سه‌شنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۲

مسعود ده نمکی ورسوائی ومجید سوزوکی ها و افسانه خوشگله ها

 مسعود ده نمکی ورسوائی ومجید سوزوکی ها وافسانه خوشگله ها
 
 
 
من نمیدانم مسعود ده نمکی و یا ده نمکی ها , در فیلم هایشان بدنبال چه چیزی هستند  که آدمهای حسابی و تحصیلکرده و آگاهی را که اکثرا در زندانها و یا در کنج انزوا قرار دارند را ول کرده و و بدنبال لاتها و بدنام ها و مجید سوزوکی ها و افسانه خوشگله ها میگردند تا آنها را  سوژه فیلم های خود بکنند!!
 
و با برخوردی که احتمال آن یک در چند میلیون میباشد, شاید دچار استحاله شوند وبه آغوش اسلام عزیز برگردند , تا ایشان  از آنها آدم حسابی و شخصی ارزشی بسازند!
 
         
کارگردان سهمیه ای ، ( مثل فارغ التحصیلان بسیجی سهمیه ای  دانشگاه ها) که در کاری بنام فقر و فحشا ، چهره واقعی ایران امروزه را بتصویر کشید ، در آخرین قسمت سریال اخراجی ها مدعی شد ،[ همه چیز آرومه ....من چقدر خوشبختم ] و نشان داد که با وجود فقر حاصل از حکومت اربابانش و فروش دختران ایرانی به شیخ های حاشیه خلیج پارس از صدقه سر آخوند ها ، ککش هم نمیگزد و مهمتر از همه چیز برایش حفظ نظام  میباشد و غم سرنوشت کشور و مردم ندارد.
 

اما ایشان که خیال برشان داشته که تمام استحاله ها و بخود آمدن ها مانند استحاله ودگرگونی  شیخ فرید الدین عطار است ، پنداری از شیخ اجل سعدی چیزی نخوانده اند و اورا نمیشناسند ، که فرموده :
 
ذات بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است...تربیت بر نااهل چون گردکان بر گنبد است
و در حالیکه  یک چهارم آمار معتادان ما را جوانان لیسانس به بالا تشکیل میدهند ، ایشان بدنبال لاتها و اوباش میگردند که از آنها آدم بسازد !

آقای ده نمکی برادر ارزشی هنرمندو کارگردان ،   لازم نیست از آخوندی که وجود ندارد ، امام و معصوم بسازی و وجهه آخوند ها را که دیگر با هیچ چسب و سریشم و فیلم و کمدی و راست و دروغی ,  قابل ترمیم نیست ! جور دیگری نشان بدهی...
 
بیا و با آنهمه امکانات موجود و حاضر قابل استفاده خودت که برای دیگر کارگردانان یک صدم انهم مهیا نیست ، فیلمی از عمق اعتیاد در جامعه ( یا فقط در همپالگی های خودت) بساز ، که هم انسانی تر است و هم اجر بیشتری نصیبت خواهد شد .

حالا باز برو اخراجی ها را کشش بده و جنگ را به سخره بگیر و کسانیکه جنگیدند را لات و اوباش نشان بده یا رسوائی بساز ، تا کوس طشت رسوائی خودت و اربابانت را در پشت آن پنهان و خفه کنی ...

هیچ نظری موجود نیست: