چهارشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۴

فقط برو واین سنگ را ببر و بگذار سر جای اولش,همین !

      فقط برو واین سنگ را ببر و بگذار سر جای اولش,همین !



تلاش یکی از هموطنان فهیم و با شعور ما برای بالا رفتن از " سنگ چهره " که یکی از آثار عجیب و زیبای طبیعی و جاذبه گردشگری سرفاریاب یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد است , سبب تخریب آن گردید !

دلیل بالا رفتن از سنگ چهره توسط این هموطن فهمیده ما گرفتن ژست برای انداختن عکس یادگاری عنوان گردیده است !!


به همین مناسبت ما چند سوال از این هموطن و دیگر هم میهنان ماجراجو و مخرب داریم که امیدوارم پرسش این پاسخ ها را لااقل برای خودشان هم که شده پیدا کنند و بدهند :


دوست عزیز خواهش میکنم , بگو :


- با کدام عقل میخواستی از این سنگ که در ارتفاع ۸۰۰ متری و درست لبه پرتگاه قرار دارد بالا بروی ؟


- آیا هیچ فکر دیگری غیر از این کار ابلهانه بنظرت نرسید و نتوانستی بکنی ؟


- آیا فکر آنرا نکردی که اگر از بالا بیفتی اسمت در لیست احمق ترین افراد و احمقانه ترین مرگ ثبت میشود ؟


- آیا احساس کردی که عکسی در بالای آن سنگ بیاندازی همه تو را تشویق میکنند و به تو آفرین میگفتند ؟


- آیا تصور کردی که با بالا رفتن و عکس انداختن جایزه پاچه بز طلائی را به تو میدهند ؟


هموطن ابله من , به خداوندی خدا قسم اگر من بجای قاضی دادگاه این جرم احمقانه تو (( تخریب آثار طبیعی )) بودم تنها یک رای و یک حکم برای تو صادر میکردم :


-
فقط برو و این سنگ را ببر و بگذار سر جای اولش , همین .//


(( البته آقای غلام‌حسین آتش‌سودا، بخشدار سرفاریاب را هم بعلت نکشیدن گارد و نگذاشتن تابلوی اخطار و اعلامی و نساختن محافظی برای رعایت امنیت جانی افراد بازدید کننده بالاخص کودکان به عنوان مسئول و مشاور و همکار شما تعیین و محکوم مینمودم ! ))
 


 
مطمئن هستم که میلیونها سال طول میکشد تا مادر طبیعت بتواند دوباره چنین اثری را خلق کند .
 

هیچ نظری موجود نیست: