دوشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۱

گپی کوتاه با حاج حسن خمینی نوه مرحوم راحل

گپی کوتاه با حاج حسن خمینی نوه مرحوم راحل
 
 
سید حسن خمینی ، نوه مرحوم حاج روح الله خمینی بنیانگزار ولایت فقیه و حکومت اسلامی و بانی اسلام ناب محمدی فرمودند :
 
به گذشته مان افتخار می کنیم، نسبت به امروز منتقد و به فردا امیدواریم
 
حاج حسن عزیز ،به کدام افتخارتان میخواهید بنازید و افتخار کنید ،شما یک افتخار به ما نشان بدهید تا با هم کیف کنیم و حالش را ببریم ؟
 
افتخار هشت سال جنگ بی سر انجام ،ویرانگر ، خانمانسوز ؟
 
که پدر بزرگ مرحومتان را وادار به نوشیدن جام زهر کرد ؟
 
افتخار سی سال کمک به فلسطین و هزینه های مادی و معنوی و انسانی و دور زدن آنها و پیچاندن و به هیچ نگرفتن شما و تعامل با اسرائیل را میگویید ؟
 
قتل عام زندانیان سیاسی را به فرمان پدربزرگتان را افتخار بدانیم ؟
 
یا بوجود آمدن وضعییت فعلی که ثمره کار نسل قبلی شما میباشد را ابه چشم بیاوریم و افتخار کنیم ؟
 
که اگر کاری درست انجام دادند و افتخار آفریدند لازم نبود که شما امروز انتقاد کنید و منتقد باشید !!
 
بهتر بود میگفتی : افتخار سازی کنیم و بعد به آنها افتخار کنیم !!
 
که در گفتن دروغ ساختن جعلیات و و تردستی و حقه بازی این حکومت سرآمد تمام حکومتهاست .و ساختن افتخار جعلی از موا رد ابتدائی در سیستم آموزشی آنهاست !
 
 
میشود شفاف و بی پرده بفرمایید ؛ الان دقیقا به چه چیزی انتقاد میکنید و منتقد کجا و چه کسانی هستید که اگر انتقاد از آمریکای جهانخوار و اسرائیل صهیونیست غاصب را میگویید ، باید بگویم که طبق قانون وراثت و علوم ژنیتیکی و DNA این ارثیه شما جزو انتقادات و منتقدین نمیباشد و قرار نمیگیرد ، همانند رنگ مو و ریش شما که در داشتن آن شما هیچ دخالت و قدرت انتخابی نداشتید !!
 
واگر امید به فردا برای تطهیر پدربزرگتان ،یا عملی کردن افکارش و یا اصلاح این حکومت را در دل دارید و در سر میپرورید ، امیدی بس عبث و بیهوده دارید و سعی بیفاده میکنید و رنج بیهوده میبرید .//
 
اما من برای شما امیدوارم که چشم و دلتان را به حقیقت و واقعیت بسپارید و باز کنید و از کسوت و هییت این لباس و شغل که جز ننگ و عار در آینده برایتان ارمغانی دیگر نخواهد دا شت ، بدر آیید و به زمره عادی ترین مردمان درایید و همینکه شری از شما و خاندانتان به مردم و جامعه بشری نرسد خود بزرگترین خیرات و صواب میباشد ./ 
 
ما گفتیم ؛ خواه پند گیر ، خواه ملول شو.........

هیچ نظری موجود نیست: