شنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۴

به هویت من توهین میکند و میگوید به اعتقاد من توهین نکن !!

  به هویت من توهین میکند و میگوید به اعتقاد من توهین نکن!



اگر دقت کرده باشید گروهی هستند که فقط کارشان این شده و گوش به زنگ هستند که ببینند اگر شخصی به هر باور مذهبی چه درست و چه اشتباه و یا حتی خرافاتی که با اعتقادات آنها عجین شده , نقدی کرد و مطلبی نوشت , بیایند ( در واقع همچون لشگر مغول هجوم بیاورند ) و با نرمی و مدارا و یا با فحش خواهر و مادر این نکته  بسیار واجب و ضروری را به نویسنده گوشزد کنند که :


لطفا , به اعتقادات مردم توهین نکن ...

و چنان از مردم بودن خودشان مطمئن هستند که پنداری ما از کره مریخ آمدیم و از همین مردم نیستیم !!


برای این جماعت هر مطلبی و هر نکته ای ( حتی حرف زدن فیل ها به عربی فصیح با امام علی اش ...!!)) که باب میل او نباشد و یا با سلیقه او هماهنگی و همخوانی نداشته باشد توهین محسوب میشود!


و نکته بسیار تاسف برانگیز و رقت بار درست در اینجاست که  ملاک و معیار او برای توهین دانستن گفته و نوشته شما , خلق و خوی  و حال و احوال او در همان لحظه میباشد!


 که اگر خلقش سگی بود که برای دفاع از مقدسات و اعتقادات خودش فحش هایی میدهد و کلماتی مینویسد که من سرخ شدن گونه همان مقدساتش را از شرم  و خجالت بکار بردن این کلمات کاملا حس میکنم !


ولی اگر شکمش سیر بود و پستهای سلام و صلواتش بیشتر از ده تا لایک خورده بود می آید و با لحنی تحکم آمیز که نویسنده خیلی راحت میتواند به آن پی ببرد که همین لحن با کوچکترین مخالفتی بلافاصله تبدیل به همان فحش های  خوار مادر چاله میدانی میشود , میگوید :


آقا به اعتقادات مردم کاری نداشته باش و توهین نکن !!

و بسیار عجیب و شگفت انگیز هست که حتی یکنفر از آنها هم تابحال نشده که بیاید و اول بپرسد : آقا دلیل شما برای نوشتن این مطلب و یا این توهین چیست ؟! 


 و ما آرزو به دل ماندیم که حتی یکی از آنها محض رضای خدا چند خطی در مورد این خرافات (( مانند گل مالیدن و قمه زدن و سگ شدن و ...)) نوشته باشد و مخالفتی بکند !!


و همچنین چشم ما به کامنت ها خشک شد که یکی , فقط یک نفر از این جماعت آنقدر فهم داشته باشد که گویندگان خرافات و قمه زنان و گل مالها و سگ شدگان را مقصر بداند و این مطلب را بروشنی و و بوضوح بنویسد و عنوان کند !!!

 
و از همه عجیبتر آن است که ۹۹ درصد از این افراد با حکومت ونظام هم موافق نیستند و آخوندها را هم قبول ندارند "$%ء*<>+=)[]**++!!؟؟




و پنداری این افراد از هویت هیچ چیزی نمیدانند و هیچ بوئی نبرده اند و اصلا برای آنها اهمیتی ندارد !


و هر چه به آنها میگوئیم که آقایان , دوستان , هم میهنان تصویرهمین کارها  فردا در صفحه اول تمام روزنامه های دنیاست و در زیر عکس همین مطلب هم مینویسند ایران  و ایرانی ها ....IRAN  &  IRANIAN 


و هر چه فریاد میزنیم که ای جماعت به همان مقدسات و به همان چیزی که میپرستید ما هنوز در دنیا یک مثقال آبرو داریم که آخوندها و وزرا و سفرا و کاردارها و نمایندگان نظام جمهوری اسلامی هنوز نتوانسته اند و آنرا نبرده اند ....


گوش شان بدهکار نیست و باز هم میگویند :

به اعتقادات مردم توهین نکن ....!!!!!! 

که پیداست یا باید در مغز آنها فرو کرد که اعتقاد چیست و چه چیزی مقدس است ؟


و یا برای توهین مفهومی دوباره و جدید و متفاوت ساخت و آنرا از نو تعریف کرد .//



 

هیچ نظری موجود نیست: