دوشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۹۳

حال و روز غربی ها پس از نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب

حال وروزغربی ها پس ازنامه اخیررهبرمعظم انقلاب به جوانان غرب

 


از آنجائی که آیتالله اشکنه ( احمد علم الهدی سابق )  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

نامه اخیر رهبر معظم انقلاب غربی‌ها را بیچاره کرده به طوری که خبرگزاری‌هایی نظیر CNN می‌گویند این نامه اروپا و غرب را به کلی تکان داد !

 به گزارش خبرنگار کردار نیک که برای تهیه خبری از حال روز غربی ها عازم غرب شده بود و هم اینک بدست ما رسیده توجه بفرمایید .


پس از گفتن و لقب دادن بیچارگی به غربی ها بعلت نامه رهبر عظما به جوانان آنها ما فکر کردیم که آیتالله علم الهدی باز هم بدلیل پرخوری دچار هذیان گوئی شدند و پرت و پلا  گفتند ...


اما پس از شنیدن خبر وخامت چند تن از سران غرب  و رفتن به امریکا و اروپا دیدیم این مطلب حقیقت دارد و غربی ها نه تنها بیچاره شدند بلکه اظهار بدبختی هم میکنند و دچار یاس و ناامیدی شدیدی شدند .


باراک  اوباما رئیس جمهور امریکا شب گذشته به همراه همسرش و جان کری و بیل کلینتون و جرج بوش پدر و پسر و پدربزرگ به مجلس عزاداری و نوحه خوانی که هنری کیسینجر وزیر امور خارجه اسبق ایالات متحده به مناسبت بیچارگی از نامه مقام رهبری ترتیب داده بود رفتند .

منابع آگاه اعلام کردند که اوباما پس از دیدن کیسینجر در حالیکه با کف دست محکم به پیشانی خود میکوبید در چند قدمی او با صدای بلند در حالیکه اشک تمام صورت او را پوشانده بود گفت : کمرم شکست برادر...


و درست پس از آن , میشل اوباما همسر وی درست نرسیده به کیسینجر از حال رفت و غش کرد که نانسی ریگان و خانم کلینتون و مادلین آلبرایت و چند تن از زنان دیگر که در مجلس زنانه حضور داشتند شیون کنان به سر بالین او آمدند وبا خوراندن آب طلا و گرفتن کاه گل زیردماغش او را بهوش آوردند و نیمه جان به مجلس زنانه بردند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از انجیل سعید آغاز شد و پس از آن راد استیوارت خواننده بزرگ با خواندن نوحه (  نامه تو دادی به من , خوندمش یواشکی , خوندمش هزار دفعه ,سوزوندمش یواشکی ...) به زبان انگلیسی شور و شوقی به این مجلس بخشید که درست در اواسط اجرای برنامه بوش پدر از سر استیصال و بیچارگی چنان کله خود را به تیرک وسط هیئت کوبید که کار به آمبولانس و بیمارستان کشید و بوش پسر در حالیکه پدرش به عقب آمبولانس انداخت با وی عازم بیمارستان خاتم الانبیای نیویورک شدند ...


خبرها حاکیست که حال عمومی وی خوب میباشد و با تزریق آرامبخش به خواب عمیقی فرو رفته است .


همچنین شاهدان گفتند که بیل کلینتون رئیس جمهور سابق گریه نمیکرد و فقط در حالیکه به نقطه ای خیره شده بود زیر لب نام محمد خاتمی را به زبان می آورد .

اما نکته ای که غربی ها از انتشار آن جلوگیری کردند وخامت حال روحی روانی صاحب مجلس آقای هنری کیسینجر بود .

منابع موثق اعلام کردند که او پس از خواندن متن فارسی نامه مقام رهبری به جنون ادواری و افسردگی مزمن مبتلا شده و  شاهدان عینی نقل میکنند که او هر چند دقیقه یکبار بی اختیار غش غش میخندد و پس از دقایقی های های گریه میکند و تا این ساعت پنج تن از اقوام خود را با شبح علی خامنه ای اشتباه گرفته و با ضربات عصا  مجروح نموده است .

خبرها حاکیست که نمایندگان سنا و کنگره ملی امریکا که در هیات گلپایگانی نیویورک بودند هم حالشان دست کمی از اینجا نداشته و حال چند تن از نمایندگان بشدت خراب شده و در بخش ccu بیمارستان بقیه الله منهتن بستری شدند.

و در کل به گزارش خبرگزاریهائی نظیر  ABC  و CNN  و VOA حال غربی های بیچاره امریکای شمالی  اصلا خوب نیست و بر اثر تکانهای حاصله از این بیچارگی بوجود آمده از نامه مقام ولایت عظما شیشه های چند واحد مسکونی و دو گلدان در کاخ سفید شکست و خرد شد  !


و اما در مورد غربی های بیچاره شده اروپا :


به گفته خبرگزاری هائی نظیر BBC  در کاخ باکینگهام انگلیس قیامتی برپا شد و همچنان برپاست و ملکه انگلیس و پرنس چارلز در حالیکه رخت عزا بر تن داشتند در مقابل دروازه کاخ در حالی که مشغول دود کردن اسفند و دادن شربت بودند از نمایندگان مجلس عوام  و احزاب کارگری که در دسته های منظم و در حال زنجیر زدن با صفوف منظم وارد کاخ میشدند پذیرائی میکردند .

بنابر گزارش مجله TIME  تونی بلر در حالیکه بر سر و کله خود گل مالیده بود سرش را بر شانه کامرون گذاشته بود و هردو مثل ابر بهار گریه میکردند  و التون جان مداح و خواننده معروف در حالیکه شوهرش او را همراهی میکرد مشغول خواندن آهنگ ( برای من نوشته , گذشته ها گذشته  معین ) با لهجه اسکاندیناوی بودند و غربی های بیچاره انگلیسی با روشن کردن شمع بر سر مزار پرنسس دایانا این بیچارگی را با او تقسیم کردند و شب را در همان آنجا گذراندند .


خبرهای رسیده نیز همچنان حاکیست که پرنس چارلز , پسرش ویلیامز و برادر کوچکش را که از جوانان غرب  میباشند برای آنکه مبادا نامه مقام معظم رهبری را بخوانند و از محتوای آن سر دربیاورند هردو را در اتاقی محبوس کرده و منتظر برطرف شدن این بحران بیچارگی و افتادن آبها از آسیاب است .



اما در فرانسه که بخاطر ترور چندی پیش کارکنان دفتر مجله طنز توسط اسلامگرایان موج جدیدی از تمایل جوانان غربی فرانسوی به دین مبین اسلام بوجود آمده بود و زمینه جذب آنها بسیار زیاد مهیا شد و چند تن از جوانان غربی فرانسوی از فرط بی اسلامی خودکشی کرده بودند با خواندن نامه شور و شوق عظیمی در آنها بوجود آمده و سران غربی دولت فرانسه از فرط بیچارگی سر به کوه و بیابان گذاشته اند ...

از آلمان نیز خبر رسیده که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از روز پس از انتشار نامه مقام عظما و نشر و پخش این نامه , خودش را در اتاقش حبس کرده و بیرون نمی آید و حتی اعضای حزب سبز آلمان با قسم دادنش به حضرت عباس و ارواح خاک آدولف هیتلر هم هنوز موفق به بیرون آوردنش نشدند و غربی های آلمان نگران هستند که مبادا او بخاطر بیچارگی شدید دست به خودکشی بزند .


و اعضای هیات کشورهای اروپائی و غربی های هیئت اقتصادی آنها پس از شوک حاصله از بیچارگی نامه مقام معظم رهبری توانستند امروز تشکیل جلسه بدهند و همگی با هم  و در کنار یکدیگر بر این بیچارگی خودشان اشک بریزند و ناله کنند ...


و اما از اسراییل که تنها خاورمیانه ای غربی ها میباشد خبر ها حاکیست که کلیه غربی های اسراییل پس از بیچارگی ناشی از انتشار این نامه تصمیم گرفتند که سرزمین های اشغالی را به فلسطینی ها پس بدهند و از مردم غزه و لبنان معذرت خواهی کنند و بخاطر آنکه از اثرات این نامه بیشتر بیچاره نشوند به صورت گله ای دوباره در اروپا آواره و خانه بدوش شوند.


متن این تصمیم نامه پس از گذشتن از مجمع تشخیص بیچارگی نظام اسراییل و مهر و امضای بیچاره نتانیاهو به سمع و نظر جهانیان خواهد رسید .

و در کل تمام غربیان بیچاره غرب به فکر این هستند که با بدبختی ها و تکان های حاصله از این بیچارگی چه کنند و چه خاکی بر سر خودشان بریزند ....؟؟


خبرنگار کردار نیک , واحد مرکزی خبر مستقر در غرب غرب


   

هیچ نظری موجود نیست: