شنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۹۴

رابطه یک عضو فرتوت با مادر هوگو چاوز

                    رابطه یک عضو فرتوت با مادر هوگو چاوز

「‫مادر هوگو چاوز‬‎」の画像検索結果

همه چیز از آنجا آغاز شد که حجه الاسلام احمد احمدی که نژاد احمدی نژاد را در پسوندش ندارد و از نژاد احمدی نژادی ها نیست , دکتر احمدی نژاد را یک تبهکار خواند و مدعی شد او سنگ ویل چاه است و در حال حاضر بخاطر گندهائی که در دوره ریاستش زده مشغول خندیدن به ریش ایشان و کلیه ریش داران محترم هستند و ...

روزنامه بهار وابسته به جریان (( بزک نمیر بهار میاد - مشائی از سفر میاد )) یا همان جریان انحرافی حکومتی ازگفتن چنین حقایقی در مورد دکتر جانشان سخت بر آشفتند و از حجه الاسلام احمدی به آن ((  شیخ و آن عضو فرتوت )) که خواندن و شنیدن ( عضو فرتوت )  بی اختیار آدم را یاد ( طبیعت بهوت افسرده هاهی... ) دوستعلی خان در سریال دائی جان ناپلئون می اندازد , یاد کردند  اسم بردند !


که ما با پیدا کردن عکس این عضو فرتوت در خماری این ماندیم که اگر به این شیخ ( عضو فرتوت ) میگویند پس برای آیتالله جنتی چه اسمی گذاشتند و اورا چه میدانند و مینامند؟


  「‫حجه الاسلام احمدی‬‎」の画像検索結果

اما کار به اینجا ختم نشد , بهاری ها که سرمست از فصل بهار و این نامگذاری بامسماء شدند و بودند و ساده لوحانه تصور میکردند که پوز این عضو فرتوت را زدند و بلائی به سرش آوردند که هر کاری کنی و هر دستی بکشی او دیگر بلند نمیشود تا به شورای فرهنگی خدمت بکند...


اما غافل از این بودند که  از دکترشان پرروتر و دریده تر هم در این حکومت هست و پیدا میشود و موجود است !!


و عضو فرتوت پاسخ که داد :

مگر قرار است مادر هوگو چاوز را بغل کنم ؟

((  البته برخی مدعی هستند  ( مگر) اول جمله ( اگر ) میباشد : اگر مادر هوگو چاوز را بغل کنم ؟  که هنوز در این مورد مابین علماء و حکما اختلاف است ...))


و این عضو فرتوت با این پاسخ نشان داد که چنان فرتوت فرتوت هم نیست و تازه تصور کرده که برای امتحانش مادر هوگو چاوز را می آورند که پرسیده :


مگر قرار است مادر هوگو چاوز را  ....فلان .

یا  آنکه ادعا دارد و مدعی شده که :

اگر قرار است مادر هوگو چاوز را بغل کند...

دکتر محمود احمدی نژاد و تیم ایشان را به چالش کشیده که اگر مرد هستید مادر مرحوم هوگو چاوز را بیاورید تا بغل کنم و فرتوت بودن و فرتوت نبودنم را به شما نشان دهم !

البته بنظر من چون آمدن مادر هوگو چاوز طول میکشد و زمان میبرد و با شرایط شرعی کشور سازگار نیست  و اصلا خوب نیست و یکوقت فردا برای دکتر حرف در میاورند... ,


خود دکتر احمدی نژاد داوطلب بشود و به مصاف شیخ احمدی برود و همدیگر را بغل کنند و هر کی ... ,را  .......,.. ند !

من میگم دکتر میزنه ....

「‫مادر هوگو چاوز‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: