دوشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۳

در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و انفجار نور ...

       در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی و انفجار نور ...

                 

    باید به آخوندها بگوئیم تا عمامه شان را بالاتر بگذارند !

در حالیکه برادران غیور و غیرتمند حزباللهی یا بفکر حزبالله لبنان و جذب حماس و کرانه های باختری هستند و یا در مورد عکس های گلشیفته فراهانی مینویسندو غیرت  نشان میدهند ,  پس از فجیره و آنتالیا و کوالالامپور و استانبول به افتخار دهه مبارکه فجر, خبر تن فروشی دختران ایرانی در اربیل کردستان عراق نیز به اخبار اضافه شد تا شادی پیروزی نور بر ظلمت را به کام برادران شیرین تر کرد تا خودشان را بیشتر برای آخوندها جر بدهند...

    (( تجارت سکس دختران ایرانی در کردستان عراق))

[[  محبوبه،  40 ساله و اهل اصفهان، از جمله این زنان است: «سه گروه داریم،
اول دختران ژیگول و جوان هستند که با هماهنگی کردهای اینجا و به واسطه تجار ایرانی از ایران می‌آیند. در هتل‌های آنچنانی می‌مانند، با مقامات رفت و آمد می‌کنند و درآمد بالایی هم دارند. فضولی در کار آنها عاقبت خوبی ندارد. به شما هم توصیه می‌کنم زیاد پیگیر اینها نباشید.
دوم؛ دختران جوان و میانسال که توسط افرادی مثل من به اینجا می‌آیند. اینها دو دسته‌اند یا کرد هستند که بیشترشان دارای اقامت کاری بوده و توسط خود نیروهای آسایش و یا کارفرمایانشان سازماندهی می‌شوند. دسته دوم غیر کردها هستند که بیشتر اقامت 15 روزه می‌گیرند. میانگین درآمد آنها در 15 روز حدود 3000 دلار است. البته بستگی به خود دختران هم دارد که علاوه بر قیمت طی شده چقدر بتوانند انعام بگیرند.
سوم؛ زنان مسن هستند که عموما ساکن اینجا هستند و با کارگران ایرانی و یا اقشار کم درآمد در ارتباط هستند.» ]]


منبع خبر : http://iranwire.com/features/7097/

 روح خمینی شاد وعمامه آخوندها بالاتر و لب برادران خندان باد, صلوات بفرستید .

هیچ نظری موجود نیست: