چهارشنبه، مهر ۲۲، ۱۳۹۴

خواهش میکنم این یک نکته را حتما رعایت کنید!

                خواهش میکنم این یک نکته را حتما رعایت کنید!


 هر چند که در مورد این گفته آقای احمد جنتی (( پست‌های مهم کشور حق بچه‌های حزب‌اللهی است )) حرف و حدیث  بسیاری هست و باید بیشتر به آن فکر کرد چون همانطور که میدانیم و شاهد هستیم عملکرد همین بچه حزباللهی ها مملکت را به این حال روز انداخته !
 
اما برای آنکه این برادران و بچه های ندیدبدید حزباللهی گمان نکنند که ما نان بر و بخیل هستیم و یا با شاغل شدن آنها مشکلی داریم , لذا بنابر تجربه شخصی از کلیه مسئولان و کسانیکه این بچه حزباللهی ها را برای این پست های مهم انتخاب میکنند فقط یک خواهش کوچک داریم و آن این است که :

شما را به همان خدائی که میپرستید , شما را به همه اعتقاد و مقدسات تان , شما را به جان مادرتان سوگند میدهیم که قبل از انتخاب کردن شان , از همه آنها یک امتحان دیگته بگیرید تا لااقل بچه حزباللهی هائی برای این پست های مهم انتخاب شوند که در نوشتن و نگارش , توقع نداریم و نمیگوئیم که اصلا نداشته باشند!) لااقل کمتر

 غلط های املائی و انشائی داشته باشند و برای حفظ آبرو هم که شده بتوانند یک خط نوشته و یک سطر نامه را بدون چند غلط بنویسند وابلاغ و ارسال کنند.

یا اگر مقدور نیست و نمیتوانید این کار را بکنید چون اکثر پستها خالی میماند!! پس لطف کنید و معاونان و زیر دستان آنها را هم , از همین بچه حزباللهی ها انتخاب کنید که حداقل در آن نهاد و اداره یکی بتواند نوشته آنها را بخواند و منظورشان را بفهمد!!


به خدا , به حضرت عباس اینا , ما که از دست غلط ها و بیسوادی این برادران و بچه حزباللهی ها در پیام ها و کامنت هایشان خون دل میخوریم و خون جگر شدیم ...


                       مبارک باشد  و من الله الپارتی !! 

       

ایکاش مقام معظم عظما میفرمود : حزب الهی بمانید اما همانطور بیسواد و ابله نمانید ...
(( البته این هم با منطق جور در نمیاد چون اگر سواد داشتند و ابله نبودند که ....بلند صلوات بفرست !))

هیچ نظری موجود نیست: