دوشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۴

ما هم سه سوال برای دانش آموزان طرح کردیم !

                ما هم سه سوال برای دانش آموزان طرح کردیم !


      عکس:سئوال عجیب در امتحان ریاضی پنجم دبستان!


با توجه به سوال مطرح شده فوق ( سوال وسط عکس در مورد فاجعه منا ) ما هم از طراحان سوال امتحانی آموزش و پرورش درخواست میکنیم این سه سوال را هم در در امتحانات ریاضی مدارس استفاده و جا کنند تا کودکان از همین سن و سال با برخی از مسائل جامعه آشنا شوند تا درصورت بروز این قبیل اتفاقات آمادگی کامل را داشته باشند .

سوال اول : اختلاس خاوری رئیس بانک صادرات ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومان در زمان دلاری ۱۰۵۰ تومان بود با توجه به آنکه رهبر معظم فرزانه انقلاب فرمودند : کشش ندهید و فتیله اش را پائین بیاورید , سهم مبارک ایشان از ۳۰۰۰ میلیارد تومان چند درصد میشود ؟

(( توجه داشته باشید این درصد با آن سهم امام فرق میکند .))  

سوال دوم  : در هشت سال دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد فقط فروش نفت ایران ۸۰۰ میلیارد دلار بود اما جانشین وی حسن روحانی رئیس جمهور فعلی منتخب محترم مردم پس از نشستن ر کرسی ریاست جمهوری گفت : خزانه خالی هست و دولت با خدات میلیارد بدهی مواجه است , حساب کنید ببینید این پول ها کجا رفته است ؟

(( راهنمائی : یکی گفت که نظرش به نظر احمدی نژاد نزدیک است !))

سوال سوم : حاکمان و سران نظام جمهوری مقدس اسلامی برای دور زدن تحریم ها نفت بی زبان را به دست بسیجی اقتصادی بابک زنجانی یک بچه مزلف دادند , بابک نفت ها را به هر قیمتی که توانست فروخت و با پول آن خیلی از سران سپاه و نمایندگان و وزرا و ورزشکاران و هنرمندان را خرید در مالزی بانک افتتاح کرد و در تاجیکستان سرمایه گزاری کرد و رقصید تا که او را گرفتند , به او گفتند پولها کجاست ؟ او انگشت شست دستش را نشان آنها داد و گفت : (( بفرما )) ...

شما اول این (( بفرما )) را به تومان و سپس آن  را به  دلار ۳۰۵۰ تومان حساب کنید !

(( تذکر : انگشت شست , شصت تا حساب نمیشود و همان یک دانه است ))

برای شادی روح شهدای منا و شهدای مستشار سوریه ای اجماعا یک دودوتا چارتای بلند ختم کنید ...


 

هیچ نظری موجود نیست: