سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

باز تصویر برهنه گلشیفته فراهانی و غیرت دروغین غیرتمندان

 باز تصویر برهنه گلشیفته فراهانی وغیرت دروغین غیرتمندان

 

باز دوباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانی بر روی جلد  یکی از مجلات خارجی خبر ساز شد و غیرتمندان دروغین را برآشفت و دست به قلم کرد تا در مورد غیرت نداشته خودشان قلمفرسائی کنند!

این حرکت گلشیفته حاوی چند نکته و پیام است که متاسفانه این برادران غافل از درک آن عاجز ماندند و این پیام ها را نگرفته و به نکاتش توجه نکرده اند ...

اولین پیام این حرکت این است که گلشیفته نشان داده که پس از گذشت چند سال همچنان بر سر اهداف خودش ایستاده و بر آن پافشاری میکند و در این راه کم نیاورده است .

و دومین پیامش میتواند این باشد که زندگی خصوصی هر شخصی تنها به خودش مربوط است و هر کاری سود و منفعتش به خود آن شخص میرسد و هم ضرر و زیانش  گریبانگیر خودش میشود .


و یک نکته بسیار مهم که برادران به آن بی توجه بودند این است که وقتی گلشیفته آگاهانه و با توجه به عواقب  و پیامدهای این کار قید همه چیز را زد و به جرگه هنرمندان و سوپر استار های غربی و هالیوودی در آمد بناچار باید از مشی و روش آنها نیز تبعیت کند و در قاموس زنان هنرمند هالیوودی , استفاده از تمام نکات و برجستگیها و توانایی های روحی و جسمی و جنسی خود در راه پیشبرد هدفشان و رسیدن به قله های ثروت و شهرت بنحو احسنت استفاده کنند و از آنها بهره ببرند.

و شاید نکته دیگر آن حرکت این باشد که به برادران نشان دهد که اگر دم از غیرت و مردانگی میزنید , نگران من نباشید من جا یم و حالم خوب است و جای تعصب و نگرانی نیست و شما بهتر است بروید فکری به حال آن دختران و زنان ایرانی که در مرز پاکستان و در فجیره دوبی میفروشند و به حراج میروند و سرنوشت های وحشتناکی دارند باشید و بهتر است در مورد آنها دم از غیرت و مردانگی بزنید و بنویسید , وگرنه جای من بسیار خوب است هم پولش و هم حالش را میبرم و نیازی به دلسوزی شما ندارم .


و هزاران نکته و پیام دیگر که من لزومی به ذکر آنها نمیبینم ...


براستی این تعصب بیجا و این غیرت دروغین برادران از چیست ؟

ولی در عین حال این پرسش نیز برای آدم پیش می آید که :


ای بابا , چکار به کار دختر مردم دارید , مگر جای کس و کار شما را گرفته و پر کرده است ؟؟

  

هیچ نظری موجود نیست: