شنبه، مهر ۲۹، ۱۳۹۱

آقایان اصلاح طلب ، لااقل رفاقت و مردانگی را از احمدی نژاد یاد بگیرید

آقایان اصلاح طلب ، لااقل رفاقت و مردانگی را از احمدی نژاد یاد بگیرید
 
اگر از نظر شخصی به احمدی نژاد و درخواستش ازبازدید زندان اوین ، که همه میدانند هدف احمدی نژاد از بازدید دیدن وملاقات با مشاور بازداشت شده اش علی اکبر جوانفکراست وبهمین دلیل اجازه این بازدید را به او نمیدهند ،نگاه کنیم ، و آنرا با حصر !! موسوی و بیتفاوتی یارانش و کسانی که اورا شیر کردند و از کنج خانه بیرون آوردند و با تضمین و ضمانت اورا وسط معرکه و دردسر انداختند و حالا حتی به ظاهر و فورمالیته و برای حفظ تتمه و باقیمانده ناچیز آبروی خودشان هم که شده نه اعتراضی و نه حرفی و نه سر وسراغی ازآن بدبخت بنده خدا وآن  شیخ رک گو که زمانی رفیق گرمابه و گلستان هم بودند را نمیکنند و نمیگیرند و کم و بیش و آشکارا آشنائی خودشان را با موسوی و کروبی حاشا هم میکنند ، بسنجیم و از دید مردانگی و معرفت به آن نگاه کنیم باید گفت :
 
باز گلی به گوشه جمال معرفت و مردانگی و رفیق بازی احمدی نژاد ......
 
 
که برای ملاقات وحرمت رفاقت سابقش ، طبق عادت و روش خود ، پا را در یک کفش کرده وچنان موی دماغ قوه قضائیه و صادق لاریجانی شده که معاونش علی رازینی را مجبور به گفتن :
 
[[ معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه مگر روسای جمهور قبلی زندان می رفتند؟ گفت: جای رئیس جمهور قوه مجریه است و باید کارهای اجرایی را انجام دهد. زندان های کشور نیز زیر مجموعه قوه قضاییه است و هر کسباید کار خود را انجام دهد.]] کرده است !!

هیچ نظری موجود نیست: