یکشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۹۳

شهدا را در خانه نمایندگان مجلس و وزرای دولت و سرداران و علماء دفن کنید

       شهدا را در خانه نمایندگان مجلس و وزرای دولت و سرداران و علماء دفن کنید
   
 

چرا و به چه دلیل شهدا را در دانشگاه ها و میادین عمومی شهر و اماکن عمومی دفن میکنید ؟

اگر منظورتان بزرگداشت آنهاست که آنها همانطور هم بزرگ و با عظمت هستند .


اگر مقصودتان عزیز داشتن آنهاست که آنها عزیزان همین مردم و جگر گوشه های همین مادران هستند .


اما اگر میخواهید با دفن آنها آمال و اهدافشان یادآوری کنید بهتر است که:

 آنها را در خانه نمایندگان مجلس و وزراء و دولتمردان و مسئولین و مدیران دولتی دفن کنید تا آنها هر روز با دیدن قبر آنها بفهمند و بدانند که از صدقه سر چه کسانی به میز و مقام و منصب و قدرت و ثروت و راننده و محافظ  شخصی رسیدند.

و اگر میخواهید یاد آنها را زنده نگهدارید بهتر است که آنها را در خانه علماء و مراجع و آیات عظام و فقیهان دفن کنید تا آنها با دیدن قبر این شهیدان , یادشان بیاید و یادشان بماند که باید پاسخگوی خون آنها باشند , پاسخگوی خون جوانانی که بنام اسلام و پاسداری از اسلام دسته دسته آنها را به قتلگاه فرستادند .

و اگر میخواهید مظلومیت و از جان گذشتگی و پاکی و بی نیازی و حقیر شمردن دنیا  و وطنپرستی را توسط آنها یاد آوری کنید بهتر است که آنها را در خانه و یا دفتر کار سرداران سپاه و بسیج دفن کنید تا بادیدن آنها بزرگی و بی نیازی و افتادگی آنها یادشان بیاید و  خجالت بکشند که اینطور دودستی به مقام و تجارت و مال اندوزی چسبیده اند.

وگرنه دفن این شهیدان در میادین و اماکن عمومی و ساختن مقبره برای آنها جز تحقیر آنها برای ساختن جائی برای نشستن و بچه سرپا گرفتن و ساختن سرپناهی امن برای معتادان و ولگردان و مکانی برای تجمع  اشغال و زباله خدمت دیگری انجام ندادید و کار دیگری نکردید .
 
                    

 
وهمچنین بدانید که یاد و خاطره این شهدا که پدر و برادر و عزیز دل و جگرگوشه همین مردم و مادران و خواهران و همسران داغدار بودند و هرگز از یادشان نخواهد رفت و همیشه عزیز بودند و خواهند بود... 

وضعیت اسفبار مزار شهدای «دانشگاه قم» در سایه غفلت مسئولین/ بودجه 100 میلیون تومانی برای ساخت یادمان، کجا هزینه شده است؟

http://rajanews.com/detail.asp?id=214136


    

   

 

هیچ نظری موجود نیست: