یکشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۹۳

شهامت دولتمردان مردمی ترین حکومت دنیا !

                        شهامت دولتمردان مردمی ترین حکومت دنیا !




نظام جمهوری اسلامی خود را یکی از مردمی ترین حکومت ها و نظام های جهان میداند و تمامی دولتمردان آن خود را خدمتگزاران مردم مینامند اما ؛

عکس فوق مربوط به سید محمد غرضی یکی از همان خدمتگزاران و دولتمردان مردمی ترین حکومت جهان در پایان مراسم گرامیداشت 12 بهمن در فرودگاه مهرآباد  میباشد .

[[ او استاندار کردستان و خوزستان، نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از اصفهان، وزیر نفت در دولت مهدوی کنی و میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت دوم موسوی و دولت اکبر هاشمی رفسنجانی بود. او از زمان تاسیس تا ۱۳۸۹، در پنج دوره سه ساله، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور را بر عهده داشت. او بمدت یک سال عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود. او هم اکنون رئیس هیات مدیره و مسئول مدیریت شرکت مشانیر، بزرگترین شرکت مشاور وزارت نیرو، است.غرضی با شعار دولت ضدتورم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ نامزد گردید و با کسب حدود پانصد هزار رأی نفر ششم شد.]]

به نظر شما یک خدمتگزار مردم به چه دلیلی باید اینگونه از یکی از همان مردمی که او برایشان خدمت میکند  بترسد؟

آیا خدمت کردن ترس دارد ؟  

آیا کسیکه به کشور و مردمش خدمت میکند و خود را از آنها میداند باید با دیدن یکی از ماموران نظافت محوطه فرودگاه که جارو در دست دارد اینچنین بترسد و این حالت و شکل و شمایل را به خودش بگیرد ؟

این بیشتر به قیافه کسی که جز دزدی و خیانت هیچ کار دیگری نکرده و بخاطر جنایات و خیانت هائی که کرده از سایه خودش هم میترسد شبیه است و میماند .

البته تنها ایشان نیستند که اینچنین مثل سگ از مردم میترسند و خوف دارند بلکه تمام دولتمردان و مسئولین و مدیران این نظام مردمی اینچنین هستند و از مردم میترسند .

آیا تابحال شما یکی از همین دولتمردان را با خانواده خودش در پارک در حال تفرج و قدم زدن و یا در یک مکان تفریحی و عمومی بدون محافظ و نگهبان دیده اید ؟

دولتمردان و مسولین و مدیران این نظام حتی برای رفتن به توالت و یا حتی سر کوچه خودشان هم نیاز به دو بادیگارد و محافظ دارند و بدون آنها هیچ کجا نمیتوانند بروند .

آیا شما دلیل دیگری بغیر از ترس از دزدی ها و جنایت ها و کثافت کاری های خو دشان میدانید و میشناسید که فقط با دیدن یک مامور جارو بدست این قیافه و شمایل را بخود  بگیرند این جور بترسند و جفت کنند ؟ 




 

هیچ نظری موجود نیست: