سه‌شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۳

ای خدا مردیم از بس پیشرفت کردیم !

                   ای خدا مردیم از بس پیشرفت کردیم !

 

آیا هیچ میدانید که ما در طی ٣٦ سال حکومت و نظام جمهوری اسلامی به اندازه ده برابر تاریخ ایران و پنج برابر کل کشورهای خاورمیانه و دوبرابر کل پشرفت های دنیا در عرصه های تولید علم و بازیافت دانش و مونتاژ فناوری پیشرفت کردیم!

ما آنقدر پیشرفت کردیم که حساب و کتاب پیشرفت ها حتی از دست نمایندگان مجلس در رفته و بیت رهبری هم دیگه جا برای انبار کردن گزارشات پیشرفت ها نداره و قراره که دو تا سیلو بغل بیت رهبری بزنند تا بقیه گزارشات پیشرفت ها را در آنجا انبار کنند .

خدایا دیگه بسه اینهمه پیشرفت را کجا جاش کنیم ؟

ما آنقدر تولید علم کردیم که شاخص علم در تمام بورس های مهم دنیا  بد جوری سقوط کرد و علم درجه یک فرد اعلاء  و پیشرفت سبک دریای
برنت در بازارهای جهانی کیلوئی چند دلار پایین آمد .

ما الان انقدر علم تولید کردیم و فناوری درست کردیم که دیگه انبار ها جا ندارند و علم ها  و فناوری ها دارند میگندند ...

برای همین مجبور شدیم که این پیشرفت و علم را همینجوری مجانی به کشورهای دوست و همسایه مثل ونزوئلا و بولیوی و سوریه و حزبالله لبنان و بورکینا فاسو بدیم تا جا برای علمی که برادران بسیجی  تولید میکنند باز بشه و داشته باشیم.

تازه نادرست ها  , یک وقتها ناز هم میکنند و میگویند : دیگه نمی خواهیم !

که ما مجبور هستیم بهشون پول و دلار و نفت مجانی بدهیم تا علم ها را بردارند و ببرند ... 

 

تازه همین عسگر اولادی که داداشش همین چند وقت پیش مرد , رفته چین با چینی ها صحبت کرده که که علم ارزان و زیر قیمت دنیا به آنها بفروشیم و صادر کنیم و به جاش دمپائی و جارو خاک انداز و مهر و تسبیح  و سنگ قبر و دسته بیل وارد کنیم. 

بخدا دیگه داریم میترکیم آنقدر علم و فناوری داریم .    

شما خبر ندارید , جمهوری اسلامی چنان رکورد پیشرفت و تولید علم و دانش و فناوری را  شکسته که بدبخت اروپائی ها و آمریکائی ها باید نصف جمعیت شان انیشتین و ادیسون و دکتر بالتازار و آقای ووپی بشوند تا به گرد پاش برسند...

قدرتی خدا آدم هم نیستند , هر چی جمهوری اسلامی اصرار میکنه که بابا بزارین ما به شما علم و پیشرفت یاد بدیم ، ولی آنها چون دشمن نظام هستند و استکبار تمام وجودشان را پر کرده ، قبول نمیکنند و زیر بار نمیروند ,
خوب لیاقت ندارند !

مثلا همین غنی سازی اورانیوم  که آن دختره تو زیرزمین خانه شان با پلوپز و ماهی تابه میکرد را چقدر این احمدی نژاد زور زد به آنها مجانی یاد بدهد ولی آنها گفتند بهداشتی نیست و ما اینکار را نمیکنیم و نمیخواهیم .

یا مثلا برای شکستن هسته اتم , این خارجی های بدبخت نفهم دستگاه سانتریفوژ و آب سنگین و راکتور و موتور جت و جارو برقی و .....از این چیزها لازم دارند و استفاده میکنند در حالی که دانشمندان بسیجی ما خیلی راحت هسته اتم را میگذارند وسط دوتا سنگ و تق میزنند تو سرش و میشکنند و انرژی حاصل از آن را میریزند تو پلاستیک و آخر شب تحویل میدهند.

فکر میکنید تو همین نشست آخری برای چی راضی شدیم که فردو را تعطیل  کنیم و غنی سازی را متوقف کنیم و کیک زرد درست نکنیم؟

به خاطر همین شیوه جدید شکستن هسته اتم هست دیگه ....

  

تازه کیفیت اجناس و علم و پیشرفت ما بهتر هم هست و از دیشب این کشور ها آمدند و زنبیل ها یشان را گذاشتند پشت در بیت رهبری و تو صف ایستادند که ما به آنها فناوری جدید بدهیم.

ای خدا بسه دیگه , مردیم آنقدر علم تولید کردیم و فناوری ساختیم.

اصلا یک سری از برادران بسیجی که در قسمت تولید علم کار میکنند انقدر علم در خونشان هست و در وجودشان  جمع شده که همینجوری قلمبه باد کرده از زیر پوستشون زده بیرون...

یا الان نماینده های مجلس یک طرح دوفوریتی دادند که تصویب بکنند یک سری از برادران ارزشی و اصول گرای فناوری ساز را بدهند قبرس و به جای آن خر وارد کنند .

و قرار هست که به یاری آقا امام زمان و امدادهای غیبی از سال دیگر جایزه صلح جنتی و جایزه فیزیک گلپایگانی و جایزه ادبی احمد خاتمی هم به نظارت مجمع تشخیص نظام و زیر نظر فقهای شورای نگهبان به برترین دانشمندان جهان اهدا شود تا شعار :

علم فقط فناوری   ,  رهبر فقط سید علی  ,

در تمام جهان طنین انداز شود . انشالله تبارک و تعالی .//

   

هیچ نظری موجود نیست: