سه‌شنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۴

افسردگی و راه درمان آن از نظر آخوند آیتالله خوشوقت !

      افسردگی و راه درمان آن از نظر آخوند آیتالله خوشوقت !

「‫حضرت آیت الله خوشوقت‬‎」の画像検索結果

(( خواندن این مطلب را برای تمام کسانی که دچار افسردگی , ناراحتی , ترس و اضطراب , ورم معده , میگرن , نقرس و باد فتق ,  بیرون روی , آپاندیس و غیره هستند , شدیدا پیشنهاد میکنم , چون خودم تا همین الان دارم میخندم و به روح پر فتوح پدر آیتالله خوشوقت که چنین پسر بامزه ای پس انداخته درود میفرستم ))

شش نفر از هموطنان بیشعور ما که آخوند را با روانپزشک اشتباه گرفتند و به خر میگویند آقا دائی !  شش سوال از این گوله نمک (( آخوند خوشوقت )) کردند و ایشان هم به سوالات این ابلهان جواب داده اند !


اول در اینجا چند دعا در حق آیتالله خوشوقت میکنیم که امیدوارم از ته قلب و بلند آمین بگوئید :

- خدایا  برای رفع افسردگی آیتالله خوشوقت را خطیب نماز جمعه تهران بفرما ...


- پروردگارا به آیتالله خوشوقت عمر آیتالله جنتی را اعطا بفرما ...


- بارالها , درد و بلای آیتالله بهجت را بر فرق سر احمد خاتمی بکو بان ...

- خداوندا , همه آخوندها را مثل آخوند خوشوقت بگردان ...

- خدایا تورا به شرف ولایت فقیه سوگند میدهیم که آیتالله خوشوقت را خوشبخت هم بگردان...

علی لعنته الله من بقیه الاخوندها , صلوات دوقلو بفرستید...
 
اما اجازه بدهید قبل از خواندن این جوابها بطور خیلی مختصر افسردگی و علل آنرا بگویم :

[[ افسردگی مجموعه‌ای از حالات مختلف روحی و روانی است که از احساس خفیف ملال تا سکوت و دوری از فعالیت روزمره بروز می‌کند.  علل بروز افسردگی بر دو نوع تقسیم میشود :

 ۱- علل زیست شناختی مانند : عوامل ژنتیکی + وجود اختلال نوروترانسمیتری در سطح سیناپس‌ها +استفاده طولانی مدت از برخی داروها +ابتلاء به یک بیماری مزمن +کم کاری غده تیروئید 
و ۲- علل روانی اجتماعی مانند :  استرس , حالات شخصیتی + شکست در زندگی + نابسامانی های اجتماعی + سواستفاده در مصرف مواد + برخی از عمل های جراحی + گذر زندگی از سطحی به سطح دیگر و در این افراد حس نافذ نومیدی، احساس گناه به خاطر چیزهای کم‌اهمیت یا خیالی، احساس بی‌ارزشی و توهمات و هذیانهای نیست‌انگارانه و نشخوار ذهنی وسواسی در بسیاری از آن‌ها آشکار است. ( ویکپدیا )]]

خوب حالا جوابهای این کودن بزرگ را بخوانید و از خواندن آن و زندگی خودتان لذت ببرید :


س۱: علت شیوع افسردگی چیست؟

جواب این علامه دهر : دلیل اولش ضعف بدن است. این هوای مسموم، این آب‌های مسموم که کلر دارد، کلر سم است،  غذاهایی که ساخته می­شود برای این که فاسد نشود مواد افزودنی به آن‌ها می­زنند، این‌ها سرطان زاست، و همینطور غم و غصه­هایی است که هست، این چشم و هم چشمی­هایی که در خانواده‌ها هست، این عوامل باعث می­شود که آدم‌ها زودتر ضعیف شوند بعد هم مریض شوند. عامل دیگر هم، گناه زیاد است که باعث شده مصیبت­های زیادی بیاید.

(( دوستان میتوانند بنابر اظهارات ایشان از سازمان آب بخاطر کلر( سم ) ریختن در آب شکایت کنند !!))


س۲:  راه درمان افسردگی از نظر اسلام چیست؟

ج: آن‌ بیماریهایی که در اثر گناه می­آیند راهش ترک گناه است، باید توبه کنند. آن‌هایی که سبب بیماریشان هوای بد و آب بد است باید محل زندگی خود را عوض کنند،« فَتُهَاجِرُوا»،[1] و الّا هوای بد باعث می­شود اکسیژن لازم به سلول‌ها نرسد و به جای آن دود مصرف کنند، کم‌کم مریض می­شوند. خدا ما را به گونه‌ای ساخته است که اکسیژن لازم داریم، امروز هواپیماها هوا را خراب کرده­اند، ماشین‌ها هم زمین را خراب کرده­اند، دیگر از هوای پاک چیزی نمانده است. آدم وقتی از قم به تهران می­آید انگار یک لحاف سیاه روی تهران کشیده شده است، هیچ‌چیز پیدا نیست، حتی کوه البرز به این بزرگی پیدا نیست، همه‌جا دود است. در اثر آلودگی مدتی که گذشت آدم یک عضوش خراب می­شود.

(( تورا بخدا یکی بگوید در صدر اسلام هم مگر ماشین و هواپیما بود ؟ خدا چجوری ما را ساخته که اکسیژن لازم را داریم ؟ سلولهای  عملی و دودی هم داریم ؟))


 س۳: در هنگام ناامیدی و اوج ناملایمات زندگی جز توکل چه باید کرد؟

ج: توکل که کار تو نیست. آدمی که نا امید است از او توکل بر نمی­آید، شروع به اطاعت فرمان کن تا ان شاءالله امید بیاید.

(( دیدید با این جواب چقدر به یارو روحیه داد؟؟؟!!))

 س۴: در نوسانات روحی زیادی قرار می­گیرم، جهت تثبیت حالات خوب روحی راهنماییم کنید.

ج: با ترک گناه ایمان را تقویت کن؛ ایمان بالا برود کار درست می­شود، و الّا تا ایمان ضعیف است این جابجایی ها زیاد است.

(( جابجائی ؟!! نوسانات روحی چه ربطی به جابجائی ؟>@<*+{ء~=ء+*"#$%))

س۵: خانمي جوان هستم چندين سال است كه افسردگي گرفته‌ام و هر چه دكتر مي روم خوب نمي شوم و حالم خيلي بد است و دكترها هم مي‌گويند با خودت بايد كنار بيايي، از شما خواهش مي‌كنم راهنمايي ام كنيد.

ج: اين داروهايي كه دكترها برای افسردگی تجويز مي كنند يك خُرده مدتش طولانی است، اين غير از دل درد و زخم معده است. این نوع دارو اثرش زود ظاهر نمی‌شود، ‌بنابراين افراد مبتلا حوصله‌شان سر مي‌رود و دارو را ترك مي‌كنند و حالشان بدتر مي‌شود، لذا بايد داروهاي تجويز شده را حتما ادامه بدهند و فقط با دستور خود پزشك ترک کنند و الا حالشان بدتر مي‌شود، اميدواريم خداي متعال شفاي كامل به ایشان مرحمت كند.

(( خوب بی وجدان به همه اینها بگو یک خرده بروند دکتر دیگه ....))

س۶: چند ماه پيش قضيه ناراحت كننده‌اي برايم پيش آمد، كه هفت هشت ماه است كه ذهنم را مشغول كرده و فكر و روحم را آزرده مي‌كند هر وقت كه به ياد آن موضوع مي‌افتم به شدت ناراحت و افسرده مي‌شوم بايد چكار كنم و راه حل چيست؟

ج: گناه نكن ايمانت بالا مي‌رود، آن را فراموش مي كني.‌ تا آخر عمر كه نمي‌شود که آن را نگه داشت، اتفاق افتاد ديگر. تقصير خودت است که آن را نگه مي‌داري.رهایش کن برود.‌ گناه نكن، سَرَت گرم مي‌شود درست مي‌شود ان شاء الله.

منبع جوک ( خبر ) :http://www.yjc.ir/fa/news/5212047/راه-درمان-افسردگی-از-نظر-اسلام-چیست

به این دستور مقام معظم رهبری حتما عمل کنید ...

「‫حضرت آیت الله خوشوقت‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: