جزیره زیبای کیش را انتخاب میکند و برای سینه زدن و گریه کردن و عزاداری به آنجا میرود؟

ما که سخت معتقدیم ایشان برای عشق و حال و برای رسیدگی و سرکشی به اموال منقول و نامنقول و حسابرسی سهم خودشان به جزیره کیش رفتند...


ولی  اگر بهانه ایشان سخنرانی برای عزاداران اربعین حسینی در جزیره کیش است , از صدا و سیمای جمهوری اسلامی میخواهیم که فیلم عزاداری اربعین امسال جزیره کیش را پخش کنند تا ببینیم که جناب سید احمد خاتمی چطور و چگونه عزاداری کردند و چقدر ثواب برده اند ؟!

           حالا ببینیم این یکی کجا بوده و چه میکرده ؟؟

هیچ نظری موجود نیست: