سه‌شنبه، دی ۱۹، ۱۳۹۱

آقای توکلی کمتر خالی ببند و دروغ بگو .....

آقای توکلی کمتر خالی ببند و دروغ بگو .....
 
آقای توکلی آخه مشکل ثبتی یک زمین در نیاوران به تو چه مربوطه که به جوون مردم شماره تلفن میدی ؟
 
ببینم اگر اون زمین تو مفت آباد بود هم ، باز شماره تلفن میدادی ؟
 
آخه مرد حسابی توعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلسی ، کارهای املاک و ثبتی هم به تو مربوط میشه ؟
 
خوب خر هم اگه بود فکر میکرد که اینکارو برای سهم و شیتیلش میکنی ، چه برسه به جوونهای این دوره و زمونه ....!!
 
بعد ، تو اگه بیل زنی برو به کارت درست برس که حق مردم تو مجلس دودره نشه و هاپولی کنند ، نمیخواد تو کارهای که به تو مربوطی نیست ،فضولی کنی و کارشونو راه بندازی ......
 
[[ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ادامه داد: دو هفته پیش در فرودگاه مهرآباد بودم جوانی به من مراجعه کرد و گفت ما زمینی در نیاوران داریم و همه کارهای ثبتی را انجام دادیم و دادگاه به نفع ما حکم داده اما اجرا نمی شود. من به او گفتم شماره تلفنم را می‌دهم با من تماس بگیر من پیگیری کنم که چرا اجرا نمی‌کنند. اما این فرد در کمال پررویی به من گفت ما در خدمت شما هستیم و سهم شما را می دهیم! من با عصبانیت طردش کردم و گفتم تو خجالت نمی کشی این حرف را می زنی؟ به من حق تلفن زدن هم نداری.]]http://www.afkarnews.ir/vdcewz8zpjh8voi.b9bj.html
 
یعنی کله پدر آدم دروغگو ........
 
حالا یکبار بهت وظایف و کارتو میگم که دیگه از این شکرها نخوری و خالی مفت نبندی :
 
[[ کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است. این کمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده برنامه، بودجه، نظارت برنامه و بودجه و دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و آمار و خدمات عمومی فنی و همچنین نظارت و مراقبت بر اجرای مقررات بودجه و امور مالی مجلس و نحوهٔ هزینه کردن آنها، رسیدگی به عملکرد بودجه سالیانه مجلس و ارائه گزارش آن حداکثر تا پایان شهریور ماه سال بعد جهت چاپ و تفریغ بین نمایندگان و بازرسی و رسیدگی دقیق و نظارت در مورد کلیه اموال و اشیا منقول و غیرمنقول مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارش سالیانه جهت چاپ و توزیع بین نمایندگان تشکیل می‌گردد.]]

هیچ نظری موجود نیست: