شنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۹۳

ادبیات محدود و نازل و زشت جمهوری اسلامی

               ادبیات محدود و نازل و زشت جمهوری اسلامی 

「‫ادبیات جمهوری اسلامی‬‎」の画像検索結果

اگر دقت کنید میبینید که ادبیات و کلمات مورد استفاده وابستگان به جمهوری اسلامی و متعلقاتش , ادبیاتی با دامنه کلماتی  بسیار محدود و تکراری میباشد تا جاییکه دیگر با شنیدن برخی از آنها حالت انزجار به آدم دست میدهد.

و تمامی آنها از بالاترین رده  مانند سران و خطیبان نماز جمعه  تا پست ترین شان همانند بسیجی دهن گشاد و بسیاری از کاربران ارزشی همین پلاس از کلماتی کاملا مشابه و یکسان برای حرف زدن و نوشتن استفاده میکنند.  

 و یکی از دلایل کم و محدود بودن کلمات مورد استفاده آنها , نشناختن و آگاهی نداشتن از معنا و کاربرد کلمات دیگر میباشد که بدیهی است وقتی معنی و مفهوم یک کلمه را ندانند از آن استفاده هم نمیکنند و این بیانگر چیزی جز پایین بودن سطح آگاهی و میزان در ک آنها نیست  و نمیباشد .

بهترین مثال برای وقوف کامل و دانستن این مطلب , وجود افرادی همچون حسن عباسی و پور ازغدی و رائفی پور میباشد که چون براثر یک سانحه و یا به یمن یک جهش ژنیتیکی و یا یک تب و بیماری در دوران کودکی و طفولیت بطور ناخواسته و ناخودآگاه توانسته اند چند سلول مغزی خود را بیشتر به کار بیاندازند و یا چند کلمه قلمبه سلمبه را درست تلفظ کنند ,  چنان این جهش آنها بیسوادان دیگر را مشعوف و مسرور میکند که سر از پا نشناخته به آنها لقب استاد و علامه و خطیب و نابغه میدهند....

「‫عباسی و پور ازغدی و رائفی پور‬‎」の画像検索結果 「‫عباسی و پور ازغدی و رائفی پور‬‎」の画像検索結果 「‫عباسی و پور ازغدی و رائفی پور‬‎」の画像検索結果

و همانند زنبور و دیگر جانداران بدور آنها جمع میشوند که شاید پس از ۲۰ جلسه بتوانند معنی اوپوزیسیون را بفهمند و یا فراماسونری را درست تلفظ بکنند !!
    
اگر بخواهیم ادبیات و گفتمان حکومت اسلامی و سران و اعوان و انصار آن را تعریف بکنیم , بسیار ساده در همین پنجاه کلمه و اصطلاح  خلاصه میگردد : 

اسلام , دین , انقلاب , خون شهیدان , دشمن , جنگ , تهدید , تحریم , مرگ بر , شهادت , خون , مردم , عزت , استکبار , روایت , ایمان , در راه خدا , بصیرت , هدایت , ذلت , مقاومت , امریکا , صهیونیست , مشکلات , شکست , به یاری خدا , ارزش ها , حماسه , کمبودها , امور داخلی , مسئولین , دولت , مردمی , جهادی , افتخار , اقتدار , کوردل , نظام /   مقدس , وظایف , شرعی , حکومتی , نفت , اقتصاد , پیشرفت علمی , اشغال , اسلامی , مزدور , منطقه , جهانی ....

اگر شما توانستید یک متن سخنرانی و یا یک نوشته و یا حتی یک کامنت بیاورید که از ۵۰ کلمه بالا حداقل ۳۰ کلمه آن در متنش نباشد ...

و اگر چنین متنی یا نوشته ای پیدا کردید بدانید که , یا آن فرد متعلق به نظام نیست و به جمهوری اسلامی اعتقاد ندارد و یا اینکه صبح هنگام خروج از خانه محکم سرش به جائی خورده و عقل برگشته و هوشش را به دست آورده است ...!

 「‫ادبیات جمهوری اسلامی‬‎」の画像検索結果 「‫ادبیات جمهوری اسلامی‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: