جمعه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۲

مصاحبه ی خبرنگار کردار نیک با آقا در مورد نوه و نتیجه اش

 مصاحبه ی  خبرنگار کردار نیک با آقا در مورد نوه و نتیجه اش




 

(( خبرنگار ما گفت : زمان قرار ملاقات را رئیس دفتر آقا  , سر پل صراط تعیین کرد و درست زمانی که رسیدم چارتا نره غول که آخر هم نفهمیدم فرشته بودند یا بچه ابلیس , به من چشم  بند زدند و چیزی ندیدم و زمانی که چشمم را باز کردند , آقا را سر و مر و گنده روبروی خودم دیدم که با عطوفت اسلامی بوسیله حوله کوچکی مگس ها را  به سمت پنجره هدایت میکرد و در آنجا چنان بر سرشان میزد که فقط بالهایشان باقی میماند.....!! ))

[[ خ - ک = خبرنگار کردار نیک  و خ = خمینی ]] 

خ - ک : آقا یا همان امام خمینی ,  کسی هست که ٣٤  سال نام و وجودش بر زندگی تک تک ایرانی ها سایه انداخت....
 و سرنوشت همه آنها را تحت تاثیر قرار داد و میدهد و تا انقلاب مهدی هم قرار خواهد داد.... ,  
او با قدرت تراز هر پادشاه و سلطانی  یازده سال بر ایران حکومت کرد.



هنوزعلت مرگ او مشخص نشده ومابین علماء و مراجع اختلاف نظر است.

علماء معتقدند براثر نوشیدن جام زهر قطعنامه ٥٩٨  رودل کرده و مرده... ,
 
ولی مراجع پایشان را در یک کفش کردند که او نمرده بلکه رحلت ملکوتی جانگداز نموده!
 و عکس های خروج و عروج او از اتمسفر زمین , در آرشیو و پرونده های تاپ سیکرت ناسا موجود میباشد .



خمینی تا بود , خودش از کلانترین سیاست های دولت تا مستراح رفتن کودک نابالغ در دهات های استان کهکیلویه و بویر احمد را  نظارت وهدایت میکرد.

با مرگ ملکوتی او مریدانش هرچه او نکرده بود , به نامش تمام کردند.

حالا پس از گذشت ٣٥ سال هنوز هم تخم و ترکه او خبر ساز هستند .

یکی از نوه های او بنام نعیمه اشراقی که بانوی وجیهه ای هم میباشد و 
قروقمزیله ی  زیادی هم دارد در فیس بوک عضو شده , که مشغول بر باد دادن تتمه آبروی پدربزرگش میباشد.



 و چنان میگوید بابا بزرگ مهربانم.....
 که همه فکر میکنند  دستور اعدام زنهای حامله را بابا بزرگ مهربانش نداده....
 و فتوی تجاوز به دختران باکره برای نرفتن به بهشت را هم بابا بزرگ جانش صادر نکرده !

و بابا بزرگ مهربانم !چنان بچه دوست و مهربان بوده که زهرا و نعیمه را روی زانوی خودش شیر میداده و کهنه شان را عوض میکرده .......

نعیمه  خانم  در فیسبوک حرفهائی میزند و ادعا هائی میکند که بجای شاخ درخت چنار بر سر مخاطبین و یونسی و اژه ای و مصلحی و دیگران می رویاند!!

 او ادعای روشنفکری و آزادیخواهی وتجدد و تمدن و بی باکی خود را تماما از طریق DNA و با کروموزوم های کامل از پدر بزرگش دارد.

اما ایشان دیروز یه سوتی داد این هوا ............  

که عاقل و دیوانه , روشنفکر و متحجر , حزب الهی و مجاهد  , موافق و مخالف , صغیر و کبیر را در آمپاز گذاشت و آخ هم نگفت.

 و همه تا همین الان مشغول دوپا کردن مرغ یکپای ایشان , در  دنیای مجازی  میباشند..... .
                           
                          *   *   *   *    *

خ - ک : آقا لطفا نظرتان را راجع به اتفاق اخیر بیان کنید .

خ : بسمه تعالی ,
 لاکن ما اشتباه کردیم..... ,
اگر ما همان روز اول این قلم های فاسد را در حلقوم شان فرو میکردیم ,
اینجور بلبل زبانی نمیکردند که اینجور بنویسند آنرا ....
حالا دیگر انقدر  پررو شدند که به نتیجه ما گیر میدهند اینها ....
مگر چطورش بود آن عکس که اینطور کردند انها ....
مگر نتیجه ما در راه اسلام عزیز از آن دختره , چی شی بود اسمش ....؟
هان گلپیچه فراهانی کمتره ....هان.... ,
لاکن اون  , اوجوری بره تو تلفیزیون ها اسم در کنه , نتیجه ما نره ؟  
جواب بقیه الله الاعظم  را چه میدهید ؟  

خ - ک : آقا خیلی از شاگردان و طرفداران خودتان مخالف این حرکت بودند ....

خ : غلط میکنند ,
اینها همان منافقین هستند که در زمان پیامبر عظیم الشان اسلام عزیز به لباس عایشه گیر داده بودند دیگر....
مگر چش بود آن لباس نتیجه من ....پاهایش لخت بود ؟
برجستگی بیرون داشت از آن لباسی که تنش بود ؟
کدام مردی تحریک شده بود با آن پوشش که تنش بوده حالا ؟
 روسری هم سرش که بود.... نبود ؟
لاکن چارتا مو که از دوروبرش بیرون میزند به حول قوه الهی ....

خ - ک  : فکر میکنید هدف آنها با این شایعات چیست ؟

خ : من احساس خطرمیکنم ,
ای وای که اسلام در خطر است ....
اینها میخواهند به اسلام عزیز ضربه بزنند ....
هدف اینها نابودی اسلام و مسلمین است دیگر..
اینها میخواهند این نهضت را از بین ببرند  امروز , که ما درست کردیم آنرا ....
اینها همان طاغوت زمانه هستند که با اسلام دشمن هستند اینها ....
هدف اینها تخریب اسلام ناب محمدی هست ,
هدف اینها تخریب چهره پیامبر عظیم الشان و خاندانش و ارواحنا الفدا میباشد,

 که میکنند این کارها را ....

خ - ک : خوب بعضی از گفته ها و رفتار های نوه شما با قوانین اسلام هماهنگی ندارد ....

خ : مگر ماهی اوزون برون داشت که ما حلالش کردیم آنرا .....
 حالا همین ها میلومبانند آنرا در شکمشان و کوفت میکنند. 
من نمیخواهم اسم بیاورم آنها را .....
مگر زن اون یکی و صیغه آن یکی ویار نکردند که اوزون برون را ما حلالش کردیم آنرا ؟
مگر شطرنج و موسیقی هماهنگی با اسلام داره ؟
ما حلالش کردیم , هماهنگش کردیم.... 
لاکن من نمیخواهم که وحدت کلمه از بین برود میان لشگریان اسلام عزیز ...
من نمیخواهم که نفاق وارد به نظام ما بکنند  ,
من نمیخواهم  افشاء بکنم اینها اسمشان را ...
آنها بروند توبه کنند....
 به آغوش اسلام عزیز برگردند آنها که میگند اینها را ......

خ - ک  : آخه اسلام برای  مد و مدل و فشن  که قانونی ندارد !

خ : که میگوید اینها را ؟
اسلام عزیز برای همه چی فکرش را کرده .....
اسلام عزیز فکر مدل و فشنش را هم کرده ...
ما آیه داریم در باره پیروی از مد روزو مدل و فشن .....
مگر خود رسول خدا گیس هاش بلند نبوده ؟
مگر به خودش عطر و اودکلن نمیمالیده ؟
مگر لباسهای جورواجور برای ام المومنینش نمیخریده ؟ 
مگر خود سید الشهدا که قربانش بروم.... ,
در واقعه عاشورا و در صحرای کربلا پوست خز به دور گردن مبارکش نینداخته بود  ؟      
اسلام به همه چیز فکرش را کرده .....
این معجزه اسلام است که با همه قوانین امروزی جور جور در می آید....
اسلام عزیز خودش از همه اینها جلوتره ......

خ - ک : آقا اگر بودید با مخالفین چکار میکردید ؟

خ : حیف که مبارز بزرگ آشیخ صادق ما کمرش درد میکنه ....
وگرنه میدادمش دست او تا تمام این منافقین که به اسلام تظاهر میکنند آنها را بکشد و زمین را از لوث وجود این ایادی صهیونیست ها پاک بکنه  ....

ما شهید دادیم که به نوه من تیکه بندازند اینها  ؟

ما در راه اسلام عزیز شهیدها  دادیم که به نتیجه من که داره بخاطر اسلام عزیز روابط بین الملل میخ و نه , ایراد بگیرند آنها ؟
من  خودم اینها را آدم کردم و به قدرت رساندم ,
 برای من دم در میاورند و قلم های مسمومشان را به ضد ما مینویسند حالا ؟
میشکستم قلم هایشان را ...
میکوبیدم بر دهانشان  ....
و خوار و مادر همگی آنها را به یاری خدواند متعال باهم وصلت میدادم,
 تا دیگر از این غلط ها نکنند اینها که کرده اند این غلط ها را....

خ - ک : آقا رجاء نیوز نوشته که :
امام را از دست نوه و نتیجه اش نجات دهید !

شما حالتان خوبه ؟

خ : این رجاء نیوز که از استکبار جهانی پول میگیره , غلط کرده ....
من میشناسم اینها را ....
اینها نوکر صهیونیست های غاصب هستند ....
اینها قلم بدستان مزدور آمریکای جهانخوار هستند ,
همینی که این حرفها  را در روزنامه نوشته کرده ,
پسر یکی از همان طاغوتی های آن شاه خائن است که فرار کرده ......
اینها یک مشت منافق هستند که نفوذ کرده اند به داخل ماها....
و باید از میان بروند اینها .....
من از سد علی میخواهم که ببرد زبان اینها را ...
من از ژاندارمری و برادران سپاه که ایکاش من هم یک پاسدار بودم ,
میخواهم که با شدت رفتار بکنند اینها را ....
من از بسیجیان  مخلص میخواهم که بگیرد پاچه آنها را ....
چرا که خداوند تعالی فرموده : اشدا علی الکفار و المنافقین من الرجاء نیوز.....
اگه شما برخورد نکنید به آنها ,
من خودم یک مرخصی ٤٨ ساعته میگیرم و میایم و پدر همه تان را با هم در می آورم به یاری خداوند متعال.....

خ - ک : در آخر پیامی دارید بفرمائید ...

خ : من از نعیمه وحسن و فاطی میخواهم که صبر انقلابی خودشان را حفظ بکنند , من از بچه هاشون میخواهم که در راه اسلام عزیز مد بپوشند و تیپ بزنند ...
من میخواهم که فشن اسلامی را به دنیا صادر بکنند آنها .....
و در این راه  , که راه بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا میباشد از هیچی نترسند.
 ولاکن بدانند شهادت در راه مد اسلامی از هر شهیدی بالاتر ...ه ,
من از دلسوزان اسلام میخواهم با مشت به دهان یاوه گویان بزنند...
 قلم های آنها را در هر کجایشان هست فرو کنند و بشکنند...
این انقلاب حاصل خون شهیدان هست ,
که ما داریم از آن بهره میبریم ...
پس این خون ها  بهدر نرود .....
والسلام .
روح الله الموسوی الخمینی الهندی الپسندیده المصطفوی ........
پایان مصاحبه 


خ -  ک : راستی آقا اینجا خیلی گرمه , پختیم ....
شما گرمتان نیست , مریض نشین یه وقت ....

آقا : ما ....
لاکن ...
صاحبخانه ....
کولر ما خراب شده ....
پنکه هم که به حول قوه الهی نداریم ,
فرستادم دنبال کریم کولر ساز که پدر پنج شهید است ...
لاکن مگه تو فضولی ....
چشم بندش را بزنید و ببریدش دیگر .....  

هیچ نظری موجود نیست: