دوشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۹۲

این هم از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید!

این هم از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید!



از قدیم گفتند : تره به تخمش میره و حسنی به باباش ....

این علی جنتی فقط قد و قواره اش به باباش نرفته و در همه موارد دیگر عین پدرش هست و فکر میکنه , ببینید که چطور تدبیر پدرش را بکار بست و چه جوری زد چشم امید را کور کرد :

 [[   قانونی خواندن گشت ارشاد + ممنوعیت کنسرت عمومی بانوان  + فقر فرهنگی طبقه متوسط به بالا که قرآن آنها را مترفین می‏نامد+ رشد فرهنگ کتابخوانی ! ]]

او در مورد رایزنی برای نشان‌دادن آلات موسيقي در صداوسیما می گوید: آنها بر اساس يك سياست و مساله فقهي كه به آنها اعلام شده است، مجاز نيستند كه آلات موسيقي را نشان دهند و سياست‌هاي ابلاغي به آنها نياز به رايزني ندارد.  

یعنی مشورت و رایزنی که هیچی , بروید و اصلا به آن  فکر نکنید !

و همچنین برای کنسرت همگانی خوانندگان زن فرمودند :

تك خواني خانم‌ها از نظر اكثر فقها اشكال دارد و نبايد در حضور آقايان بخوانند.

جناب جنتی  , فقها نظر خودشان را در مورد تکان های زلزله و افتادن  برادرزاده به روی عمه و حلال زاده بودن بچه آنها هم گفته اند و نظر داده اند , نظر شما چیست ؟ 

 ایشان بدون فکر کردن به طبقه اجتماعی خودش و قرار گرفتن قشر آخوندی و مدیران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی در طبقه مرفه و بی درد جامعه امروزی ایران گفت :

اگر فرهنگ را به معناي عمومي بگيريم، مشكلاتش در بين طبقه متوسط به بالا خيلي بيشتر است و قرآن از آنها به نام مترفين ياد مي‌كند. يعني آدم‌هايي كه وضع زندگي‌شان خوب است و دنبال عيش و نوش و زندگي خيلي مرفه هستند. اين دسته از نظر فرهنگي مشكلات‌شان زياد است.

پس آقای جنتی برو اول مشکل خودتان و دیگر آقازاده ها و دیگر مترفین ! را که خیلی بیشتر از آنچه تو میگوئی , مشکلاتشان زیادتر هست یعنی خودت سراپا مشکل هستی و در مشکلات غرق شده ای و نیاز به کمک داری , چنین آدم مشکل داری چگونه میتواند مشکل دیگران را  حل کند ؟

وای به حال ما که وزیر فرهنگ دولت تدبیر و امید ما فقط با دیدن ارقام و اعداد , نتیجه گیری میکند و بدون کمی تفکر آنرا با بلاهت تمام هم بیان میکند :
 
هنگامي كه مجموعا 64 ميليون نسخه كتاب در سال چاپ مي‌شود نشان‌دهنده آن‌ است كه فرهنگ كتاب‌خواني در كشور رشد داشته است.

آقای وزیر , برو ببین و تحقیق کن که از آن ٦٤ میلیون نسخه کتاب که ده میلیون هم کمتر از جمعیت کشور است , چند میلیون آن خوانده شده ؟

و آیا این ٦٤ میلیون کتاب  شامل کتابهای درسی دانش آموزان میشود وشما با آنها ٦٤ میلیون نسخه حساب کردید؟

او که  ممیزی را رد کرده بود تعریف دیگری از سانسور و ممیزی ارائه کرد : 

براي كتاب‌ها نيز هر تجديد نشر مجوز لازم ندارد مگر كتاب‌هايي كه قديمي هستند و بسته به شرايط روز بايد تغييراتي در آن ايجاد شود.

و مطمئنا همه کتابهای قبل از وزارت ایشان کتابهای قدیمی محسوب میشود .

مارا امید به خیر و تدبیر تو نیست , شر مرسان ......


 

هیچ نظری موجود نیست: