یکشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۳

نرخ کلیه اقدامات دشمن و دشمنان بر علیه امت همیشه حزبالله ( طنز )

    نرخ کلیه اقدامات دشمن بر علیه امت همیشه حزبالله ( طنز )

 

از آنجاییکه  احمد سالک، نماینده اصفهان در مجلس در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان  مدعی شد ‌که دشمنان برای معتاد کردن هر فرد به مواد مخدر، ۳۰۰ میلیون ‌و برای هر طلاق ۱۵۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند؛ لذا نرخ بقیه اقدامات دشمن  را ذیلا به عرض ملت غیور و شهید پرور حزبالله میرسانیم :

 نرخ اقدامات دشمن بر علیه امت همیشه در صحنه از دفتر نمایندگی احمد سالک نماینده محترم مردم اصفهان


مردم مسلمان و امت شهید پرور ایران مخصوصا اهالی شهر اصفهان بنده احمد سالک نماینده منتخب شما در مجلس شورای اسلامی پس از چهار سال نمایندگی توانستم نرخ و قیمت تمام شده اقدامات دشمن جهانخوار بسرکردگی صهیونیست ها را بدست بیاورم و آنرا خدمت شما ارائه دهم تا بدانید دشمن چه اقداماتی انجام میدهد و ما نمایندگان فقط زحمت میکشیم و آنها را میفهمیم تا به شما بگوئیم که شاید خودتان در مورد آن اقدامی بکنید !!


        

نرخ اقدامات دشمن در تاریخ ١٣٩٣/١١/١٠ با  دلار ٣٠٥٠ تومان بنرخ روز بدین شرح میباشد :

١- معتاد کردن هر فرد , ٣٠٠ میلیون تومان که این مبلغ شامل پول مواد مصرفی  و کرایه پاتوق فرد معتاد شونده نمیباشد و هر فردی که توسط دشمن معتاد میشود خودش موظف است که پول جنس مصرفی خود را از جیبش و بصورت نقدی بپردازد و مبلغ فوق فقط پول جنس و هزینه حمل آن از کاخ سفید تا چهار راه مولوی میباشد و همچنین هزینه مجلس ختم و مراسم ترحیم بعهده اولیای فرد معتاد شونده خواهد بود و استکبار جهانی هیچگونه مسولیتی در قبال فوت فرد معتاد شده قبول نمیکند و بگردن نمیگیرد .


٢- هر طلاق خانوادگی ١٥٠ میلیون تومان که آوردن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و طلاقنامه و نامه محضر مهر شده و دو نفر فرد عاقل و بالغ بعنوان شاهد برای پرداخت مبلغ فوق توسط دشمن الزامی میباشد  .

( لطفا از آوردن بچه و اطفال جدا خودداری کنید )

این مربوط به طلاق محضری و رسمی میباشد اما :
هر طلاق توافقی ٧٠ میلیون تومان بدون هزینه جشن طلاق که بعهده زوج خوشبخت جدا شده هست.


٣- هر نوع سرطان به هر دلیلی از جمله آلودگی هوا و یا پارازیتی ٥٠ میلیون تومان میباشد که آوردن تاییدیه کمیسیون پزشکی مهر شده الزامی است .


٤- اراذل و اوباش و یقه گیر شدن هر نفر ٤٥ میلیون تومان که برای افراد سابقه داری که آفتابه بگردنشان انداختند و با ماشین وسط سرشان چهارراه باز کردند و روی تریلی دور شهر گردانده شدند یک تخفیف ویژه ده میلیون تومانی با دو تا کارت ایرانسل تعلق میگیرد  و کلیه این عزیزان آلات جرم مانند قمه و شمشیر و زنجیر را باید خودشان تهیه کنند .


تذکر مهم : از خرج کردن برای هر نفری که عضو سابق بسیج و پایگاه مقاومت شهری و غیر شهری بوده جدا معذوریم و در صورت مراجعه با آنها برخورد قانونی دشمنی صورت میگیرد  ( چه با ریش و چه بی ریش ).


٥- فرار مغزها ...لطفا با بخش کنسولی سفارت برای دریافت پذیرش تماس بگیرند و هماهنگی کنند  .


٦- هر گونه دزد شدن ٣٠ میلیون تومان ( فقط مسلحانه ٣٥ میلیون تومان ) ... عزیزان سارق و دزد توجه داشته باشند که طبق تبصره بند چهارم دشمنی پایین آمدن قیمت دزد شدن از ٨٠ میلیون به ٣٠ میلیون تومان بنابر مشورت شورای رهبری مجمع تشخیص مصلحت دشمنی و صرفا بخاطر بدست آوردن یک فرصت شغلی و آینده دار بودن آن میباشد و میتوانند بخاطر این محبت خدا را شکر کنند .


٧- قاچاقی شدن هر فرد فقط ٢٠ میلیون تومان  , امت همیشه در صحنه و حزبالله توجه داشته باشند که بنابر دستور و حکم حکومتی مقام دشمنی بعلت استقبال گسترده و هجوم  متقاضیان برای قاچاقچی شدن این قیمت فقط تا پایان سال جاری دارای اعتبار میباشد و احتمال میرود که در سال آینده این مبلغ به ١٥٠ هزار تومان و یا مجانی شدن این شغل بگردد , و افراد متقاضی بنابر قرعه کشی انتخاب میشوند .


تبصره : آوردن رضایت نامه و سابقه کار از نزدیکترین مقر سپاه پاسداران تا محل سکونت متقاضیان شانس انتخاب شدنشان  را افزایش میدهد.


٨- سرپرستی و تشکیل باند کودکان سر چهارراهی ١٠ میلیون تومان و بصورت گروهی و به ازای هر بچه فروشنده آدامس و گل و چسب زخم یک میلیون تومان یارانه نقدی پرداخت میگردد .


٩- بیماری های روحی وروانی و افسردگی و اختلالات عصبی با دفترچه بیمه هر قاطی یک میلیون تومان ...


١٠ - بیکاری و ولگردی و علافی نیز فقط ٢٥٠ هزار تومان میباشد .


از کسانیکه میخواهند به قیمت و نرخ مسائل سیاسی مانند براندازی  , فتنه گر , انحرافی , مرتد , فریب خورده , مزدوری , غیر خودی , و غیره دچار شوند میتوانند با بخش سیاسی و یا دفتر نمایندگی دشمنی در مقر CIA و موساد تماس بگیرند.


متقاضیان وهابی شدن پس از ورود به فرودگاه جده به هوای حاجی شدن میتوانند به مسول بخش الوهابیون فرودگاه رفته و حضور و آمادگی خودشان را اعلام کنند ( گرفتن دلارهای نفتی اجباری است ) .

تهیه شده در دفتر خادم ملت و نوکر حکومت احمد سالک نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی ...


(( اخذ و هرگونه برداشت این مطلب بنابر قانون کپی رایت مستلزم اجازه نامه از شخص آقای سالک و شرکا میباشد ))
   

  

هیچ نظری موجود نیست: