سه‌شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۱

ای تو اون روحت .......

ای تو اون روحت .......
هر جور فکر میکنم ،تجزیه و تحلیل میکنم ،
 
میفرستم بهترین آزمایشگاه کلامشناسی و زبانشناسی ،
 
با اشعه ایکس و گاما میبینم و پرتو نگاری میکنم ،
 
با تمام لغات و دستور زبانهای دنیا مقایسه میکنم ،
 
با تمام روانکاوان و روانشناسان و روانپزشکان درمورد شخصیتش مشاوره میکنم ،
 
از تمام ستادهای مبارزه با مواد مخدر جهان گزارش و نمونه های رفتاری میگیرم ،
 
تو محله سابقشون تحقیق میکنم و با فک و فامیلش ساعتها گفتگو کردم هم ؛
فقط به این نتیجه رسیدم که حرفهای این آقا نه منشاء روانی داره ،
 
نه اشتباهی در حروف ولغات و کلام در اون دیده میشه ،
 
نه مشکل پارانوئیدو شخصیتی و روانی داره،
 
و نه فرمایشات بنگ و چرس و مرفین و منقل و وافور و تریاک و قرصهای
روانگردان و آمفتامین و متامفتامینها و کرکودیل و اینها نیست ....
 
 
این بابا از یه مطاع جدید و ناشناخته ای استفاده میکنه و میزنه که هنوز برای بشر شناخته شده نیست و فرمولش پخش نشده ،
 
وگرنه یه همچین مزخرفاتی رو هر یکماه یکبار گفتن ،
 
 
فقط تاثیر موادی هست که واقعا آدم رو به هپروت میبره و شوت میکنه ........
 
مصباح یزدی : روح امام راحل در جسم امام خامنه ای حلول کرده !!!!!
 
ای تو اون روحت .........

هیچ نظری موجود نیست: