چهارشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۲

چند تا سوال و جواب و نمره ما به عزیزالله رجب زاده !

چند تا سوال و جواب و نمره ما به عزیزالله رجب زاده !
**نمره فرمانده سابق پلیس پایتخت به خودش در حوادث انتخابات 88
http://www.akharinnews.com/گوشه-و-کنار/item/12746-نمره-فرمانده-سابق-پلیس-پایتخت-به-خودش-در-حوادث-انتخابات-88.html

* چند فرزند دارید؟

3 فرزند دارم. یک دختر و یک پسرم ازدواج کرده و یکی از دخترانم هم دانشجو است./

** چند تا از فرزندانتان وقتی به دنیا آمدند ، بچه بودند ؟
 والله اینهارو باید از خانمم  بپرسید ، اون زائیده ، ولی یکی از دخترام دانشجو هست و شوهر نداره .....

* خانواده از دورانی که فرمانده نیروی انتظامی تهران بودید راضی ترند یا از وقتی که مشاور شهردار تهران شدید؟
از وقتی که ازدواج کردم بیشتر درگیر کار بودم. در نیروی انتظامی که بودم بیشتر کارهایم ملی بود و باید در استانها حضور پیدا می کردم. فرقی هم نمی کند چون اینجا هم که هستم اولین نفری هستم که وارد سازمان مدیریت بحران می شود و بعد از من کارمندان حضور پیدا می کنند. مثل همان دوران نیروی انتظامی هم وقت شناسی و نظم را رعایت می کنم.

** خودتان از چی راضی هستید؟
من خیلی وظیفه میشناسم ، انقدر نظم  داشتم که میخواستند منو ناظم بکنند، چون کار دولتی میکنم و بیشتر ملی میشه ، ملی مذهبی نه ها ....قبل از ازدواج درگیر خودم بودم ،بعد ازدواج درگیر کارم ، اصلا نفهمیدم کی برامون بچه درست کرد ؟

* با این توصیفات انگار دلتان برای نیروی انتظامی تنگ شده است؟
خب بالاخره بیشتر عمرم را در نیروی انتظامی شرکت کردم. تمامی دوستان و خاطراتم در ناجا گره خورده ولی اصلا احساس نمی کنم که در نیروی انتظامی نیستم.

** حالا تنگ شده یا گشاد شده؟
دلم رو نمیدونم ،اما اسفند ٨٨ ، اما آقا دائی مون همون ماتحت مون ،گشاد شده بود و میخواستم درخواست بازنشستگی کنم ، که قالیباف گره زد و گره کور هم زد و تنگش کرد ......

* در دوران بعد از فرماندهی نیروی انتظامی تهران با کدام از دوستان نظامی ارتباط دارید و همچنان این ارتباط پایدار است؟
با تمامی فرماندهان قبلی در دوران من ارتباط دارم و این ارتباط حفظ شده است.

** پس همه ارتباطات شما برقرارهست ؟ 

ببینید شما باید درست سوال کنید و شفاف ، منظورتون ارتباطات مشروع هست یا نا مشروع ؟
در هر حال ، شکر خدا هردوش برقراره ............

* زمانی که فرمانده نیروی انتظامی تهران بودید آیا خانواده شما تحت تدابیر امنیتی تردد می کردند؟
خیر مثل همه شهروندان بودند./

** ببین فحش خوارو مادر میدم به دروغگو ها .........

نه ، نه ، فحش نده ....تردد نمیکردند ، حمل و نقلشون میکردند ...به خدا ......

* آیا در خانه آشپزی هم انجام می دهید؟
خداوکیلی آشپزی بلد نیستم. فقط می توانم جمعه ها گاهی مواقع کباب سیخ کنیم. ولی در ظرف شستن و نظافت خانه قطعا کمک می کنم./

** مگه سیخ رو شب جمعه نمیزنند ؟
چرا ، ولی چون ابزار و آلاتش ، رو میزاریم که جمعه بشوریم ، برای اینکه در مصرف آب سرفه جوئی بشه باز سیخ میزنیم ، که وسایل و آلات و ابزار رو یکجا بشوریم ......

* چه شد که از نیروی انتظامی جدا  و به عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران انتخاب مشغول به کار شدید؟
موضوع بحث سیاسی نبوده است. بنده این موضوع را کتمان نمی کنم که به آقای قالیباف علاقمند هستم و شاید یکی به دلیل علاقمندی و دوم به دلیل مردانگی دکتر قالیباف این پست را قبول کردم. برای همین هر کار سختی به من محول کنند من قبول می کنم. البته هر شخصی می تواند از نظر خودش تحلیل داشته باشد. ولی واقعیت این است که خودم درخواست بازنشستگی کردم این در حالی بود که یک سال و نیم از 30 سال خدمتم گذشته بود. من قبل از آمدن به سازمان مدیریت بحران شهر تهران این پست را می شناختم ولی از قبل نمی دانستم قرار است من مدیر این سازمان شوم و بحثی هم نبود که داخل شهرداری شوم. یک روز قبل از بازنشستگی و تودیع ام آقای قالیباف تماس گرفتند و گفتند آیا می آیید شهرداری؟ بعد چند پست مدیریتی پیشنهاد دادند. من هم سازمان مدیریت بحران را قبول کردم.

** چه کسی سبب شد و پیشنهاد د اد ؟

یه جمعه ، آقا قالیباف و منزلشون ریختن خونه ما و وقتی قالیباف ، جارو کردن و گردگیری و نظافت منو دید خوشش اومد و منو برد حیاط منزل در باغچه و بیل داد که باغچه رو بیل بزنم ، که زدم ...خیلی حال کرد  دید استعداد های من در شهرداری شکفته میشه ، بحران هم چون همون آبیاری درخت هاست ، مدیریت اون رو هم دادند به من ........

* آیا در دوران خدمت در نیروی انتظامی تهدید هم شده اید؟
تهدید نشدم ولی یک بار تا حد مرگ پیش رفتم. ماجرا را نمی شود تعریف کرد ولی تا این اندازه بگویم که منافقین تا پشت درب خانه من آمدند تا من را ترور کنند که نیروها آنها را دستگیر کردند.

** حالا تهدید  کردند یا نه ؟
ببینید در ناجا اول میکنند و بعد ته رو دید میزنند ،شما چند کلاس سواد خوندی پسر جان ؟
اینها با حرف نمیشه و عملی باید نشونت بدم ........

* شما در حوادث بعد از انتخابات در سال 88 فرمانده نیروی انتظامی تهران بودید آیا مورد یا نکته ای است که بخواهید تعریف کنید؟
حوادث 88 همش خاطره است. سال پرحادثه ای بود هم قبل از انتخابات و هم حین انتخابات و هم بعد انتخابات ولی در مسئولیت و ماموریتم در آن دوران به خوبی انجام وظیفه کردم.

** سال ٨٨ ،درگیری ، اعتراض ، فتنه .......؟
ببین به حضرت عباس من مرتضوی رو میشناسم و با هم رفیق هستیم ، ولی .........
یه سوال دیگه بپرس .......

* اهل تلویزیون نگاه کردن هم هستید؟
بله. ولی سریالها را تعقیب نمی کنم. البته باید بگویم که تلویزیون کلا در اختیار خانواده است هر کانالی بزنند ما نگاه می کنیم.

**چه کانال هائی میزنند و میبینید ؟
وان ، من و تو ، آکادمی گوگوش ، بیشتر کانال های ماهواره هست ، پسرم یه کانال هائی بلده که بازی شبها ،که منزل خوابند ، میبینیم ، اونها خیلی بحاله .........

* خانه شما در برابر زلزله مقاوم است؟
واقعا نمی دانم شاید نباشد چون فعلا مستاجر هستیم. الان 10 سالی است که در خیابان شریعتی تهران خانه ای را رهن کرده ام.//

**مگه  خانه سازمانی نمیشینید؟
خانه مجردی رو میگم که بعضی شبها  با رادان و قالیباف و احمدی مقدم میشینیم پی بسا ط  و خاله بازی
که رادان ،اینا از بازداشتگاه میارن ...نمیدونم مقاوم هست یانه ..تاحالا خوب جواب داده ....

* خودروی شخصی دارید؟ خودم ندارم ولی عیالم دارد.

**خودروی شخصی رو میگم ها ......؟

آهان ....نه ، اونی هم که ایال سوار میشه هم ، مال دولت رو سوار میشه ....و نوبتی میریم مسافرکشی ....
البته خانمم خطی کار میکنه و من دربستی .........

* آخرین باری که سینما رفتید کی بود؟
نمی دانم فکر کنم وقتی ناجا بودم رفتم. آن هم به زور بردند.

** نه دیگه خوب فکر کنید و بدونید آخرین بار کی رفتید سینما ؟

آهان .....درسته ناجا نبود ، بچه که بودم چند نفر منو بزور بردن تو سینما .....بی پدرهای لات و منحرف ......

* در دوران نیروی انتظامی چند بار از اسلحه شخصی خودتان استفاده کردید؟
هیچ وقت استفاده نکردم و حتی تیرهوایی هم نزدم. شاید باورتان نشود ولی حقیقت دارد. ولی این را باید بگویم که تیراندازی من در سطحی است که در کوتاهترین زمان هدف را نشانه گرفته و شلیک می کنم. ولی واقعا نیاز نشده است.

**اگر فیلم شمارو در درگیری ها که دارید به مردم تیر اندازی میکنید ، نشون بدیم چی ؟

خوب اون با اسلحه شخصی نبود ، اسلحه سازمانی بود که مردم رو میزدم ، شما گفتین اسلحه شخصی ......

*آیا اقوام و آشنایان سفارش پارتی بازی به شما می کنند؟
خیلی زیاد ولی من اهل پارتی بازی نیستم.

**یعنی اصلا پارتی بازی نمیکنید ؟
من اهل کاسبی هستم ، پارتی بازی چیه ، هرکی بیشتر بده من کار اونو راه میندازم ، تو کاسبی هم با کسی تعارف ندارم ....
 

هیچ نظری موجود نیست: