چهارشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۹۲

نمایندگان و دولتمردان , بی بصیرت یا ترسو ؟

نمایندگان و دولتمردان  , بی بصیرت یا ترسو ؟



موج افشاگری ها و رو شدن اسناد و مدارک از بی کفایتی دولت  خدمتگزار احمدی نژاد و شرکاء , هرروز با سخن تازه ای از مدیران و مسولان حکومتی  ابعاد تازه ای
پیدا میکند .

گزارش تکان دهنده رییس مرکز پژوهش ها از وضعیت اقتصادی کشور  

[[ رییس مرکز پژو هش های مجلس شورای اسلامی امروز گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی کشور در صحن علنی مجلس قرائت کرد. گزارشی که افت شدید اقتصادی ایران را به نمایش می گذارد.]]

دقت کنید ؛ این حرف را رئیس مرکز پژوهش و تحقیق مجلس زده :



اما این حرفها و گزارشات  نشانگر یک حقیقت بارز و غیر قابل کتمان است و آن اینکه : آیا هیچکدام از این مسئولین در طی این هشت سال  هیچ نشانه ای از عواقب و نتایج کارهای دولت ندیدند و متوجه اینهمه خرابکاری و فساد و بی لیاقتی در آنها نشدند ؟

این نمایندگان مردم و دولتمردانی بر کرسی ریاست نشسته اند و خود را شایسته و لایق احراز آن میدانند و هرکدامشان دارای مدارک عالی تحصیلی داخلی و خارجی میباشند , یعنی از کاظم آقا بقال هم میزان فهم شان پایینتر است و اصلا بصیرت ندارند ؟

که تمام مردم فهمیدند و آنرا فریاد زدند ولی آقایان خودشان را به نشنیدن زدند!

ما باید به صحت و درستی مدارک و ادعاهای آنها شک کنیم و بفهمیم که آنها لیاقت و بصیرت و بینش و دانش کافی برای اداره امور ندارند و شایسته مقام و پست فعلی خودشان نیستند .

و اگر هم فهمیده بودند و میدانستند ولی بعلت ترس و جبونی آنرا نادیده گرفتند و سکوت اختیار کردند ,خیانت کرده اند و بازهم لایق مناصب و پست های کنونی خود نمیباشند و باید پاسخگو باشند .  
 

هیچ نظری موجود نیست: