پنجشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۹۲

اطلاعیه چندم ستاد ظهورهای غیر مترقبه

اطلاعیه چندم ستاد ظهورهای غیر مترقبه



                                         بسمه تعالی 

در پاسخ به اظهارات فعلی رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ( ف  - ت  - ل - علیه الاجمعین )  مبنی بر ظهور امام زمان طی چهار سال آینده , امام زمان شخصا پیامی در رد و تکذیب این شایعه از خود در کرده اند که به شرح ذیل میباشد :

(( اذا ظهورا کیم کیمدی , قال فی کتابه تورو سننه و هم الغالبون ))

یعنی ای کسانی که هنوز ایمان آورده اید , در خماری بمانید که همانا او قابلترین غالب کنندگان است .

من مهدی بن حسن بن هادی بن تقی بن نقی ( ع ) ملقب به حجته بن الحسن عسگری یا همان امام زمان , در صحت عقل و سلامت کامل اعلام میدارم که هر کسیکه از طرف من وعده یا وعیدی در مورد ظهور به شما داده ,  شکر زیادی خورده و قند بیجا شکسته است .  

چرا که هم اکنون بعلت پایین بودن سرعت اینترنت , و عدم پرداخت قبض های قبلی ( لعنته الله من پرداخت الاجمعین ) در عرش بوک و الهی پلاس , تماس با عرش الهی و پروردگار عالم تا ده دوازده سال آینده مقدور نمیباشد و محال است.

لهذا کس یا کسانیکه این شکر را خورده , در راستای منافع شخصی و گروهی و انحرافی خورده اند که متن شکوائیه از عوامل خودسر و بی کله آن متعاقبا به ستاد عرش الهی ارسال خواهد شد .

لذا از کلیه منتظران و سر کار گذاشتگان مستدعیست که کما فی سابق همچنان  با صبری انقلابی و دشمن شکن به انتظار خود ادامه دهند و بر سرکار بودن  خود ایستادگی کنند و بمانند .

در ضمن به قید قرعه به دونفر از کسانیکه بتوانند راه حلی در دفع این آفت و آبرو برنده ظهور ( دکتر محمود احمدی نژاد ) و کم کردن شرش از سر ما ارائه بکنند , یک کارت بهشت سل رایگان و هفتاد و پنج حوری تپل مپل , اهداء خواهد شد .

لطفا جوابهای خود را در چاهی که بعدا کنده خواهد شد بریزید و از ریختن آنها به چاه جمکران جدا خودداری کنید.

                               مرسی و رحمته الله و برکاته      

هیچ نظری موجود نیست: