چهارشنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۹۴

حماس نمونه ای از بلند پروازی آخوندی

                         حماس نمونه ای از بلند پروازی آخوندی

「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果


بسیاری از برادران ارزشی و حزب الهی در مقابل این پرسش که چرا جمهوری اسلامی به گروه های فلسطینی و لبنانی کمکهای نقدی و نظامی میکند ؟

خیلی ابلهانه پاسخ میدهند که : بخاطر دفاع از خودمان و برای نزدیک نشدن اسرائیل به مرزهای ایران و کمک به برادران دینی خودمان و ...


که این استدلال احمقانه و این بهانه پوچ و بی اساس نشان از پایین بودن سطح فهم و شعور این برادران ریشو و بیشعور ما دارد و همچنین نشانگر جهالت کامل آنها در مسائل سیاسی و بیخبری محض آنها از روابط دردسر ساز حکومت اسلامی و سران آن و عواقب تلخ و ناگوار آن برای ایران و مردم ایران میباشد !

برای مثال به سازمان حماس اشاره میکنیم که نزدیک بیست سال جمهوری اسلامی از پول نفت مردم ایران به آنها انواع و اقسام کمک های نقدی و نظامی و آموزشی را کرد  و بخاطر همین حمایت از آنها تاوانهای سنگینی را نیز پرداخت و به مردم ایران تحمیل کرد .

این کمکها بقدری بود که جمهوری اسلامی  حکم مادر آنها را پیدا کرد:

[[  یک مقام حماس در گفتگو با روزنامه تایمز لندن آموزش شبه نظامیان حماس در ایران و توسط سپاه پاسداران را تایید کرد. وی گفت که ۳۰۰ تن از نیروهای حماس برای طی دوره‌های آموزشی مخفیانه به ایران اعزام شده‌اند. به گفته وی از هنگام آغاز درگیری‌ها تا کنون هفت گروه برای طی دوره‌های شش ماهه به ایران اعزام شده‌اند. این فرمانده ارشد گفت:«ایران مادر ما بوده و به ما اطلاعات و تجهیزات نظامی داده و به لحاظ مالی از ما حمایت می‌کند.»]] ( ویکیپدیا )

که بد نیست بدانید که نتیجه این کمکهای میلیون دلاری شد :

[[ حملات راکت‌های حماس به اسراییل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ منجر به کشته شدن ۴۴ نفر شده است[۴۳] و ۳٬۱۷۱ فلسطینی در پاسخ نظامی اسراییل کشته شده‌اند. در درگیری‌های آغاز شده از هشت ژوئیه ۲۰۱۴ تا ۲۱ ژوئیه همین سال ۷۶ درصد کشته شدگان فلسطینی در نوار غزه غیر نظامیان بوده‌اند. ۶ درصد کشته شدگان اسراییلی را نیز غیرنظامیان تشکیل داده‌اند !! ]] ( ویکیپدیا )

      「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果                     「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果

 و اینک پس از بیست سال از حق مردم ایران زدن و از گلوی آنها بریدن , همین سازمان حماس اینک مادرش را به هیچ نمیگیرد و بحساب نمی آورد و در آغوش برادران عرب خود جا خوش کرده و در جنگ نیابتی جمهوری اسلامی  و عربستان در یمن جانب آنها را گرفته و امروز تیم حفاری خودش را که با پول ها و کمک های جمهوری اسلامی ورزیده شدند را برای کمک به نیروهای عربستانی راهی آن دیار کرد تا تمام قد در مقابل مادر سابق خود باایستد و با این کار دین خودش را به او ادا کند !!

و در یک کلام میتوان گفت :

این هم نتیجه ۲۰ سال کمک و هواداری و حمایت و بلند پروازی آخوندها ...

برادرانی که هنوز این حرف را قبول ندارند میتوانند زحمت بکشند و به آدرس زیر بروند و در صفحه معرفی حماس در ویکیپدیا خوب بگردند و بخوانند تا ببینند که محض رضای خدا اصلا اسمی از جمهوری اسلامی و رهبران آن برده شده و حتی یک کلام از کمکهای بی دریغ آنها نوشته اند ؟!!

 http://ar.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D8%B1%D9%83%D8%A9_%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3 

به چند عکس از در آغوش گرفتن خالد مشعل و دیگران رهبران این سازمان در ایران توسط رهبر جمهوری اسلامی دقت کنید تا بفهمید این ادا بازی ها فقط بخاطر پول و سواستفاده از حماقت آخوندها هست و بس...

 ( البته اگر بخواهید که بفهمید ...!) :

「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果  「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果  「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果

       「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果                  「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果

「‫حماس وايران‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: