یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

آقای مهرداد بذرپاش , دوستانتان که با برنج و سرنگ آلوده حمله کردند !

 آقای مهرداد بذرپاش , دوستانتان که با برنج و سرنگ آلوده حمله کردند !
      

مهرداد بذرپاش در طی نوشته ای در روزنامه وطن امروز خانم گلشیفته فراهانی را متهم به جاسوسی ژنتیکی کرد و برای این اتهام دلایلی آورد که مرغ پخته را نیز بخنده در می آورد  !

گلشیفته فراهانی در یک کلیپ ویدوئی برای «نجات بیماران لوسمی و سرطانی» جهان از دیگران درخواست مشارکت و اهدای نمونه سلولی خود را به  «بانک جهانی اهداکنندگان نمونه مغز استخوان» میکند که عملی انسانی میباشد و برای نجات دادن جان بیماران صورت میگیرد .

https://www.youtube.com/watch?v=0xEyhsuwI-4
اما مهرداد بذرپاش داماد باجناق محمود احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد با ٢٨ سال سن رئیس سایپا و مدیر عامل پارس خودرو شد و هم اینک نیز در طویله مجلس نیز یک راس از نمایندگان میباشد مدعی شد :
[[ یکی از سرداران در حاشیه سمینار بمب‌های شیمیایی علیه ایران گفته ؛  «آمریکا با کمک اسرائیل درصدد تشکیل بانک ژنتیکی و مولکولی اقوام و ملیت‌های جهان برای ساخت سلاح‌هایی غیرمتعارف است. این کار با اهداف انساندوستانه انجام نمی‌شود بلکه آنها دنبال ساخت سلاحی هستند که بتوانند هنگام به‌کارگیری در یک محدوده جغرافیایی، اقوام خاصی که در آن منطقه زندگی می‌کنند را از بین ببرند». و گلشیفته فراهانی و سایرین در قالب کلیپ مذکور، دانسته یا نادانسته در مسیر دیپلماسی مشاهیر دستگاه سیاستگذار غرب حرکت کرده وبه اسم «بیماران سرطانی» به تکمیل پروژه‌های بیوتروریستی غرب علیه ملت خود کمک می‌رسانند.]]

و سپس ایشان باز هم مدعی شد که آنها با داشتن این اطلاعات میتوانند سلاحی بسازند که بر فرض فقط لبنانی ها و فلسطینی را از بین ببرد و یا ناقص کند ولی به اسراییلی ها هیچ آسیبی  نرساند .


انگار تمام فلسطینی ها و لبنانی دارای یک مغز استخوان مشترک هستند و یا ساختار ژنیتیکی همه اسراییلی ها با همه لبنانی ها و فلسطینی ها فرق میکند و یا بمب هوشمند ژنیتیکی و میکروبی میسازند که با بو کشیدن فقط مسلمانان را شناسائی و معدوم میکند .


حال اصلا فرض کنیم که این مخبط پریشان هوش درست گفته باشد , آیا برای مملکت ما که در و پیکر درست و حسابی ندارد و همه چیز بصورت قاچاقی وارد میشود (فقط سالی چند میلیارد نخ سیگار ...) و هیچ نظارتی بر آنها نیست , امریکا و اسراییل نیازی به این کار پردردسر دارند ؟


تازه چرا دشمنان ؟


آقای بذرپاش , مگر دوستان و شرکای تجاری جمهوری اسلامی چین و هند نیستند و در سالهای اخیر شاهد ورود برنج و سرنگ و داروی آلوده از آنجا  و شاهد مرگ چندین تن از هم میهنان خودمان نبودیم ؟

با چنین نماینده مجلس و چنین دوستانی , مگر خر مغز آمریکا و اسراییل را گازگرفته که بیاید هزینه کند تا از نظر ژنتیکی و DNA  و میکروبی به ما حمله کند ؟

کافی هست که کارخانجات سیگارهای Marllbro  و PHILIP MORIS که هر دو هم آمریکائی هستند , یک هزارم آن سیگاری که به برادران قاچاقچی سپاه پاسداران میفروشند و توسط آنها بصورت قاچاقی و بدون نظارت وارد کشور میشود را به مواد آلوده میکربی آغشته کند و هم پولش را بگیرد و هم به هدفش برسد و ما را بکشند ....

یا اسراییلی ها همین کار را با پرتقالهای صادراتی که شرکتهای سپاه وارد میکند چنین کاری بکند و هیچ سرنخی هم بصورت قانونی برجای نگذارند !!

آقای بذرپاش دم شما گرم کلی خندیدیم و حال کردیم ...
خدا به شما شفای عاجل عنایت بفرماید .
و پیشنهاد میکنم که کمتر با مشائی و احمدی نژاد بپرید و اختلاط کنید ...

  

هیچ نظری موجود نیست: