پنجشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۱

اصلاح طلبان ، آچار فرانسه رژیم در کنترل و تحت الشعاع قرار دادن اخبار

اصلاح طلبان ، آچار فرانسه رژیم در کنترل و تحت الشعاع قرار دادن اخبار

با کمی دقت و بازخوانی و مرور جریان خبرها در ماه و یا سال گذشته ، بسادگی به مهارت مهندسین خبر و خبرسازی جمهوری اسلامی در استفاده از جریان اصلاح طلب و اصلاح طلبان پی میبریم ، که برای آنها هم حکم آچار فرانسه را در تنظیم سایز خبری آن با هر خبری را دارند و هم مانند چماق برای تهدید و سکوت رقبا و جناح های موافق و مخالف استعمال میگردند .//

برای نمونه میتوان در بازار گرمی نمایش انتخابات آتی بگوییم ، با کمترین قصور و سستی اصولگرایان و جریان دولتی و آبادگران و موتلفه و .......
سریعا خبری از کاندیدای احتمالی و امکان حضور اصلاح طلبان با صدها اما و اگر و شاید و باید در تمام رسانه های دولتی منجمله جرس و کلمه
و اخیرا بالاترین که در خارج از کشور هستند ، با های و هوی و جنجال بی دلیل منتشر میگردد ، و همانند چماقی برای جناح های داخلی مشتاق صندلی ریاست جمهوری عمل کرده وچرخانده میشود تا حواس آنها را به رعایت اجرای نمایش جلب کنند .!

یا برای تحت الشعاع قرار دادن اخبار گرانی و تورم و دلار ، افاضات نابهنگام کدیور و یا مهاجرانی و گنجی ،کفایت میکند .//

و برای لا پوشانی و مخفی کردن و پنهان ساختن اخبار اعدام ها که اکثرا توسط خارج نشینان داغ و جهانی میشود ، خبر عطسه کردن موسوی و خمیازه کشیدن کروبی و یا دلتنگی دختران رهنورد ،با ضجه مویه جرس و شیون و وا ویلای کلمه و مجادله های کامنتی بالاترین ، کافیست که خبر اعدام ها به قعر جدول اخبار سقوط کند و دیده نشود و مورد توجه قرار نگیرد.//

آیا تابحال شده که آقای رضا پهلوی حرکتی یا مصاحبه ای انجام بدهد و بلافاصله چند تن از خبرنگاران منتسب به اصلاح طلب دستگیر و یا با قید وثیقه آزاد نشوند ؟

آیا تابحال شده که تحرکی در اپوزیسیون در خارج مشاهده شود تا خیلی زود منجر به نشر خبر اعتصاب غذا و یا عود کردن سینوزیت قوزک پا و بالا پایین شدن فشار خون یکی از زندانیان اصلاح طلب انهم بصورت نوبتی و به ترتیب حروف الفبا ،در اوین نشود و رخ ندهد و اتفاق نیفتد ؟

و آیا هیچ خبر ناخوشایندی برای رژیم را بدون اخباری در مورد اصلاح طلبان و جیغ و داد و هلهله و ولوله طرفداران آنها ، دیدید و خوانده اید؟

و همین دستگیری فله ای اخیر روزنامه نگران منتسب به اصلاح طلب ، در زمان بیداد اخبار گرانی و تورم و سقوط ارزش ریال و اعدام ها ی ظالمانه در داخل و تحرک مخالفان برای همبستگی در فراخوان شورای ملی در خارج را به یمن همکاری خوب و تنظیم شده رسانه های داخلی و خارجی خودشان چگونه تحت تاثیر قرار دادند و به حاشیه راندند !
 
آیا واقعا هیچ دلیل عقلانی و قانونی و شرعی و عرفی و سیاسی و الهی و اجتماعی برای دستگیر کردن فله ای آنها بود ؟؟

اصلاح طلبانی که سازمان و جبهه و تشکلات آنها منحل و غیر قانونی شده و شمشیر شورای نگهبانو دادگاه انقلاب همواره بر سرشان میباشد و هنوز از آنها بعنوان فتنه و فتنه گر یاد میشود و هراز گاهی عربده ای برای مجازات و در آوردن چشمشان میشود و حتی خودشان هم دوبه شک برای امکان حضور در صحنه بازی هستند، چه خطری محسوب میشوند که همانند سالهای دهه هشتاد باید فله ای و با هیاهو دستگیر شوند ؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

To jaryane Jonbeshe sabz ham hamin eslah talab ha budan keh tormoze jonbeshe mardomi ro keshidan, ye shora bi nam o neshon az vezarate etelati ha keh malom nashod ki budan !!!

Unknown گفت...

دقیقا همینطوره دوست من .....

اینها فقط سوپاپ اطمینانی هستمد که با زبون بازی و کلک و حقه بازی مردم را از راه اصلی خودشون منحرف میکنند ...