چهارشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۹۳

بهتر نیست بجای جوانان اروپا و امریکا بفکر دانشجویان خودمان باشیم ؟

بهتر نیست بجای جوانان اروپا و امریکا بفکر دانشجویان خودمان باشیم ؟

  

بهتر نیست رهبر معظم انقلاب به  جای نگرانی در مورد اسلام در اروپا و امریکا و نامه نگاری به جوانان امریکا و اروپا , بفکر دانشجویان فقیر و بیکار امالقرای اسلام باشند وبه مشکلات دانشجویان میهن اسلامی خودشان رسیدگی بکنند تا دانشجویان از فرط نداری و بیکاری خودکشی نکنند ؟

علت مرگ دانشجوی دکترای دانشگاه تهران خودکشی بعلت فقر و نداری و بیکاری و بی توجهی  مسئولین دانشگاه بوده  ...


چرا دانشجوی دکترای دانشگاه تهران خودکشی کرد؟

[[ خبر خودکشی حسین خجسته نیا را دوشنبه شب بسیاری از سایت‌های داخلی ایران منتشر کردند. خبری که با کامنت‌های دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، هم دوره‌ای ها و رفقای حسین خجسته نیا تائید شد. بسیاری از هم‌دوره‌ای های این دانشجو، فقر، مشکلات اقتصادی  و بی توجهی اساتید را نسبت به سرنوشت دانشجویان به عنوان دلایل خودکشی حسین خجسته نیا عنوان کرده‌اند.
روایت صادق زیباکلام از مرگ این دانشجو این گونه است: «ایشان با دکتر فضل الله موسوی، رییس دانشکده صحبت می‌کند و ظاهرا صحبت‌هایش با ایشان به جایی نمی‌رسد. دکتر موسوی سر کلاس می‌روند و ایشان هم که ناامید و درمانده از رئيس دانشکده است یک لیوان آب از رئیس دفتر آقای موسوی می‌گیرد و ظاهرا همانجا قرص و یا کپسول سیانور را می‌خورد و اقدام به خودکشی می‌کند.»
او هم به مشکلات مالی خجسته نیا اشاره می‌کند و می‌گوید: « متاسفانه اقدامات و تلاش‌هایش برای این که بتواند کاری برای خودش دست و پا کند و جایی مشغول تدریش شود، به نتیجه نرسیده بوده و ایشان بسیار ناامید بوده است.» ]]


منبع خبر : http://iranwire.com/features/7104/ 
 
من فکر نمیکنم خبر خودکشی یک دانشجوی دکترا ی  ام القرای اسلام بخاطر فقر و نداری و بی توجهی برای جوانان امریکا و اروپا ئی مشتاق اسلام  خبر کم اهمیت و خوشایندی باشه ...!

      

هیچ نظری موجود نیست: