جمعه، مهر ۱۰، ۱۳۹۴

هزینه اش برای ایرانیان استفاده اش برای اماراتی ها

                      هزینه اش برای ایرانیان استفاده اش برای اماراتی ها
 

کم نیستند افرادی که مدعی پیشرفتهای علمی  و دستیابی به فناوری های جدید در جمهوری اسلامی میباشند و به آن افتخار میکنند و آنرا سند کارآئی نظام مقدس شان ! میدانند و این مطلب را دستاویز دفاع و دلیل سرسپردگی خودشان به جمهوری اسلامی میدانند و معرفی میکنند .

اما برای این افرادی که تمامی اطلاعات و آگاهی آنها تنها از شنیده های پای منبر میباشد و یا دیدن چند ماکت و عکس  برای قبول این ادعا در تلویزیون و مجلات برایشان کفایت میکند شاید شنیدن این خبر چندان خالی از لطف نباشد و تلنگری به آنها بزند تا بفهمند که اگر دستاوردی هم در زمینه علمی بدست بیاوریم برای این مردم که هزینه آنرا پرداخت میکنند نیست !


(( ایران نخستین مرکز مبارزه با سرطان خاورمیانه را در دوبی راه‌اندازی کرد ))


[[ نخستین مرکز پزشکی طب پیشگیری و مبارزه با سرطان درخاورمیانه و در بیمارستان هلال‌احمر ایران در دوبی آغاز به کار کرد.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی در گفتگو با خبرگزاری مهر، به جزئیات راه‌اندازی این مرکز پزشکی اشاره کرد و گفت: مرکز پزشکی طب پیشگیری و مبارزه با سرطان با هدف ارزیابی سلامت افراد، از طریق بررسی و تحلیل کامل کروموزوم‌ها و ژنوم، راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این مرکز پزشکی،  به دلیل مجهز بودن به جدیدترین تجهیزات و استفاده از روش‌های مربوط به تحقیقات ژنتیک سلولی، تجزیه و تحلیل ژنوم، منحصر به فرد و بی نظیر است.
ضیائی با اشاره به اینکه این مرکز برای نخستین بار است که از سوی هلال‌احمر ایران در میان سایر جمعیت‌های ملی در بیمارستان ایرانیان هلال‌احمر در دوبی راه‌اندازی شده است، افزود: امروزه علوم ژنتیک، تجزیه و تحلیل ژنوم، به‌ منظور ایجاد روش‌های نوین جلوگیری و بهبود امور تشخیصی و درمان بیماری‌های سرطانی و غیر سرطانی از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است. رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: توانایی علمی‌ این مرکز در زمینه ایجاد و اجرای دقیق پروژه‌های تحقیقاتی در دو زمینه بسیار مهم امور پزشکی و بالینی  شامل طب پیشگیری و درمان ویژه بیماران سرطانی و غیر سرطانی از جمله بیماری‌های ارثی دارای اهمیت است.]]

منبع خبر :
http://www.mehrnews.com/news/2923541/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8


توجه فرمودید ؟


هزینه اش را ایرانیان بدهند !


تحریم را مردم ایران تحمل کنند و تاوان آنرا بدهند !


بخاطر تحریم و بی داروئی بیماران ایرانی بمیرند !


منتش را بر سر ما بدبختهای ایرانی بگذارند!


عزت دروغین و اقتدار پوشالی آن نصیب ایرانی ها شود !


و همه بدبختی ها و مصیبتهایش را ایران تقبل کند ولی مکان بهره برداری از آن را در دوبی باشد و در آنجا آنرا افتتاح کنند !!


و سود و استفاده و بهره برداری آنرا  نصیب برادران مظلوم اماراتی گردد و اماراتی ها لذتش را ببرند ...


[[ رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: توانایی علمی‌ این مرکز در زمینه ایجاد و اجرای دقیق پروژه‌های تحقیقاتی در دو زمینه بسیار مهم امور پزشکی و بالینی  شامل طب پیشگیری و درمان ویژه بیماران سرطانی و غیر سرطانی از جمله بیماری‌های ارثی دارای اهمیت است.]]

یعنی ای ایرانیان بیچاره ای که با بنزین آلوده و ریزگرد و برنج آلوده هندی و داروهای تقلبی چینی که بجای پول نفت به ما انداختند و ما هم همینجور وارد کردیم و شما سرطان گرفتید, اگر میخواهید بصورت دقیق مداوا و درمان شوید و یا اگر هنوز سرطان نگرفتید و میخواهید از آن پیشگیری کنید, باید  به دوبی بروید تا از همان تکنولوژی و فناوری که خودتان پولش  را از جیب خودتان پرداخت کردید استفاده کنید و کسانی که چنین توانائی را ندارند پس لیاقت درمان و مداوا را هم ندارند .


بابا بخدا اماراتی ها افراد خوب و قانعی هستند که فقط ادعای سه تا جزیره در خلیج فارس را دارند و میکنند , والله با این کارها و این خودشیرینی ها و دم تکان دادنهای مسئولین جمهوری اسلامی , اماراتی ها باید مدعی نصف ایران باشند!! 

هیچ نظری موجود نیست: