چهارشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۹۳

کمک به حزبالله لبنان با پول نفت , هزینه برای ریزگردها از کیسه مردم

کمک به حزبالله لبنان با پول نفت , هزینه برای ریزگردها از کیسه مردم

  「‫مخالفت مجلس با بودجه مبارزه با ریزگردها‬‎」の画像検索結果

خیلی جالب هست که جمهوری اسلامی برای کمک به حزب الله لبنان و بقای بشار اسد در سوریه و کمک به مردم غزه مستقیما و بدون هیچ حساب و کتابی از پول فروش نفت برداشت میکند و آنرا بذل و بخشش میکند ولی برای جلوگیری و مبارزه با ریزگردها که مردم بیچاره خوزستان و کشور بعلت آنها  نفس نمیتوانند بکشند , میخواهد بودجه مبارزه با آن را از درآمد وصولی ناشی از عوارض آلایندگی تامین کند و به سازمان محیط زیست بدهد...!!

 تازه نمایندگان پست فطرت و بی شرف طویله مجلس آن را هم قبول نکردند و با آن مخالفت کردند !

و علت آنرا سیاسی کار بودن معصومه ابتکار و ترس از خرج کردن آن توسط ابتکار نه برای ریزگردها بلکه در راه اهداف سیاسی جریان خاصی عنوان کردند !!


ببینید گیر چه پست فطرت های بی وجدان و بیشرفی افتادیم و زندگی و جان مردم در دست چه جانوران و پلیدان و پلشت هائی افتاده .....


[[  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 600 میلیارد ریال (60 میلیارد تومان) از درآمد وصولی ناشی از عوارض آلایندگی به سازمان محیط زیست مخالفت کردند.
الیاس نادران که به عنوان مخالف پیشنهاد محمدرضا تابش سخنرانی می کرد گفت: در سال 93 استان های غربی و جنوبی بر اثر بی مبالاتی مسوولین زیست محیطی و اجرایی دچار پدیده ریزگرد شده اند اما خانم ابتکار مصاحبه می کند و می گوید وقتی بودجه ما را مجلس حذف می کند کم تر از این نباید توقع داشت.
وی خاطرنشان کرد: اگر این 600 میلیارد ریال به سازمان محیط زیست داده شود شائبه به وجود خواهد آمد که آن را برای کارهای خاص سیاسی هزینه خواهد کرد.
در نهایت محمدرضا باهنر که ریاست صحن علنی را برعهده داشت از نمایندگان خواست که درباره پیشنهاد تابش نظر خود را اعلام کنند که نمایندگان با این نظر مخالفت کردند.]]


منبع خبر :
http://www.tabnak.ir/fa/news/476467/مخالفت-مجلس-با-بودجه-مبارزه-با-ریزگردها 

  「‫مخالفت مجلس با بودجه مبارزه با ریزگردها‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: