دوشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۱

آیا گران کردن نان و شیر و مایحتاج عمومی زورگیری نیست ؟

آیا گران کردن نان و شیر و مایحتاج عمومی زورگیری نیست ؟
 
آیا گرانی و تحمیل زورکی آن به مردم فقیر ،نوعی زورگیری نیست ؟
 
آیا بالا بردن نرخ احتیاجات مردم بدترین نوع زورگیری نیست؟
 
آیا خرج کردن ٦ میلیارد تومن در ده روز افساد فی الارض نیست ؟
 
آیا سوار ماشین چند صد میلیونی شدن تشویش اذهان عمومی نیست ؟
 
آیا غارت منابع طبیعی توسط آقا زاده ها مصداق محاربه نیست ؟
 
آیا اختلاس برهم زدن نظم جامعه و ایجاد ارعاب در دل مردم نیست ؟
 
آیا خرج چند صد میلیونی برای یک تبریک ، برهم زننده امنیت روانی مردم نیست ؟
 
آیا آزاد بودن دزدان بیت المال مصداق محاربه با خدا و دستورات خدا نیست ؟
 
آیا تبرئه متهمین مفاسد اقتصادی با سفارش و پارتی بازی افساد فی الارض نیست ؟
 
آیا پرداخت نکردن حقوق کارخانجات و بازنشستگان زورگیری محسوب نمیگردد ؟
 
برای تایید حکم اعدام آنها و طرفداری از این جنایت ،
 
به من نگو اگر با خودت یا خانواده ات با قمه حمله میکردند باز هم مخالف اعدام آنها بودی ؟
 
به من بگو ، اگر آنها کار خوب داشتند ،بازهم زورگیری میکردند ؟
 
به من بگو ، اگر به جای در قهوه خانه نشستن در کارخانه ایستاده بود ،امروز بر بالای دار بود ؟
 
به من بگو اگر مرجعی برای تامین پول درمان مادرش بود ، قمه در دستش میگرفت ؟
 
به من بگو، اگر هزینه درمان مادرش را داشت بازهم دست به زورگیری میزد ؟
 
به من بگو ، چرا در زندان بودنش موجب اصلاح شدنش نشد واصلاح نگردید ؟
 
به من بگو چرا در زندان متنبه و پشیمان و سربراه نشدند ؟
 
به من بگو دلیل اصلی کار این چهار جوان چه بود و مسبب کیست ؟
 
به من بگو در زورگیری های قبلی که فیلمی نداشت آقای احمدی مقدم کجا بود و چه میکرد ؟
 
به من بگوچه نهادی میتوانست به حل مشکل آنها رسیدگی کند وپاسخ دهد ؟
 
به من بگو که آنها باید برای تامین پول به چه سازمان و بنگاهی باید رجوع میکردند ؟
 
به من بگو فرق آنها با یک آقازاده که ماشین چند صدمیلیونی سوار است در چیست ؟
 
به من بگو ،اگر آنها تامین بودند دست به چنین کارهای میزدند ؟
 
به من بگو ، با اعدام آنها دیگر کسی زورگیری نخواهد کرد ؟
 
به من بگو ، یک منتظر نوبت فروش کلیه ،زور گیر بعدی نیست و نمیشود ؟
 
به من بگو ، آنهائی که مشکلی مانند او دارند به کجا پناه ببرند و (( نه )) نشنوند ؟
 
به من بگو ، آیا با اعدام آنها دیگر کسی چاقو حمل نمیکند و نمیکشد ؟
 
به من بگو ، با اعدام آنها پرونده تمام زورگیری ها بسته شد ؟
 
به من بگو که هیچ راه دیگری جز اعدام کردن آنها نبود ؟
 
به من نگو که چرا دیگران هم که نیاز مالی دارند زورگیری نمیکنند؟
 
که میگویم :
 
چرا در دوران جاهلیت اعراب ابو سفیان پیامبر اسلام نشد ؟
 
چرا بر ابو جهل جبرئیل نازل نشد و نگفت بخوان ؟
 
چرا امام حسن به کربلا نرفت ؟
 
چرا تو ادیسون نبودی و مخترع برق نشدی ؟
 
چرا اسم تو ...X ..هست و چرا او را ..Y ..مینامیدند ؟
 
ظرفیت ها و توانائی ها و تربیت ها و برداشت ها و تحمل ها و چاره اندیشی
 
ها و راهکارها و تفکرات دو آدم در دنیا یکسان نبوده و نیست .//
 

هیچ نظری موجود نیست: