سه‌شنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۴

آقایان , اکبر عبدی بی ادبی کرد یا ماموران فرودگاه جده ؟

           آقایان , اکبر عبدی بی ادبی کرد یا ماموران فرودگاه جده ؟


باز هم یکسری آدمهای بی وجودی که جرات آنکه به احمدی نژاد بگویند ؛ اون ممه را لولو کجا برد ؟ را نداشتند!

و یا خودشان را به نشنیدن زدند وقتی علم الهدی مردم را گوساله و بزغاله خطاب کرد !

و یا برای امثال پور ازغدی ها که در برنامه زنده تلویزیونی میگوید : گشاد تشریف دارند ...هورا میکشند ,


چوب ادب نداشته شان را بلند کرده و میخواهند بر سر اکبر عبدی فرود آورند و دق و دلی ها و کمبودها و عقده های خودشان را بر سر او خالی کنند .

مطمئنم که این افراد اگر فقط به نماز جمعه بروند یا پخش خطبه های آنرا با دقت تمام گوش کنند به نجابت و تربیت عبدی آفرین هم میگویند ...!!


آقایان , اکبر عبدی بی ادب است یا آن آخوندی که با بی حیائی تمام از سرویس دادن زن در پشت شتر و حتی در خانه اقوام صحبت میکند ؟


اکبر عبدی بی ادب است یا آن مفسر قرآنی که از بوسیدن سینه و زبان در دهان فاطمه فرو کردن پیامبرتان میگوید؟


اکبر عبدی بی ادب یا محسن قرائتی که فقط کم مانده دربیاورد و نشان دهد ؟


اکبر عبدی بی ادب است یا آن آخوندی که با دو کیسه زباله مشکی به جای همسر و دخترش در برابر بیننده مینشیند ؟


اکبر عبدی بی ادب است یا سیمای جمهوری اسلامی که با برنامه هایش به ریش بینندگانش میخندد ؟


اکبر عبدی بی ادبی نکرد ...


اکبر عبدی , فقط بی کس است و لیچار بار کردنش بی هزینه است و توبیخ و اتهام و جرم و زندان و اعدام ندارد!


اکبر عبدی , فقط هیچ مقام و منصب حکومتی و محافظ و میز و دفتر و معاون و نفوذ سپاهی یا اطلاعاتی ندارد !


آقایان , فعل و مصدر ( ریدن ) در دستور زبان فارسی هیچ جایگزینی ندارد و گفتن ؛ دستشوئی رفتم هم به هیچ وجه حق مطلب را ادا نمیکند و جایگزین آن نمیشود ...


اما آقایان , شما میتوانید به من بگوئید آیا واقعا کسیکه دختری را جلوی چشم پدرش میخواهد با طلا بخرد و آنگونه بدوی و بی ادبانه وسط خیابان چنین پیشنهادی میدهد حقش همان  هموزن خودش و پسرش ریدن و بر کف دستش گذاشتن نیست ؟


 یا شاید ازاین ناراحت شدید که در جامعه ای که فحش و فحاشی جزئی از فرهنگ آن شده و در میان فحش های خوار مادری که در کوی و برزن و بالای منبر و وسط خیابان و حتی در هنگام پخش زنده فوتبال از تماشاچی نزدیک به گزارشگر تلویزیون میشنویم , گفتن (( میرینم )) آنهم از دهان هنرمند طنزی که سالها با طنازی شما را خندانده چنین به مذاق شما خوش نیامده و توهین به ملت شریف ایران که هر کدامشان در گفتگوهای روزانه خودشان تنبان به پای کس و ناکسشان نمیگذارند , میدانید و تصور کردید ؟!


آقایان آیا میتوانید به من بگوئید که بار منفی کلمه ( تجاوز ) بیشتر است یا صرف فعل ( ریدن ) در حالت ماضی استمراری اول شخص مفرد در دستور زبان پارسی ؟!!


نه آقایان , ( تجاوز ) واژه ای بسیار کریه تر و ناپسندتر و فعلی فجیع است که برای شما عادی شده ولی ( میرینم ) که امری طبیعی میباشد و احساس خوشی هم پس از این عمل به شما دست میدهد هنوز برایتان عادی نشده ...


( تجاوز ) که روزانه چندین و چند بار در مجلات میخوانید و از رادیو و تلویزیون میشنوید بسیار بی ادبانه تر است مخصوصا اگر به دو نوجوان هموطن شما در همان سرزمینی که به اکبر عبدی چنین پیشنهاد وقیحانه و بی شرمانه ای دادند, و در فرودگاه همان کشور انجام دهند و به سرشان بیاورند و بکنند و مسئولینش هم یک معذرت خواهی خشک و خالی هم نکنند ومسئولین شما هم بخاطر پول باز هم مردم را به آن دیار بفرستند ؟؟!


و در کل به من بگوئید که آیا واقعا آقای اکبر عبدی بی ادبی کرده یا آن پدر طلا فروش نفهم تازی یا آن دو مامور فرودگاه جده ؟


( مدعیان توهین به قومیت و عرب و عرب زبان بودن هم بهتر است تا آقای عبدی محترمانه به خودشان و ادعایشان ( نریده ) ساکت شوند و عقده گشائی نکنند ...!!)   

هیچ نظری موجود نیست: