چهارشنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۴

اعدام ۲۲ زندانی قرآن به سر و حکومتی که ادعای مسلمانی دارد

   اعدام ۲۲ زندانی قرآن به سر و حکومتی که ادعای مسلمانی دارد


دوشنبه ۵ خرداد ۲۲ زندانی دیگر در زندان  قزل حصار اعدام شدند در حالیکه همه آنها جز زندانیانی بودند که در ۲۶ مرداد ماه سال گذشته در  زندان قزل‌ حصار با تجمع در حیاط زندان به حکم اعدام اعتراض کردند.

 و در عکسهائی که از آنها موجود است همگی قرآن و کتابهای مذهبی بر سر گرفته اند و دو نفر از آنها نیز پلاکاردی که در آن از رهبر عظما تقاضای یک درجه تخفیف کرده بودند را در دست دارند .

اما یگان حفاظت از زندان با استفاده از اسلحه گرم به معترضان حمله کرد و تعدادی را کشت و مجروح ساخت و آن حرکت را شورش زندانیان  و قصد فرار نامید!


خانواده‌های این زندانیان که مقابل زندان تجمع کرده بودند نیز دست به اعتراض زدند که نیروی انتظامی با باتوم و پاشیدن آب آن‌ها را پراکنده کرده بود.


سازمان‌ زندان‌ها اما از آن واقعه به عنوان «عملیات خنثی‌سازی فرار چند زندانی» یاد کرده بود.

جرم هر ۲۲ نفری که هویت همگی آن‌ها مشخص نیست٬ «مواد مخدر» بود.

جرمی که نه دادگاه تجدیدنظر برای آن وجود دارد و نه آن‌که متهمان مورد بخشش قرار می‌گیرند.

اگرچه جمهوری اسلامی همواره این متهمان را «قاچاقچیان عمده» معرفی کرده و ادعا کرده که بیشتر آن‌ها «تروریست» و «مسلح» هستند٬ اما به گفته‌ امیری‌مقدم منابع این سازمان تایید کردند که هیچ‌یک از این اعدامی‌ها از قاچاقیان عمده نیستند:

 «برخی از آن‌ها حتی با کم‌تر از ۴۰۰ گرم مواد مخدر دستگیر شدند».

منبع خبر : http://iranwire.com/features/7569/#carousel-7569

ماه گذشته نیز ۱۱ نفر دیگر از همان معترضان مرداد سال گذشته اعدام شدند , به همین دلیل این اعدام های گروهی را تسویه حسابی با این زندانیان که تنها تقاضای یک درجه تخفیف داشتند میدانند.

بهتر است بدانید که این اعدام ها  فقط بخاطر خودنمائی جمهوری اسلامی برای نشان دادن به اصطلاح مبارزه با مواد مخدر به جهانیان است تا بتوانند با این اعدام ها از سازمانهای مربوطه کمک های نقدی بیشتری دریافت کنند.


این جنایتکاران که بخاطر دلار جوانان ما را میکشند از بهانه قاچاق و اشاعه مواد مخدر برای آنها استفاده میکنند تا نزد مردم ناآگاه که ابلهانه اعدام را حق آنها میدانند , دلیل موجه ای داشته باشند !

آیا فکر میکنید جلوگیری ازمواد مخدر و استفاده ازآن برای این حکومت کاری دارد ؟


آن هم حکومتی که در سال ۸۸ اعتراضات میلیونی را سرکوب و صدها هزار نفر را دستگیر و از تمامی آنها چندین دور بازجوئی بعمل آورد  تشکیل دادگاه داد !؟


آیا سرکوب و کنترل فتنه اعتیاد برای آنها از سرکوب فتنه سبز ( جنبش سبز مردمی  ) سخت تر است ؟


پولها را میدزدند و اختلاس میکنند ...

منابع را چپاول و غارت میکنند ...
زنها و دختران را به تنفروشی وادار میکنند ...
دسته دسته جوانان ما را میکشند ...
باز جماعتی ابله نشستند که جمعه شود بلکه فرجی گردد ! 

هیچ نظری موجود نیست: