جمعه، اسفند ۰۱، ۱۳۹۳

بن بست نامه نگاری رهبر جمهوری اسلامی با جوانان امریکا و اروپا

بن بست نامه نگاری رهبر جمهوری اسلامی با جوانان امریکا و اروپا

「‫پاسخ یک جوان امریکایی به نامه رهبری"‬‎」の画像検索結果
 
 
در حالیکه جیره خواران و چاپلوسان درگاه ولایت و بیت رهبری نامه سید علی خامنه ای به جوانان آمریکائی و اروپائی را حرکتی بزرگ و تحولی در جهان غرب میدانند و آنرا در بوق و کرنا میکنند , با نامه یک جوان آمریکائی در پاسخ به پیام رهبر جمهوری اسلامی این ارتباط و پیشنها عملا به بن بست خورد و کاملا متوقف شد .

درخواست این جوان آمریکائی عملا رهبر جمهوری اسلامی را آچمز کرد و توان هرگونه حرکت را از ایشان و اعوان و انصارشان سلب نمود !
 
متن نامه جوان آمریکائی :
 
  جناب آقاي خامنه اي
 رهبر محترم جمهوري اسلامي ايران
 
نامه شما به جوانان آمريكاي شمالي را از طريق روزنامه واشينگتن پست ملاحظه كرديم.
 
يك ضرب المثل آمريكايي است كه ميگويد:
 
(walk the talk) يا(action talks louder than words)
 
يعني به عمل كار برايد به سخنراني نيست و ما بيشتر به عمل شما قضاوت ميكنيم تا گفته ها و شنيده ها!
 
فلذا اگر دوست داريد حرف و نوشته نامه شما را قبول كنيم پس دستور بفرماييد مقلدان جاهل شما از آتش زدن پرچم آمريكا و دادن شعار مرك بر امريكا خودداري نمايند ، تا يقين حاصل شود شما و دين شما دنبال صلح و دوستي و آرامش هست.
 
اميدوارم اين پيام را افسران جنك سايبري به اطلاع رهبرشان برسانند.
 
من فقط راوي و وأسطه اين پيغام هستم و بس.
 
[[ نورالدین پیرموذن از نمایندگان پیشین مجلس که هم اکنون در امریکا به سر می برد در صفحه فیس بوک خود به این پاسخ جوان امریکایی به نامه رهبری اشاره کرده است]]
 
اما نکته اصلی در اینجاست که رهبر انقلاب به دلیل گشودن باب مراوده , شرعا و قانونا و اخلاقی  و وجدانی  موظف به پاسخگوئی میباشند , ولی :
 
اگر رهبر انقلاب بخواهد درخواست این جوان آمریکائی را بپذیرد که با مخالفت تندروها و همان مقلدان جاهل خودش مواجه میشود و کار بالا میگیرد و حتی ممکن است به عزل ایشان از رهبری منجر شود .
 
و اگر این درخواست جوان آمریکائی را  که به نماینده گی از همه جوانان آمریکائی میباشد را نپذیرد که باید بدانند که درخواست ایشان هم به هیچ وجه مورد قبول و پذیرش جوانان آمریکائی  قرار نخواهد گرفت.
 
پس این حرکت بقول شطرنج بازان (( آچمز )) شد و توان هرگونه حرکتی سلب شد و کاملا به بن بست خورد .
 
پیشاپیش خدمت کسانی که با جار و جنجال تصمیم داشتند که این نمد کلاهی برای خودشان ببافند و بچرند و شکمی سیر کنند تسلیت میگویم , غم اولتان باشد ... 
 
 
  「‫پاسخ یک جوان امریکایی به نامه رهبری"‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: